Silindir kapağı 182 likyen farklı olacak muhtemelen. Bildiğim kadarıyla da 130-140 hp civarı güç olacak hocam.Zaten LPGden dolayı bir miktar güç düşüşü olacaktır, açıkçası LPG ile 160bg bile olsa hayli hayli yeterli geleceğini düşünüyorum
Silindir kapağı 182 likyen farklı olacak muhtemelen. Bildiğim kadarıyla da 130-140 hp civarı güç olacak hocam.Zaten LPGden dolayı bir miktar güç düşüşü olacaktır, açıkçası LPG ile 160bg bile olsa hayli hayli yeterli geleceğini düşünüyorum
1.0 kullanmadım ama bu Bnm fikrim ben 1.6 verip 1.0 almam 0 100 ü daha erken olabılır ama düzde turbo basıncı bitecek neyse ...LPG ye bay bay yok daha öncede yazdım hocam. LPG montajı BRC tarafindan devam edecek. Turbo LPG olacak ama 182 hp olmayacak.
Öte yandan diğer konuya gelirsek;
1.6 Eco kullandiysaniz eğer 1.0 turbo kullanmadan ön yarginizi asla ama asla kiramazsiniz. Fc5 1.0 6 ileri manuelle öyle bir gidiyorki binseniz aklınız durur. O kasa nasıl böyle kalkıp gidiyor derdiniz.
Vsa kapalı rampa yukarı 3 . Vites dahil patinaj çeken bir motor.
Bu kadar ön yargılı olmayın 3-4 . Vitesler bir çok dizel arabaya kök sokturen bir performansi var yarın bir gün bir yerlerde denk gelirseniz ağzınız açık kalmayın benden söylemesi.
Bildiğim kadarıyla karma sistem olacak. Misal 2-3 depo LPG tüketirken 1 depo benzin bitirecek. Yinede ekonomik oluyor hesap yapınca.1.0 basınca 1.5 ile aynı yakiyor nerdeyse zaten. MTV avantajı iyi . Az kullananlar için 1.0 turbo büyük avantaj?Peki bu lpg sistemi karma bir tüketim mi yapacak acaba ? Çünkü turbo motorlarda lpg sistemi farklı oluyor. Eğer öyle olursa 1.0 ile ekonomi olarak çok avantajlı olmaz. Senelik MTV farkı lpg bakım masrafı ile aynı kapıya gelir ama daha performanslı bir kullanım sunabilir.
Boyle bir montajın olacagı bılgısını nereden aldınız ?Bildiğim kadarıyla karma sistem olacak. Misal 2-3 depo LPG tüketirken 1 depo benzin bitirecek. Yinede ekonomik oluyor hesap yapınca.1.0 basınca 1.5 ile aynı yakiyor nerdeyse zaten. MTV avantajı iyi . Az kullananlar için 1.0 turbo büyük avantaj
Eskiden beri gördüğüm kadarıyla Mazda Japonların içinde en iyi seviyede olan bir marka. Bizim ülkemizde fazla olmasa da Avrupa'da Honda dan daha çok tercih edildiği kesin.Hondanin rekabeti daha çok toyotayla. Genelde bakın Toyota'nın olduğu her pazardalar ve Toyota'nın üretim yaptığı ülkelerde onlarında tesisi var ?Ek olarak geçen hafta reddit’te yeni Mazda3 özellikle iç malzeme kalitesi ve yalıtımı ile çıtayı çok yükselttiği için yeni Civic için izolasyon konusunda ekstra iyileştirmeler yapıldığını okumuştum ama şu anda yeniden bakmaya çalıştığımda bulamadım, umarım yalıtım yönünde tatmin edici ilerleme olur
O da bende kalsa olmaz mı hocam?Boyle bir montajın olacagı bılgısını nereden aldınız ?
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Turbo LPG li olacakO da bende kalsa olmaz mı hocam?
1.5 turbo LPG takilali ve test edileli uzun zaman oluyor BRC ve Honda işbirliğiyle.analizler vs.coktan yapıldı. LPG 1.5 turboya olacak 182 hp olamayacak sadece.biraz düşük güçte olacak o kadar.