I vtec vs tsi

Wordls

0
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
631
Tepki puanı
2
Yaş
2023
Konum
İstanbul tarabya
Buradaki konusmamizdanda anliyorum biz turkler icin performans birazcik daha onemli. Zaten konu basligi bunu anlatiyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,537
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar
[MENTION=149]Wordls[/MENTION] Fikret hocam Bizim gibi performans bekleyen Türk müşterileri için TypeR a turbo yükleyerek piyasaya sürüyor, buyurun alalım bütün tsi larla kapışalım :D
 

Wordls

0
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
631
Tepki puanı
2
Yaş
2023
Konum
İstanbul tarabya
Off cok ıyı olurdu. Bıse sorcam. Bızım cıvıclerın neden 160 lıgı yok. Cokmu pahalı bır motor. Bence degıl. Typer ın rakıbı golf r. Bakalım nasıl olacak.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
19 Eki 2014
Mesajlar
558
Tepki puanı
7
Yaş
37
Konum
Samsun
type r'nin yeri sol şerit, geçebilen aynı sınıf araba çıkacağını sanmam.
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
525
Tepki puanı
3
Yaş
44
Tiguan ve civic kapışması aslında segment farkından dolayı pek adil olmayabilir. Zira aynı motor ile golf olsa direk hiç şansın yok derim. Zaten ilk mesajımda da belirtmiştim. tsi ile şansımız yok diye. Ama 0-100 tiguan videosuna bakınca tiguanın işi zor gibi sanki? zira otomatik şanzıman civic fb7 bile s modda 9,3sn de 100 görmüş, manuel zaten rahat görür. Yani 100den sonraki hızlarda tiguanın işi zor görünüyor? Civiclerimiz yine de artık sakin kullanım arabası kıvamında :) eskiden ortalık atmosferik dolu iken evet performanslı arabalar idi. Hoş vti halen performanslı ya :) ama yok artık :(


 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
162
Tepki puanı
3
Konum
Manisa
2 gün önce ışıklarda tiguan ile en önde yan yana geldik 15 km boyunca zaten düm düz yoldu hadi kışkırtayımda bi yarışalm dicektim bide baktımki bayan sürüyo hiç karışmadım :)
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
152
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Konum
ordu
Çok büyütmemek gerek 160 hp tamam ama sonuç olarak 0-100 ü manuel 125 hp civic ile aynı ...Ve kimse 120-140 dan sonra araçların aerodinamiğini hesaba katmamış..
Bir yanda 150 den sonra rüzgara direnci zayıflayan tiguan diğer tarafta 150 den sonra açılan bir ivtec motor.Yere daha yakın rüzgarla başa çıkması daha kolay ve daha hafif.
Benim kafamda canlanan senaryo şu şekilde.

Civiğin avantajları
5 vites oluşu ve biraz daha hafif olması.
Farkettinizmi videoda tsi 3. vitese attığında nasılda bir anda nefesi kesilip 1 kaç saniye zaman kaybediyor.
6 vites demek daha fazla vites değiştirmek ve daha fazla zaman kaybı demek.


Pilotları eşit sayarsak
100 e iki araçta aynı anda çıkar.Manuel civicte tiguan da 9 saniyede çıkıyor bunda hemfikiriz.

Şimdi 100 den sonra ise durum 150 -160 a kadar yine çok değişmez kafa kafaya gidersiniz tiguan beygirini kullanarak arayı biraz açabilir.

150-160 kmh dan sonra ise tahminen ;

gücünü alt devirlerde kullanan ,yüksek devir çevirmeyi sevmeyen turbolu tiguan rüzgarada daha fazla dayanamayarak
atmosferik motorlu yüksek devir çevirmeyi seven ve ölümcül 4. vitesi olan civic ,tiguanın yanından uzar gider.
1.6 motor 160 dan sonra avantajını kullanır.

Tiguan dsg olsaydı civicin şansı yoktu.DSG ler mübarek makinalı tüfek gibi. :D

Sonuç olarak hocam uzun menzilde kapışacaksanız benim tahminim 200-210 arası tiguanın önünde olursunuz.
kısa mesafede ise muhtemelen tiguan yarım boy önünüz de olur..
 
Geri
Üst