spontane gelişen bazı kapışmalar

Katılım
29 May 2017
Mesajlar
412
Beğeniler
2
Konum
burSAkarya
Aracınız
#61
Ben de 9,5 lt yi geçmemek için buyur hocam diyorum.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Çok acı bi durum o
Çoğu zaman ben de oyle yapiyorum. Tahriklere kapilmayip sakin olmaya çalışıyorum. Ama sapitinca da super oluyor, 17 litreler, 1 depoyla 170km gitmeler falan

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
16 Kas 2016
Mesajlar
147
Beğeniler
1
#62
Abilerim bende yazın yaşadığımız bir olayı anlatayim Zeytinburnu'ndan dükkana mal aldık tıka basa doldurduk arabayı arabada bir babam birde ben ışıkta durduk yanımızda bir Megane 3 1.6 110 durduğu yerde gaza basıyor, bize bakıyor falan, "Eco yu kapatirmisin babacım" dedim S e falan almadık vites D konumundayken kalktık Megane kalkışta attı kendini ileriye ama 3 saniye sürdü babam sanıyorum gaz pedalına tam basmamıştı ki araba 2. Vitese erken 5700 devirdeyken attı arkadan Megane ın çığlıkları gelirken 3 boy geçtik öne ikinci ışıkta durduk o da yine yanımızda babam açtı cami dCI mı dedi adam 110 luk 1.6 dedi sonra yesil ışık yandi biz yine açtık Eco yu sakin sakin devam ettik

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
297
Beğeniler
0
Konum
Ankara
Aracınız
#63
Beyler bizim torkumuz düşük ama 300 tork olan araçlarla ileri hızlarda başa baş gidiyor. Ben bunu çözemedim. Araçların beygir seviyeleri de neredeyse aynı. Kapışmalarda genelde ilk kalkışta geri kalsamda ileri hızlarda kapışıyor ve çoğu zaman geçiyorum.

2015 Elegance Eco
 

maksu

Sayfa Yönetim
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,446
Beğeniler
61
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
#64
Beyler bizim torkumuz düşük ama 300 tork olan araçlarla ileri hızlarda başa baş gidiyor. Ben bunu çözemedim. Araçların beygir seviyeleri de neredeyse aynı. Kapışmalarda genelde ilk kalkışta geri kalsamda ileri hızlarda kapışıyor ve çoğu zaman geçiyorum.

2015 Elegance Eco[/QUOTE [MENTION=8294]skandal[/MENTION] merhaba. Tork kısa mesafede, beygir uzun mesafede etkilidir. Özetle tork döndürme momentine kısa sürede getirir fakat motor hacmi küçükse çevireceği başka bir şey kalmaz.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
885
Beğeniler
179
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
#65
Beyler bizim torkumuz düşük ama 300 tork olan araçlarla ileri hızlarda başa baş gidiyor. Ben bunu çözemedim. Araçların beygir seviyeleri de neredeyse aynı. Kapışmalarda genelde ilk kalkışta geri kalsamda ileri hızlarda kapışıyor ve çoğu zaman geçiyorum.

2015 Elegance Eco[/QUOTE [MENTION=8294]skandal[/MENTION] merhaba. Tork kısa mesafede, beygir uzun mesafede etkilidir. Özetle tork döndürme momentine kısa sürede getirir fakat motor hacmi küçükse çevireceği başka bir şey kalmaz.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aynen, 110 bg’lik dizeller 110 bg gücünü çok kısa sürede ve bizim araçlara göre daha düşük devirde elde eder ama hız arttıkça mecburen devir arttığı için onlarda güç artmaz hatta düşer ancak atmosferik vteclerde maximuma ulaşır.
 
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
32
Beğeniler
0
Konum
Kırıkkale
Aracınız
#66
Hondanın bu konuda çekiciliği var, yolda gören kapışmak istiyor :)
Aynen üstadım mesela normal sakin kullanırken birini solladın diyelim tekrar sağa geçiceksin adam gaza geliyo bi basıyo bakıyosun burnunun dibinde tekrar dikkat etmek gerek aynaları iyi kontrol etmek gerek kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
885
Beğeniler
179
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2010
#67
Ankara-Elmadağ yokuşunda rutin olarak istemsizce yaptığım kapışmalardır, Kırıkkale dönüşünde özellikle Karayollarının 3 şeritli yolun orta ve sağ şeridi tırtıklı hale getirmesi nedeniyle komforum bozulmasın muhabbetinden mecburen soldan gitmek durumunda kalıyorum, normalde 90-100 ile sakin çıkarım ancak arkadan selektör geldi mi 3.viteste selektör yapanın bi daha yaklaşmasına izin vermeyecek şekilde gazlıyorum :) birkaç kere de linea ve symbol gibi araçların şöförleri ile kayaşta ışıklarda cam açıkken denk geldim, en son diyalogum şu şekilde oldu.
- bunların dizelleri de mi var?
- yooo bu tüplü!
- Hadi canım! Yokuşta 130 yaptım yetişemedim! Nasıl Tüplü bu, motor kaç litre?
- 1.6
- Alla alla, bizim akrabanın tüplüsü yokuşta yürümüyor diyodu aracı?
- Bilmiyom walla :)
 

h.k_ahmet

Moderator
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
921
Beğeniler
204
Konum
Konya
#68
Ankara-Elmadağ yokuşunda rutin olarak istemsizce yaptığım kapışmalardır, Kırıkkale dönüşünde özellikle Karayollarının 3 şeritli yolun orta ve sağ şeridi tırtıklı hale getirmesi nedeniyle komforum bozulmasın muhabbetinden mecburen soldan gitmek durumunda kalıyorum, normalde 90-100 ile sakin çıkarım ancak arkadan selektör geldi mi 3.viteste selektör yapanın bi daha yaklaşmasına izin vermeyecek şekilde gazlıyorum :) birkaç kere de linea ve symbol gibi araçların şöförleri ile kayaşta ışıklarda cam açıkken denk geldim, en son diyalogum şu şekilde oldu.
- bunların dizelleri de mi var?
- yooo bu tüplü!
- Hadi canım! Yokuşta 130 yaptım yetişemedim! Nasıl Tüplü bu, motor kaç litre?
- 1.6
- Alla alla, bizim akrabanın tüplüsü yokuşta yürümüyor diyodu aracı?
- Bilmiyom walla :)
Her at sahibine göre kişnermiş.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Üst