Benim aracımda 2 tarafında var ne yapmam gerekiyor
iPhone cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bir aylık RS kullanıcısı olarak bu konu altında çok değişik yorumlar okudum ve farklı ruh halleri gördüm , ben şunları söylemek isterim . Benim aracım çok yeni daha 1700 Km de , fakat bildiğim bir şey temmuz ayında bayinin otoparkındaymış , dolayısıyla ağustos dan itibaren çıkan araçlarda bu sorun kalmadı şeklinde dolaşan şehir efsanesi doğruysa , ben bundan faydalanamıyorum . Tabi bir diğer şehir efsanesi de RS lerde bu sorunun olmadığı , nitekim 1000 Km kontrol da görüştüğüm servis yetkilisi de bana RS lerin hiçbirinden bu durumla ilgili olumsuz görüş almadıklarını söyledi. Halbuki burada bildiğim kadarıyla şikayeti olan RS sahipleri de var . Bence bu RS in diğer versiyonlara göre satış adedinin daha az kalmasından kaynaklı bir istatiksel durum . Bu arada bu benim ilk Honda 'm , daha önce hiç Honda sahibi olmadım ve bu konu hakkındaki düşüncelerim şunlar .
1- Evet , Honda Tr nin , tüketiciyi aptal yerine koyan , kör , sağır , dilsizi oynayan iletişim politikası çok itici ve rahatsız edici bu gerçek
2- Fakat ortada bu kadar mağdur tüketici varsa ve bunların pek çoğu da bu konuyu kendine dert ediyorsa bireysel veya toplu olarak haklarını arayamamalarını anlamak zor . Çünkü bu ülkede Üniversitelerin taşıt kürsüleri var , orada ciddi bilgili insanlar bulunuyor , tüketici mahkemeleri , bu konuda uzmanlaşmış hukukçular da muhakkak ki vardır . Bu kürsülerden tespit yaptırıp , rapor alıp firma ile hukuki yola neden girmiyorlar anlamak zor .
3- Haa ben ne yapıyorum , her gün elimde mercek kontrol etmiyorum işin doğrusu ama şimdilik bir göçük falan görmedim . Görürsem ne yaparım bunu şu an kafamda kurgulamış değilim, hazırlanmış bir senaryom yok .
4- Fakat bence hep birlikte en önemli konuyu atlıyoruz , bu forumda hepimiz araba kültürü ile yoğurulmuş , kaçıncı arabasını değiştiren , her gün arabasının orası burası ile ilgilenen insanlarız , şimdi soruyorum ; C sütununda oluşan göçükleri HONDA Türkiye sizce nasıl giderebilir , bunun için arabanın hangi işlemlerden geçmesi lazım . Bu konuda dışarıdan bir kaportacıdan fikir alan oldu mu acaba . Diyelim ki onbin tane araba var ve bu arabaların hepsinin motor kaputu deforme oldu , Honda TR bir babalık yaptı markanın imajın korumak istedi ve hepsinin hatalı kaputunu değiştirdi , orijinal renklerinde boyanmış olarak tek tek çağırdı ve taktı . Bu bile kolay değil ama , C sütunundaki deformasyonlar için nasıl bir işlemler zinciri gerekir bunu düşünemiyorum . Bence sorun burada ve eminim ki bu konuyla ilgili Honda da başı ağrıyan , gece gündüz bu konuyla yatıp kalkan bir dünya insan vardır . Bu kaçamak tutumun altındaki en kuvvetli neden bence bu . Bu işte varsa bir mühendislik hesap hatası var ve kolayca çözülebilir cinsten değil.
5- Son söz olarak ta şunu söyleyeceğim , burada RS kullanıcısı olarak belki diğerlerinden ayrılıyorumdur ama , bu arabanın yolda giderken tavanı da uçsa , bu araba çok çok iyi bir araba . Bardağın dolu tarafına baktığında bu fiyata arabanın verdiği sürüş keyfi , konfor ve performans duygusu inanılmaz derecede yüksek .
Bekleyip göreceğiz fakat şunu söyleyeyim göçük mağduru olsam da arabadan soğuyacağımı zannetmiyorum , en azından şimdiki hissiyatım bu .