Civic FE1 Yeni Honda Civic FE Kasa

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,448
Çözümler
1
Tepki puanı
1,276
Aracınız
Honda 182 beygirlik güzelim motora yazık ediyor. Bu motorla beraber çift kavramalı (DSG, EDC, DCT vb.) veya tork konvertörlü (ZF, EAT8 vb) şanzıman kullansa, güç tırpanlanmaz ve çok iyi bir sürüş zevki yakalanabilirdi. Neredeyse tüm Japon otomobil üreticileri CVT şanjımana takmış durumdalar. Allah aşkına, CVT şanzıman kullanan bir tane Alman otomobil üreticisi var mı? Ya Alman‘lar bilmiyor bu işi, ya da Japon‘lar!
Ben yarı otomatik araçtan honda tam otomatiğe geçtim 5 yıl oldu. Tövbe birdaha yarı otomatik tarzı arabaya geçmem hocam. Uzun yolda mahvetmişti beni tatilimi, keyfimi berbat etmişti.
Kafa karışır geriye geçemez, program atılır sert geçiş yapar, bol bol yarı baskı yapar baskıyı, kavramayı hemen bitirir. Saatli bomba resmen.
Ama tam otomatik ZF tipleri için bende size katılıyorum. En azından eldeki 5 ileri tork konvertörlüyü geliştirip 7-8 ileri yapılsa daha iyi olurdu.
Ben sırf şanzuman için Hondadayım şuan. Özellikle tam otomatik için. Yoksa sanayide tanıdık çoğalır vallahi.
Tabiki herkesin kendi tercihi birşey diyemem.
Selamlar.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Kas 2019
Mesajlar
786
Tepki puanı
636
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2019

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Ben yarı otomatik araçtan honda tam otomatiğe geçtim 5 yıl oldu. Tövbe birdaha yarı otomatik tarzı arabaya geçmem hocam. Uzun yolda mahvetmişti beni tatilimi, keyfimi berbat etmişti.
Kafa karışır geriye geçemez, program atılır sert geçiş yapar, bol bol yarı baskı yapar baskıyı, kavramayı hemen bitirir. Saatli bomba resmen.
Ama tam otomatik ZF tipleri için bende size katılıyorum. En azından eldeki 5 ileri tork konvertörlüyü geliştirip 7-8 ileri yapılsa daha iyi olurdu.
Ben sırf şanzuman için Hondadayım şuan. Özellikle tam otomatik için. Yoksa sanayide tanıdık çoğalır vallahi.
Tabiki herkesin kendi tercihi birşey diyemem.
Selamlar.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam siz sorunları yarı otomatikte yaşamışsınız, benim travmam daha derin :) benzer sorunları 4 ileri tam otomatik Pejo'da yaşadım (yaklaşık 10 yıl oluyor) ?
Kafasına göre vites atar yada viteste takılı kalırdı. Olabilecek en dik rampada gaza abansam bile 2. viteste 10 km hız ile çıkmaya çalışırdı, o anda da manuel mod iptal olur ve kontak aç kapa yapana kadar hangi viteste ise takılırdı. Kontak aç-kapa yapınca biraz toparlardı ama 10 dk. sonrasında tekrar sapıtırdı. Ankara'daki 3 tane otomatikçi işin içinde çıkamadı, en sonuncusu bayağı uğraşıp güzel revize etti ama birşey olursa da karışmam diyerek teslim etti, biraz oturup muhabbet edince de aklın varsa git Honda al, Toyota'da değil git temiz bir Civic bul arızasında bile revizyonu hem kolay hemde randıman almadığımız araç olmadı diyince gemileri yakmıştım :)
 
Katılım
30 Eki 2019
Mesajlar
294
Tepki puanı
161
Konum
Biga / ÇANAKKALE
Ad Soyad
Yunus Emre
Yaş
30
Aracınız
Civic FE1 2021
570 bin şu anda sarı sitede, 550 bin verilse nakit alınır. 60 bin fazla vermeye değmez bence. Sanki satamayip düşecekler gibi geliyor ama bekleyip görmek lazım.

Fiyatların netleşmesi mart ayını bulur şuan satılanların %99 u 2021 tescilli şubat ayı içinde 2022 tescilliler teslim edilecek


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Eyl 2021
Mesajlar
91
Tepki puanı
79
Yaş
46
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2019
Honda 182 beygirlik güzelim motora yazık ediyor. Bu motorla beraber çift kavramalı (DSG, EDC, DCT vb.) veya tork konvertörlü (ZF, EAT8 vb) şanzıman kullansa, güç tırpanlanmaz ve çok iyi bir sürüş zevki yakalanabilirdi. Neredeyse tüm Japon otomobil üreticileri CVT şanjımana takmış durumdalar. Allah aşkına, CVT şanzıman kullanan bir tane Alman otomobil üreticisi var mı? Ya Alman‘lar bilmiyor bu işi, ya da Japon‘lar!
Uzun zamandır yarı otomatik ve tam otomatik şanzımanlı araçlara sahibim, kullanıyorum. En az ortalamanın bi tık üstünde bir güce (175-200bg) sahip motorla beraber çalışan, yapısı güçlendirilmiş, tork konvertör ile otomatikleştirilmiş ve yazılımsal olarak kademelendirilmiş bir CVT'yi ZF6 ve ZF8 dahil hiç birine değişmem mesela. Audi A6'da da bir dönem 8 ileri kademeli davranan CVT vardı diye hatırlıyorum. Tabi herkes beğenecek diye bişey yok ama ben beğenen, seven taraftayım.
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,174
Tepki puanı
541
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2020
Uzun zamandır yarı otomatik ve tam otomatik şanzımanlı araçlara sahibim, kullanıyorum. En az ortalamanın bi tık üstünde bir güce (175-200bg) sahip motorla beraber çalışan, yapısı güçlendirilmiş, tork konvertör ile otomatikleştirilmiş ve yazılımsal olarak kademelendirilmiş bir CVT'yi ZF6 ve ZF8 dahil hiç birine değişmem mesela. Audi A6'da da bir dönem 8 ileri kademeli davranan CVT vardı diye hatırlıyorum. Tabi herkes beğenecek diye bişey yok ama ben beğenen, seven taraftayım.
Performans istemiyorsan cvt tek geçerim oda Civic olanın elentrada da var ama çok sarsıyor aracı Toyota yı kullandım ama tam hatırlamıyorum ama civicteki konfor için mükemmeldir bende cvt derim

SM-A715F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Kas 2019
Mesajlar
786
Tepki puanı
636
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2019
Elegance paketler 500 bin civarına tam oturdu, sırada 450 binler var sanırım.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2022-02-06-02-03-15-871_com.sahibinden.jpg
    Screenshot_2022-02-06-02-03-15-871_com.sahibinden.jpg
    90.7 KB · Görüntüleme: 115
Geri
Üst