Civic FC5 Sompo Sigorta Mağduriyeti

Katılım
15 Haz 2020
Mesajlar
139
Tepki puanı
75
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2018
Şöyleki arkadaşlar aracımın ön camına taş geldi. Şuan Van’da ikamet ettiğim için Van honda servisine gittim orjinal cam için. Sompo’nun anlaşması olduğu bir servis.
Fakat Honda servisi Sompo’nun dijital dosya yöntemiyle çalıştığını ama kendilerinin bu yöntemle gönderim yapamadıklarını söyledi. Ekspertiz göndermeden yapamayız dedi.
Sompo’yu aradığımda ise hayır biz dijital çalışıyoruz kurumlara eğitim veriyoruz,eksper atamıyoruz diye kestirip attılar. Ben de mağdur halde arada kaldım. Yani neden bunlarla uğraşmak zorundayım onu da anlamadım.Uzatmak istemiyorum detaylarla ama nasıl bir yol izlemeliyim?
Servis, siz cepten yaptırın sigortadan parayı siz alabilirsiniz dedi bu şekilde riskli mi yani sigorta ödemeyebilir mi? Cam’da bu sıkıntı varsa daha büyük olaylarda sıkıntı daha da büyüyecekmiş anlaşılan.
Bu arada tabiki şikayetlerde bulunmaya başladım. Dönüş yok henüz.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
167
Tepki puanı
125
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2019
Hocam selam, olabildiğince bu platformda arkadaşlara sigorta, kasko ve hasar mağduriyeti kapsamında yardımcı olmaya çalışıyorum. Doğru sompo dijital platform kullanıyor ve servise şunu söylüyor camda hasar varsa değiştir. Cam tamiri diye birseyi kapsama almıyor. Bunun içinde çatlak kırık cama ekspertiz gönderip para harcamıyor. Fotograf çekilip cam değişir fatura eklenir ve servis ücreti kasko firmanızdan talep eder. Servis ise dijital platform kullanmayı biliyorsa bu işlemi başlatıyor. Diğer türlü ekspertiz gelince dosya oluşturarak işlemler yinedijitalden yürüyor. Cebinizden ödeyin nasıl olursa alırsınız şeklinde dosyanız bana gelirse ben art niyet ararım çünkü çoğu firma yılda 1 veya 2 kez cam değişim hakkı tanıyor. En iyisi çevre illerden herhangi bir servis ile telefonla organize edip gitmwniz. Nacizane önerimdir.
 
Katılım
15 Haz 2020
Mesajlar
139
Tepki puanı
75
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2018
Benimde kasko firmam Sompo Japan her Honda servisinde böyle olacaksa bir daha yaptırmam bu ayın 21 inde doluyor policem gerçekten Van iline özel bir şey mi bu ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bence de araştırım yenileyin kaskonuzu bir daha ben de öyle yapıcam. Marka sağlam ama uygulamada sıkıntı var
Ben de 2 yıldır Sompo’dayım. Dijitalleşme durumu yeni başlamış sanırım ve her servis bu konuda eğitimli değil, her ne kadar Sompo eğitim verdiğini idda etsede.
Durum düzelirse burdan tekrar bildiririm ama çözülmezse ben de kaskoyu iptal ettirip başka firmaya geçicem 3 ayım var. Bu kadar basit olay başımı ağrıttı ciddi bir şey olma durumunda risk alamam.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
15 Haz 2020
Mesajlar
139
Tepki puanı
75
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2018
Hocam selam, olabildiğince bu platformda arkadaşlara sigorta, kasko ve hasar mağduriyeti kapsamında yardımcı olmaya çalışıyorum. Doğru sompo dijital platform kullanıyor ve servise şunu söylüyor camda hasar varsa değiştir. Cam tamiri diye birseyi kapsama almıyor. Bunun içinde çatlak kırık cama ekspertiz gönderip para harcamıyor. Fotograf çekilip cam değişir fatura eklenir ve servis ücreti kasko firmanızdan talep eder. Servis ise dijital platform kullanmayı biliyorsa bu işlemi başlatıyor. Diğer türlü ekspertiz gelince dosya oluşturarak işlemler yinedijitalden yürüyor. Cebinizden ödeyin nasıl olursa alırsınız şeklinde dosyanız bana gelirse ben art niyet ararım çünkü çoğu firma yılda 1 veya 2 kez cam değişim hakkı tanıyor. En iyisi çevre illerden herhangi bir servis ile telefonla organize edip gitmwniz. Nacizane önerimdir.


