Fd6 otomatik P de çalışmıyor anahtar çıkmıyor.

Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
24
Tepki puanı
29
Konum
e7155411E*
Aracınız
Civic FD6 2008
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Kocaeli Gebze’den aranıza katıldım.Aracım 2008 model civic otomatik. Şanzıman yağı yeni değişti. Araçta şanzımanda herhangi bir ses veya vurma yok. Sadece durduğum zaman n ye alıyorum el frenini çekip p ye getirdikten sonra bazen tam yerleşmemiş gibi aracı stop ettiğimde anahtarı çıkaramıyorum. Sonra freni pompalayıp tekrar çalıştırma vs. Denemelerden sonra düzeliyor. Bazen de ilk çalıştırmada anahtarı çeviriyorum ama boş dönüyor. Benzer işlemleri yapınca düzeliyor. Vites konum sensörü ya da benzeri bi arıza mı var acaba? Çünkü olay tam da P kısmının altında bir yerden kaynaklanıyor gibi? Yardımcı olabilecek var mı?
 
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
84
Tepki puanı
60
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2014
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.Bu sorunu HONDA'nin yetkili servisi bile bilmiyor sormadigim kimse kalmadı sizin tavsiyenizi göz önünde bulundurarak iyi bir şanzımanci bulup sorunu bulması için ugrasacagim.
yanlis anlasilma olmasin teknik bir bilgim yok, sadece ceviri istemissiniz videodan onu yaptim ben :) umarim kolayca cozulur sorununuz. iyi gunler
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.Bu sorunu HONDA'nin yetkili servisi bile bilmiyor sormadigim kimse kalmadı sizin tavsiyenizi göz önünde bulundurarak iyi bir şanzımanci bulup sorunu bulması için ugrasacagim.
Aracı arıza tespit için servise bırakıp ücretini öderseniz serviste size sorunu söyler. Ayak üstü sorduysanız bilmiyoruz deyip geçiştirirler ;)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
31 Ağu 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
9
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2007
Aracı arıza tespit için servise bırakıp ücretini öderseniz serviste size sorunu söyler. Ayak üstü sorduysanız bilmiyoruz deyip geçiştirirler ;)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aracımın bakimlarini sürekli serviste yaptırıyorum ve serviste bakımlarını yaptırırken genel arıza kontrolü de yaptırıyorum ve bu sorunu yasadigimi belirtmeme rağmen aracı teslim almaya gittiğimde bir sıkıntı yok kontrolunu yaptık biz de hiç öyle sorun olmadı ve arıza lambası yanmadigindan nerden kaynaklı olduğunu bilemeyiz diyorlar. Açıkçası ayak üstü sormuyorum maalesef önce ki gibi iyi ustalar yok önüne gelen usta olduğundan böyle cevaplar alıyoruz
 
Katılım
4 Eyl 2020
Mesajlar
14
Tepki puanı
15
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2007
Murat Bey, bu konu ile ilgili bir sonuca varabildiniz mi acaba? Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Araç P konumundayken anahtarı bırakmıyor. Bazen hiç sıkıntı çıkartmıyor ama peş peşe anahtarı bırakmadığı da oluyor. Sinir bozucu bir durum. Aracımın gidişinde falan hiçbir problem yok. Vites geçişleri falan çok güzel. Bir çözüm bulduysanız beni de yönlendirirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
31 Ağu 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
9
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2007
Murat Bey, bu konu ile ilgili bir sonuca varabildiniz mi acaba? Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Araç P konumundayken anahtarı bırakmıyor. Bazen hiç sıkıntı çıkartmıyor ama peş peşe anahtarı bırakmadığı da oluyor. Sinir bozucu bir durum. Aracımın gidişinde falan hiçbir problem yok. Vites geçişleri falan çok güzel. Bir çözüm bulduysanız beni de yönlendirirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
Merhaba Canberk bey; konu ile bir çözüm bulamadim. Servis sorunla hic karşılaşmadığı için İçerenköy sanayide bir özel servis buldum oraya gittiğimde usta bu paylastiginiz videoda ki gibi mekanizmanın yağlanması gerektiğini söyledi ve başka bir yere yonlendirdi. Yalnız araç bunu sıksık yapmadigi sürece mekanizmayı actirmamami tavsiye etti. Aracın anahtarı bırakmama konusu için de sensör p modunu algilayamadigindan halen viteste olarak gordugunden anahtarı bırakmıyor ve marş almadığını söyledi.Videodaki işlemi bulunduğunuz şehirde güvenilir bir ustaya yaptırabilirsiniz.
 
Katılım
31 Ağu 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
9
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FD6 2007
Merhaba aracımla ilgili bir sorunu dün farkettim. Arka lastiklerin üst kısmı içe yatık.Çok dikkatli baktigimda belli oluyor.Aynı durumda olan bir kaç fd6 ile de karşılaştım ama bu durum beni rahatsız ediyor. Rotcuya gittim km sordu ve bunlarda kronik dedi saseciye gönderdi.Şaseci ile konuştum kronik olduğunu ve salıncak taşıyıcı düzeltilecek dedi yalnız kesin çözüm demedi ve sert bir çukura düştüğünde yine eski haline geleceğini söyledi. Bu durumla karşılaşan oldu mu ve kesin çözüm bulan var mı?
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
Merhaba aracımla ilgili bir sorunu dün farkettim. Arka lastiklerin üst kısmı içe yatık.Çok dikkatli baktigimda belli oluyor.Aynı durumda olan bir kaç fd6 ile de karşılaştım ama bu durum beni rahatsız ediyor. Rotcuya gittim km sordu ve bunlarda kronik dedi saseciye gönderdi.Şaseci ile konuştum kronik olduğunu ve salıncak taşıyıcı düzeltilecek dedi yalnız kesin çözüm demedi ve sert bir çukura düştüğünde yine eski haline geleceğini söyledi. Bu durumla karşılaşan oldu mu ve kesin çözüm bulan var mı?
Bu işin çözümü yok. Sakın düzelttirme bence. Düzeltme işlemi şeklen işe yarar gibi görünsede, düzeltme işleminde metal ciddi zarar görebiliyor.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba aracımla ilgili bir sorunu dün farkettim. Arka lastiklerin üst kısmı içe yatık.Çok dikkatli baktigimda belli oluyor.Aynı durumda olan bir kaç fd6 ile de karşılaştım ama bu durum beni rahatsız ediyor. Rotcuya gittim km sordu ve bunlarda kronik dedi saseciye gönderdi.Şaseci ile konuştum kronik olduğunu ve salıncak taşıyıcı düzeltilecek dedi yalnız kesin çözüm demedi ve sert bir çukura düştüğünde yine eski haline geleceğini söyledi. Bu durumla karşılaşan oldu mu ve kesin çözüm bulan var mı?
Bu işin kesin çözümü üst salıncaklarla birlikte yüke dirençli yeni yay takımı almak.
Honda'nın orjinal parçası Amerika'da normal fiyatlı, 150 dolara salıncak ve 50 dolara yay hesabı ile çift taraflı 400 dolara bu sorunu bir 10 yıllık süre için çözüyorlar.
Ama bu parçalar ülkemizde maalesef yaklaşık 3 katı fiyata geldiğinden işçilikle birlikte ciddi maliyet oluşturuyor.
 
Geri
Üst