I vtec vs tsi

Birkere 122 hplikten daha iyi bizim araclar ama 160 hplikle kalkislar haric kafa kafaya gider bizim araclar
 
Kardesim ben 1.2 tsi octavi almak icin yola ciktim ve onceki aracimin skoda olmasina ragmen liste fiyatindan 1 kurus inmediler bende sinirle cikip hemen ileride honda inallara girdim ve bir civic alip ciktim su ana kadar kiminle konustuysam tsi almaktansa civic almak daha mantikli daha iyi oldugunu soylediler bunlarin hepside tsi kullanan kisiler 1.2 tsi jetta kullanan arkadasim bile iyiki tsi almadin ben pismanim diyor buyuk motor her zaman daha iyidir diyor tsi hikaye sadece bizim Turk milleti gozunde buyuttu diyor ve suan aracini satiliga cikartti fd6 civic bakiyor
 
[MENTION=535]fb7ciErhan[/MENTION] biz burda ne desek senin için boş demekki. Sen kapis gel kendi gözlerinle gör burda yaz en iyisi bizde öğrenelim.
 
Sen aracindan memnundan sorun yok zaten. Yanlis anlama beni.
10 12 13 14 15 16 20 30 litrelik butun motorlari kullandim.

Dsg stronic edc bizdekilerden manuel bunlarida kullandim uzun sureler.

Tsi fsi tdi atmosferik dci twinturbo turbo turbo+supersharger. Bu araclarin coguna yazilimlida bindim stockta.

Oyuzden bu araclarin performanslarini yakit tuketimlerini kronik problemlerini biliyorum.

TSİ motor gibi her yil odul alan ilk ciktiginda yilin motoru secilen sonrasinda cogu otomotiv sektorunun bunu ornek alip (en buyuk markalarin bile) kendi bunyesinde bu teknolojiye donmesinin bir anlami var.
Hic baktinmi bu sene yilin motoru odullerini kim almis.
TSİ 3. Olmus. Bir cok firmayi geride birakmis yine.

Ben firmayi yuceltmem ama konu ekonomi ve performans ise TSİ. bizimde lpg miz var gerci daha ekonomik tabi.

İleride cogu araclar cift turbo olacak zaten.
140-150 hp nin altinda arac kalmayacak.
Honda bunu ne zaman yapar bilemiyorum.
Ben aracima 200- 300 bin kmye kadar sikintisiz binmek istiyorum diyorsaniz ozaman atmosferik tercih edilebilir tabiki.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her iki aracin dyno verilerini belirtip birazdaha durumu izah etmek isterdimde usendim biraz.

Siz araclari karsilstiracaksaniz eger yani bunu roll ile yapmaniz lazim aradaki buyuk farki goreceksin. Ama biz kapisacaz diyosan ozaman is degisir. O farkli bir olay. Cok cilgin bir sahinci bile sizi gecebilir ruhunuz duymaz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bir iki cümlede ben yazayım :)

Arkadaşlar ticaretin her dalında olduğu gibi otomotivde arz talep ilişkisiyle dönmektedir.
Honda'nın en büyük pazarı Amerikadır, Honda araçlarını bu pazara göre dizayn etmektedir.
Amerika müşterisinin beklentileri ise şu yöndedir;
Araç problemsiz olmalıdır, kullanıcıya masraf çıkarmamalıdır, zira yedek parça ve hizmet (servis) bu ülkede çok pahalıdır.Benzinin ucuz oluşu ve alım gücünün yüksek olmasından dolayı, yüksek motor hacmiyle yüksek güç üreteren motorlar tercih edilir, ne olursa olsun motor sorun çıkarmamalıdır bu yüzden tsi motor olmasa da olur.
Alınan araç emniyetli olmalıdır, çarpışma testlerinde çıkan sonuçlar Amerikalılar için çok önemlidir, ülkemizin düşünce yapısında olduğu gibi kaza sonrası araç dağılıyorsa araç beş para etmez mantığıyla değil, kaza sonrası sürücü kabinin de sürücünün göreceği zararlara bakılır. Daha öncede forumda konusu geçmişti çarpışma testlerinde vw ler civic fb7 lerin çok gerisinde kalmaktadır.
Beğenmediğimiz su bazlı boyaların mantığı da araç yok edilirken çevreye mümkün olduğu kadar az zarar vermesidir, bu da Amerika için önemlidir.

