http://youwheel.com/home/wp-content/...Civic_Body.pdf
Arkadaşlar bakın yukarıdaki pdf de 26-27 sayfalara baktığınızda tam da o bölgede kullanılan malzeme mukavemet olarak A ve B direklerinde kullanılan malzemeden 3 de 1 oranında daha zayıf bir malzeme. Ayrıca Ncap testinde araç yandan darbe aldığında yada gövde burulduğunda tam da o bölgeyi kırıyor.(1:35) ve (1:51) saniyelerde tam net gözüküyor.
Bence Honda ordaki zayıflığı banttan çıkan araçta çözemez. Tek yapması gereken para iadesinde bulunmak. Bu konuyu üstüne almaması işin bu noktaya gideceğini bilmesinden kaynaklı.
Fc5ler kesinlikle şaseyle alakasiz sadece saçta olusan dalgalanma yuzunden ne fiyatinda en ufak bir dusme yasar nede satisinda.boyle kucuk seyler yuzunden gemi gibi arabaya boşuna ve yersiz yorumlar yapiliyor.2018 yilina girilmeden(yeni zamlar kapida) alacak olan arkadaslar dusunmeden alsin.bu paralara bu segmentte baska araba bulamazsiniz.Fc5 in karoserinin(direkler,kaput vs) her bolumunde ilk defa farkli celik oranli malzemeler kullanildi ben onlardan kaynakli oldugunu dusunuyorum. Fakat ne olursa olsun honda bu problemi giderdigi gibi maddi olarak da bir guzellik yapmak zorunda. Aksi durumda fc5 lerin satisi azalacagi gibi, ikinci eli de zayiflar. Fb7 sahibi olarak fc5 cok hosuma gidiyor ancak satin alip almamayi dusunurum.
Sent from my iPhone using Tapatalk