Motorun anlayamadığım davranışı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Vtec_li
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
1,112
Çözümler
3
Tepki puanı
683
Konum
KAYSERİ
Ad Soyad
Ufuk
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2022
Öncelikle, en hızlı sonuç görebileceğimi düşünerek ilerleyeyim diye düşünüyorum. Sizin dediğiniz gibi 4 hafta falan deneyeyim diye benimde aklıma geldi ama 4 hafta uzun bir süre. O yüzden şöyle yapacağım. Plaza ile görüştüm. Arabayı geceden serviste bırakacağım. Sabaha kadar buz gibi olacak motor. Mesai başladığında önce subap ayarı yapılacak. Sonra yağ değişimi ve buji değişimi olacak. Bujileri NGK 1565 LPG bujisi kullanacağım su sefer. Ondan sonra kullanmaya başlayacağım. Bakalım tekrarı olacak mı.. Eğer olursa bu sefer LPG ci ile görüşeceğim. Eski kiti söktürüp yeni kit taktırmıştım ankara damla lpg de. En son iş olarak bunu planlıyorum bakalım..
Karar vermişsiniz ....

Son karar tabiki sizin. Saygılar
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
167
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Bugün bütün işlemleri hallettim. Artık izlemeye koyulacağım. Anlamadığım şu ki servisten arabayı çıkarıp eve gittiğimde külbütör kapağının ön ve yan kısmında yağ sızıntısı olduğunu gördüm. Güzelce temizledim şimdilik tekrar görünmüyor. O neydi öle anlayamadım..Onu görünce acaba serviste kötü işçilik mi yaptılar diye düşünmeden edemiyorum :unsure:
 
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
124
Tepki puanı
45
Yaş
41
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
Ahmet Aydınlı
Yaş
83
Aracınız
Civic FD6 2009
Külbütor kapak sökülünce az yağ sıkıntısı olabilir. Ayrıca Conta değiştirmişlerdir büyğk ihtimal. Anlattıklarınızdan ilk subap sıkılaşması aklıma geldi. Ayrıca dediğiniz sorun ateşleme sisteminden kaynaklı diye düşünüyorum. Buji veya bobin soket kablo ve boğaz kelebek temizliği sonrası ayrıca dalgalanma var ise yazılımdanda yapar. piyasada sahte buji de çok fazla var ona dikkat edilmeli ayrıca


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
167
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Külbütor kapak sökülünce az yağ sıkıntısı olabilir. Ayrıca Conta değiştirmişlerdir büyğk ihtimal. Anlattıklarınızdan ilk subap sıkılaşması aklıma geldi. Ayrıca dediğiniz sorun ateşleme sisteminden kaynaklı diye düşünüyorum. Buji veya bobin soket kablo ve boğaz kelebek temizliği sonrası ayrıca dalgalanma var ise yazılımdanda yapar. piyasada sahte buji de çok fazla var ona dikkat edilmeli ayrıca


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Dalgalanma yok. Çok stabil.
 
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
124
Tepki puanı
45
Yaş
41
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
Ahmet Aydınlı
Yaş
83
Aracınız
Civic FD6 2009
Peki bu dediğiniz ışıklarda durma olayında yavaş yavaş fren yaptığınızda yani yavaşlayarak durduğunuzda yapıyor mu? Yoksa ani hareketlerde yani ışıklarda hızlı durunca mı yapıyor? Bu iki durumda da aynı mı? Ayrıca hızlı durunca ışıkta hemen boşa atınca devir düşüp hızlı toparlanma oluyor mu?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
167
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Durduğumda yada durmaya 2 saniye kala olan bir durum. Ne zaman yapacağı belli olmuyor. Bazen 3 hafta yapmıyor bazen bir hafta içinde 2 defa yapıyor.. Belli olmuyor hiç. Araç otomatik.
 
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
124
Tepki puanı
45
Yaş
41
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
Ahmet Aydınlı
Yaş
83
Aracınız
Civic FD6 2009
Akü çok zayıf olduğunda da oldupunu duydum bu durumun. Ben açıkcası çok iyi yapılmayan subap ayarı yada boğaz kelebeği temizliği be sonrası atılan yazılımdan yana düşünüyorum. Sorunu bulunca paylaşırsanız


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
445
Tepki puanı
167
Yaş
38
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic ES7 2002
Geçen akü kutup başlarının çok oynak olduğunu ve sıkılamadığını fark ettim. Baya elimle çekince gelen türdendi. Bende gittim iki tane kurşun kutup başı aldım onları taktırdım güzelce. Baya güçlü tuttu. O ara kutup başları bir süre demonte kaldı zaten. Şimdilik sorun tekrarlamadı bakalım. Birde şunu sorayım size.. Benzin deposuna konan bir katkıda buna sebep olabilir mi mesela..Yani lpgde çalışma anına da etki edebilir mi?
 
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
124
Tepki puanı
45
Yaş
41
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
Ahmet Aydınlı
Yaş
83
Aracınız
Civic FD6 2009
Umarım akü sorununu halledince tekrarlamamıştır. Olumlu olumsuz çok yorum var katkılar hakkında ama ben lpg veya benzin katkısı hiç kullanmadım düşünmüyorumda.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
1,112
Çözümler
3
Tepki puanı
683
Konum
KAYSERİ
Ad Soyad
Ufuk
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2022
Hocam sorun hala devam ediyor mu ( Benim ilk yazımda yazdıklarımı yapabilirsiniz) .....Aklıma bir yer daha geldi ama...forumda konusu geçmişti....LPG enjektörlerine bağlı olan gaz hortumları varya onlardan eskiyen yada özelliğini kaybeden olursa kıvrılma yapıyor diye yazmışlardı.(aşağıya resim atıyorum)...acaba diyorum böyle bi durum olabilir mi ...Bi hortumların sertliğine eliniz ile sıkarak bakın yumuşayan yada farklı yumuşaklıkta bi hortum var mı diye.bu hortumlardan 1 tanesi kıvrılma yapsa gaz azalması olacağından, sizin aracınızda başınıza gelen olayı yapıyor olabilir,,,, ara ara kıvrılıp gaz akışını engelliyor olabilir...tahmin sadece...denemekten kontrol etmekten zarar gelmez..
 
Son düzenleme:
Geri
Üst