Yeni kasa ile ilgili inceleme yazıları da çıkmaya başlamış, linkteki yazılardan kendimce harmanladığım bilgileri paylaşacak olursam,
The 11th-generation Honda Civic breaks free from its predecessor's design but keeps the good stuff.
www.caranddriver.com
The 2022 Honda Civic sedan improves upon the previous generation in multiple ways — design, handling, technology — without making dramatic changes to an already successful formula.
www.autoblog.com
- İç ve dış olarak bütün halinde önceki jenerasyonun aksine çok daha olgun bir görünüm var.
- İç mekan kalitesindeki kullanılan malzemeler ve tasarım ile daha sade ama daha kaliteli bir hissiyat mevcut. İç mekan genişliği daha da artmış.
- Yeni adaptif cruise control sistemi çok beğenilmiş, önceki jenerasyondakine göre çok daha tepkili ve iyi çalışıyormuş.
- 1.5T motor bir önceki jenerasyondan kağıt üstünde daha güçlü olmasına rağmen testteki hızlanma değerlerinde hep daha yavaş kalmış, bu durumun yakıt tüketimi için yapılan düzenlemeler ile artan kütle ağırlığına bağlı olduğu düşünülüyor.
- Mekanik yol tutuş olarak bir önceki Civic ile benzer sonuç elde edilmiş (skidpad değeri 0,83).
- Darbe sönümlemeleri ve konfor hissiyatında artış mevcutmuş.
- 120 km.de ani frenlemede bir önceki jenerasyona göre fren mesafesinin daha iyi olduğu görülmüş.
- Touring modelinde iç mekana yansıyan ses ölçümlerinde 120 km. hızda 69 db gürültü değeri ölçülmüş, bir önceki versiyonda bu değer 71 db.
- Si, hatchback ve Type R modellerinin halen tanıtılmamış olması eksiklik olarak görülmüş.
Linkteki incelemede 18 inç jantlar ile kütlesine göre çok iyi yol tutuşa sahip olduğundan bahsedilmiş, bu denemeyi de Kalifornia'daki meşhur Kanyon yollarında yapmışlar. Süspansiyon ayarlarının serte yakın hatta hot-hatch ayarlarında olmasına rağmen etkileyici derecede konforlu olduğundan (VW ve premium segmentteki giriş seviyesi araçlara benzer) bahsedilmiş.
We get our first taste of the new 2022 Honda Civic sedan, back for the 11th-generation with excellent handling and sharp style.
www.motortrend.com