1.6 atmosferik motor ise bence 1.6 turbodizelle çok iyi rekabet edebilmiş, FD6-FB7 otomatik bu şekilde devam edemezdi çünkü 170den sonra şanzıman oranları yüzünden 4. vitese geçince ani devir kaybı aracın hızlanmasını çok kesiyor, FC5te ise CVTnin devri sürekli 6000 üstünde tutması yüksek hızda gücünü korumasını sağlıyor. CVT şanzımanı normalde sevmem ama 1.6 motorla klasik tip 5 ileri şanzımandan çok daha uyumlu çalışıyor.
@h.k_Ahmed hocam eğer hızlanma istiyorsan Civiclerde manuel gerçekten keyifli oluyor
hem şanzımandan dolayı tekere giden güç kaybın pek yok, hemde manuelin vites oranları otomatiğe göre çok daha motorla ayarlanmış, senin araç motor gücü daha zayıf gözükmesine rağmen FD6-FB7 otomatiklerin hepsini zorlanmadan geçer
Tabi benzer durum FD6-FB7 kasa manuel Civiclerde de mevcut, manuel Civicler otomatikleri fark ata ata geçiyor