Şu an aklıma gelmeyen bir çok nedenden dolayı, Honda ve diğer Japon markaları Amerika da milyonlarca araç satmaktadır.
Bu açıdan bakınca Honda'nın aslında müşterilerinin isteklerini karşıladığını görmüş olacaksınız.
Ortalama yılda 15k-20k araç sattığı bir ülke için bile fabrika kurarak jestin en büyüğünü yaptığını düşünüyorum ;)
Yılda 100k araç satarak o ülkeye yatırım yapmayıp, müşterilerini zora sokan bir markayı tercih etmektense, çok az araç satıyor olsa da o ülkeye ve insanlarına değer veren HONDA markasını tercih ederim.

Saygılar...
 
Bir iki cümlede ben yazayım :)

Arkadaşlar ticaretin her dalında olduğu gibi otomotivde arz talep ilişkisiyle dönmektedir.
Honda'nın en büyük pazarı Amerikadır, Honda araçlarını bu pazara göre dizayn etmektedir.
Amerika müşterisinin beklentileri ise şu yöndedir;
Araç problemsiz olmalıdır, kullanıcıya masraf çıkarmamalıdır, zira yedek parça ve hizmet (servis) bu ülkede çok pahalıdır.Benzinin ucuz oluşu ve alım gücünün yüksek olmasından dolayı, yüksek motor hacmiyle yüksek güç üreteren motorlar tercih edilir, ne olursa olsun motor sorun çıkarmamalıdır bu yüzden tsi motor olmasa da olur.
Alınan araç emniyetli olmalıdır, çarpışma testlerinde çıkan sonuçlar Amerikalılar için çok önemlidir, ülkemizin düşünce yapısında olduğu gibi kaza sonrası araç dağılıyorsa araç beş para etmez mantığıyla değil, kaza sonrası sürücü kabinin de sürücünün göreceği zararlara bakılır. Daha öncede forumda konusu geçmişti çarpışma testlerinde vw ler civic fb7 lerin çok gerisinde kalmaktadır.
Beğenmediğimiz su bazlı boyaların mantığı da araç yok edilirken çevreye mümkün olduğu kadar az zarar vermesidir, bu da Amerika için önemlidir.

Şu an aklıma gelmeyen bir çok nedenden dolayı, Honda ve diğer Japon markaları Amerika da milyonlarca araç satmaktadır.
Bu açıdan bakınca Honda'nın aslında müşterilerinin isteklerini karşıladığını görmüş olacaksınız.
Ortalama yılda 15k-20k araç sattığı bir ülke için bile fabrika kurarak jestin en büyüğünü yaptığını düşünüyorum ;)
Yılda 100k araç satarak o ülkeye yatırım yapmayıp, müşterilerini zora sokan bir markayı tercih etmektense, çok az araç satıyor olsa da o ülkeye ve insanlarına değer veren HONDA markasını tercih ederim.

Saygılar...
Tamda bu ben aracimdan memnunum performans bana yetiyor ben hala tsi ve diger motorlari alt ediyorum ve bu muhabbet burada kapansin istiyorum bakiyorumda Honda kullananlardan sadece 2- 3 kisi Hondayi savundu ve demek istrdigimi #Nofear adli arkadas anlatmis son sozu soylemis
Herkese kazasiz belasiz Surusler
 
Biz zaten sorunsuzluk açısından honda diyoruz ki honda kullanıyoruz :) Burada amaç tartışmak değil ama 125hp 152nm olan araçla 160hp 240nm araç arasında elbette fark olmalı. Sorunsuzluk açısından karşılaştırma yapsak neyse de burada hızlanma karşılaştırması yapıyoruz ve bu da kağıt üzerinde de belli o açıdan diyoruz. Sandık kadar motorun olacağına fındık kadar turbon olsun diye bir laf var ve gerçekten de öyle yani :D Ha deseniz ki 160hp tiguanla vti yarıştırıcaz o zaman eyvallah derim, aynı hp tork farkı var ama ağırlıktan dolayı vti alır götürür derim. 35hp göz ardı edilemez.
 
Geri
Üst