Selamlar, evet Honda’nın da burda hatası var ama sistemi bilmiyoruz diye itiraf ediyorlar. Eksper göndersinler hemen halledelim diyolar. Kenar mahalle tamircisi değil koca Honda servisi eğitim vermedilerse bu uygulamayı yapmamaları lazım kanımca. Yada en başta bana anlaşmamız yok demelilerdi.
Maalesef hocam yakın bölgede honda da yok :/ Tekrar servisle çözüme ulaştırmak için uğraşıcam yarın..


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
140
Tepki puanı
114
Konum
Çekmeköy
Bende yıllarda sigortam net ile çalıştım başıma ne gelse bizzat arayıp her işi takip etmek zorunda kaldım. Heleki park halinde biri bana çarptıki telefonda harcadığım mesaiyi anlatamam. Sonra bir arkadaşın tavsiye si üzerine tecrübeli bir acentaya geçtim benim adıma herşeyi takip ediyor başıma bir kaza geldi ben kimseyi aramadım herşey tıkır tıkır halloldu. Demem oki tecrübeli bir sigortacı sizin hakkınızı hukukunuzu korur ve size yardımcı olur.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
167
Tepki puanı
125
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2019
Selamlar, evet Honda’nın da burda hatası var ama sistemi bilmiyoruz diye itiraf ediyorlar. Eksper göndersinler hemen halledelim diyolar. Kenar mahalle tamircisi değil koca Honda servisi eğitim vermedilerse bu uygulamayı yapmamaları lazım kanımca. Yada en başta bana anlaşmamız yok demelilerdi.
Maalesef hocam yakın bölgede honda da yok :/ Tekrar servisle çözüme ulaştırmak için uğraşıcam yarın..


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Sompo japon u arayarak yakında cam için garantili bir servis talep edebilirsiniz.
 
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
167
Tepki puanı
125
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2019
Bende yıllarda sigortam net ile çalıştım başıma ne gelse bizzat arayıp her işi takip etmek zorunda kaldım. Heleki park halinde biri bana çarptıki telefonda harcadığım mesaiyi anlatamam. Sonra bir arkadaşın tavsiye si üzerine tecrübeli bir acentaya geçtim benim adıma herşeyi takip ediyor başıma bir kaza geldi ben kimseyi aramadım herşey tıkır tıkır halloldu. Demem oki tecrübeli bir sigortacı sizin hakkınızı hukukunuzu korur ve size yardımcı olur.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Çok haklısınız bu yönde eğitim veriyoruz ama çok az acente bu şekilde yaklaşımda bulunuyor maalesef.
 
Katılım
15 Haz 2020
Mesajlar
139
Tepki puanı
75
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2018
Bende yıllarda sigortam net ile çalıştım başıma ne gelse bizzat arayıp her işi takip etmek zorunda kaldım. Heleki park halinde biri bana çarptıki telefonda harcadığım mesaiyi anlatamam. Sonra bir arkadaşın tavsiye si üzerine tecrübeli bir acentaya geçtim benim adıma herşeyi takip ediyor başıma bir kaza geldi ben kimseyi aramadım herşey tıkır tıkır halloldu. Demem oki tecrübeli bir sigortacı sizin hakkınızı hukukunuzu korur ve size yardımcı olur.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Kesinlikle bana da ders oldu daha dikkatli seçim yapıcam artık.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
15 Haz 2020
Mesajlar
139
Tepki puanı
75
Konum
Van
Aracınız
Civic FC5 2018
Sompo japon u arayarak yakında cam için garantili bir servis talep edebilirsiniz.

İnanın ondan bile bihaberler müşteri hizmetleri.
Orjnal olmadıktan sonra var tabiki anlaşmalı camcılar var ama bunca yıl kasko ücreti ödeyip yan sanayi cam kullanmak istemiyorum ki kaskomda cam muafiyeti yok. Ve honda dışında orjinal cam takan da bir yer yok.
Gönül isterdiki pozitif konuşup işlerin ne kadar rahat olduğunu anlatıyım ama maalesef...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst