Şöyleki arkadaşlar aracımın ön camına taş geldi. Şuan Van’da ikamet ettiğim için Van honda servisine gittim orjinal cam için. Sompo’nun anlaşması olduğu bir servis.
Fakat Honda servisi Sompo’nun dijital dosya yöntemiyle çalıştığını ama kendilerinin bu yöntemle gönderim yapamadıklarını söyledi. Ekspertiz göndermeden yapamayız dedi.
Sompo’yu aradığımda ise hayır biz dijital çalışıyoruz kurumlara eğitim veriyoruz,eksper atamıyoruz diye kestirip attılar. Ben de mağdur halde arada kaldım. Yani neden bunlarla uğraşmak zorundayım onu da anlamadım.Uzatmak istemiyorum detaylarla ama nasıl bir yol izlemeliyim?
Servis, siz cepten yaptırın sigortadan parayı siz alabilirsiniz dedi bu şekilde riskli mi yani sigorta ödemeyebilir mi? Cam’da bu sıkıntı varsa daha büyük olaylarda sıkıntı daha da büyüyecekmiş anlaşılan.
Bu arada tabiki şikayetlerde bulunmaya başladım. Dönüş yok henüz.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Fakat Honda servisi Sompo’nun dijital dosya yöntemiyle çalıştığını ama kendilerinin bu yöntemle gönderim yapamadıklarını söyledi. Ekspertiz göndermeden yapamayız dedi.
Sompo’yu aradığımda ise hayır biz dijital çalışıyoruz kurumlara eğitim veriyoruz,eksper atamıyoruz diye kestirip attılar. Ben de mağdur halde arada kaldım. Yani neden bunlarla uğraşmak zorundayım onu da anlamadım.Uzatmak istemiyorum detaylarla ama nasıl bir yol izlemeliyim?
Servis, siz cepten yaptırın sigortadan parayı siz alabilirsiniz dedi bu şekilde riskli mi yani sigorta ödemeyebilir mi? Cam’da bu sıkıntı varsa daha büyük olaylarda sıkıntı daha da büyüyecekmiş anlaşılan.
Bu arada tabiki şikayetlerde bulunmaya başladım. Dönüş yok henüz.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.