Sevgili arkadaşlar daha öncede yazmıştım bende hondata var diye.
Bazı arkadaşlar haklı olarak çekiniyorlar turbo basıncı ya da cvt de sıkıntı olur mu diye.
Ben de almadan önce çok çok araştırdım. Hatta abd de tanıdıklarıma sordum.
Bizim 182 hp lik araçlar aynı turbo motor ve cvt sistemi ile abd de yanlış hatırlamıyorsam 172 ve 205 hp olarak satılıyor.(ama rakamları tam hatırlamayabilirim) yani tamamen pazarlama taktiği
Son hızı ise Türkiye malezya gibi ülkelerde 207 kms ile sınırlı.
Yanlış hatırlamıyorsam 228 kms abd de ki sınırı.
Hondata yı kulanırken de sürekli 210 hp ve 275 nm ile gitmiyorsunuz zaten.
Aslında şu an bile kendi arabanızda da çok uç zorlamalar hariç arabanın bütün gücünü kullanmıyorsunuz
Burada hondata belirli bir torka daha çabuk ulaşmanızı sağlayacak yazılıma öncelik vermiş ye yeniden yazılım yapmış.
Yoksa hemen gaza bastım araba 275 nm fırladı cvt dağıldı gibi birşey yok.
Zaten hızlanma tork eğrisini incelerseniz kalkışların kontrollü yapılmak istendiğini görüyorsunuz.
Arabaya elm2 takıp telefondan tork beygir değişikliğine baktım.
Genelde 200 nm ye kadar arabanın daha kolay ulaştığını gördüm. Zaten 220 nm fabrika verisi.
Umarım olayı anlatabilmisimdir.
Arabayı çok zorlamazsanız hondata da bile fabrika verilerini aşmadan gidiyorsunuz d aha atik ve daha hassas pedal tepkisi ile.
Ama şu da bir gerçek. Çok güzel profesyonel bir yazılım. YouTube dan da videolara bakın derim
Yok sıkıştırayım gazı kökleyim illaki derseniz 90 ile giderken bile esp çalışabilir