mask946
0
2017 Kasım ayından sonra satılan araçlarda göçük olmadığı söyleniyor doğru mu
SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Evet, bizim, ödenen araç bedelinin iadesi talebi ile ikame etmiş olduğumuz davamız bulunmaktadır. Sırası gelmişken şunu da belirtmek isteriz: Bedel iadesi talebinin yanı sıra tüketiciler, diğer zararlarını da talep edebilirler. Çünkü çoğu kez, fatura bedelinin iadesi tüketicinin tüm zararını karşılamaz. Örneğin, noter giderlerinden, araç tescil/plaka giderlerine, yeniden böyle bir araç satın alabilmek için ödenmesi gereken bedel ile fatura bedeli arasındaki farka kadar diğer tüm zararlarınızı da talep etmelisiniz.
Kesinlikle Olabilir çünkü aracı aldığınız kişiyle alakalı değil Bu problem üreten firma ile alakalıBen aracı ikinci el aldım, aldıktan sonra servise göçük ile ilgili kayıt tutturdum. İkinci el alınan araç için de yeni araç sahibi bu şekilde hak sahibi olabiliyor mu?
Ben aracı ikinci el aldım, aldıktan sonra servise göçük ile ilgili kayıt tutturdum. İkinci el alınan araç için de yeni araç sahibi bu şekilde hak sahibi olabiliyor mu?
[MENTION=13232]akahukuk[/MENTION] Bu sorunu yaşayıp hukuksal süreci başlatmamış olanlara önerebilecekleriniz nelerdir. Forumdaki arkadaşlara yol gösterir. Bende İzmir deyim dava açıp açmama konusunda kararsızım.
Merhaba.. Aracınızın muayene tarihi ne zaman başladı. Yada ne zaman bitiyor merak ettim. 2017 den kalma bir araç olabilir mi?
Ben aracı ikinci el aldım, aldıktan sonra servise göçük ile ilgili kayıt tutturdum. İkinci el alınan araç için de yeni araç sahibi bu şekilde hak sahibi olabiliyor mu?
Önceki mesajlarımızda bu sorunun, araçta 10.000-TL değer kaybı yaratacağını belirten bilirkişi raporu olduğundan bahsetmiştik. Tüketici ücretsiz onarım hakkını kullansa dahi (ki bu hakkını kullanmak zorunda değildir) bu değer kaybını talep edebilir. Bunun için öncelikle araçtaki bu sorunun delil tespiti adı verilen mahkemeye yapılacak bir başvuru ile -bilirkişi aracılığı ile- belirlenmesi çok önemlidir. Böyle bir tespit yaptırmadan onarım hakkını kullanan tüketiciler ileride ispat sorunu yaşayabilirler. Eğer servis ücretsiz onarım talebini kabul etmiyorsa, ihtirazi kayıtla yapacağınız ücret karşılığı onarımı gerçekleştirebilir ardından, bu ayıbın ücretsiz şekilde onarılması gerektiği savıyla değer kaybı yanı sıra bu ücreti de talep edebilirsiniz.
Açılacak davanın size maliyeti konusunda detaylı bilgi almak için web sitemiz üzerinden tarafımızla iletişime geçebilirsiniz. Haklı çıktığınız takdirde mahkeme harç ve masraflarını da geri alacağınızı bilmelisiniz.
Saygılarımızla.
www.akahukuk.com.tr
Öncelikle konuya göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkürler.
Diyelim ki araçcımızda oluşan göçük problemini herhangi bir dava süreci başlatmadan, bilir kişi tespiti yaptırmadan serviste ücretli veya ücretsiz bir şekilde onarımını gerçekleştirdik. Aradan geçen belirli bir süreç sonunda onarıma rağmen hata tekrarlandığında dava açarak tekrar onarımı mümkün olmayacağından (içeri tekrar köpük sıkılamayacağından onarım mümkün olmayacak) değer kaybı ve ya ayıpsız araçla değişimi talebinde bulunabilir miyiz.
Kısaca parmızla aracı yaptırırsak haklarımızı kaybedermiyiz.