Civic FB7 Yeni Muhteşem Civic Otomatik Bagaj Açma Projesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Smoch
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
3 Ara 2017
Mesajlar
78
Tepki puanı
82
Konum
Ankara
Neden saçma olsun ki ya, size göre basit görünse de adam bir şey bulmuş, koskoca Honda’nın dikkate alıp ta çözmediği insanların gerçek bir derdini yıllar önce çözmüş, bunun için az veya çok bir yatırım yapmış, kafa yormuş, ardından gitmiş üşenmemiş bir çok farklı platformda reklamını yapmış, takip etmiş ve ufacık şey ne olacak demeden iş modeli haline getirip devam ettirmiş.. e bırakalım da adam 50tl kazansın bu işten öyle değil mi ?



Not: ben henüz taktıramadım ama gerçek bir ihtiyaç olduğundan mutlaka taktıracağım.




iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Öncelikle yapıcı olumlu yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sanırım Bundan daha iyi anlaşılamazdım.


Bizim insanımız şunu istiyor;
armut piş ağzıma düş mümkünse çiğne armutta bedava olsun :)))

Gün içerisinde gece gündüz zamanlı zamansız Ürünü almayan ama bilgi almak isteyen birçok kullanıcıylada görüşüyorum bilgi paylaşıyorum birçok marka araç sahibi benim aracıma uyarmı bende istiyorum diyor. sadece Honda otomatik bagaj açma sistemi üzerine çalışıyorum. Tabi bu arada maalesef ki azıcıkda olsa eleştiri alıyorum özellikle “altı üstü bir yay değil mi diyen “ ( onlara şunu söylüyorum konu sadece yay değil daha fazlası ) eee o kadarda eleştiri olsun :)))

IMG_8785.JPG


iPhonercan cihazından YouTube nam’ı değer
Caner Usta inovasyon=#hobays / since 2017
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Bende 15 gün önce FB7 için olan yay seti aldım ama tecrübem farklı oldu :)
Asıl bi tanıdığıma almıştım ama onun biraz yan çizdiğini görünce el koydum ?
Özellikle biraz deneme için zaman geçmesini bekledim.
FB7ler için 2 yay satıyor, ancak kurduktan sonra 2 yay ciddi şekilde bagajı fırlatarak açıyordu, bende bagajda herhangi bir eklenti de yok.
Bende önce sağ yayın bağlantısını ayırdım, sol yay tek başına bagajı yarım açabiliyordu.
Sonra sol yayı ayırdım ve sağı takınca sağ yay tek başına gayet rahat bir şekilde bagajı açabiliyor.
Sol yayın parçalarını ayırıp kenara koydum ve sağ yay ile tek başına kullanıyorum, 15 gündür açılma performansında bir sıkıntı yok.
Sağ yay performansını kaybetmeye başlarsa sol yayı destek amaçlı takmayı düşünüyorum.
Yanlız sağ yayın neden sola göre güçlü olduğunu pek anlamadım.
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
871
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Bende 15 gün önce FB7 için olan yay seti aldım ama tecrübem farklı oldu :)
Asıl bi tanıdığıma almıştım ama onun biraz yan çizdiğini görünce el koydum ?
Özellikle biraz deneme için zaman geçmesini bekledim.
FB7ler için 2 yay satıyor, ancak kurduktan sonra 2 yay ciddi şekilde bagajı fırlatarak açıyordu, bende bagajda herhangi bir eklenti de yok.
Bende önce sağ yayın bağlantısını ayırdım, sol yay tek başına bagajı yarım açabiliyordu.
Sonra sol yayı ayırdım ve sağı takınca sağ yay tek başına gayet rahat bir şekilde bagajı açabiliyor.
Sol yayın parçalarını ayırıp kenara koydum ve sağ yay ile tek başına kullanıyorum, 15 gündür açılma performansında bir sıkıntı yok.
Sağ yay performansını kaybetmeye başlarsa sol yayı destek amaçlı takmayı düşünüyorum.
Yanlız sağ yayın neden sola göre güçlü olduğunu pek anlamadım.

Boyları aynı olsa dahi yapıldıkları malzemeden kaynaklı(içerisindeki alaşım, sonrasındaki tabi oldukları ısıl işlem vs..) esneme oranları farklı olabiliyor. Tabi standart üretim şartlarında imal edilmiş yaylar için bu mümkün değil , birebir aynı tepkiyi verirler.

Ben şansıma iki tane yay aldım birkaç kara düzen ayar ile 3-4 senedir kullanıyorum. Bagaj kollarının mevcut stopper üzerine de çok sert sünger yapıştırdım, sekecek olursa (rüzgara denk gelebiliyor bazen) biraz daha sönümlemesine faydası oluyor. Herhalde 2 yay için 10 ya da 20 tl vermiştim :)) , şans. Biraz da adı bagaj açma yayı olunca fiyatını da farklı yapabiliyorlar.
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
871
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Boyları aynı olsa dahi yapıldıkları malzemeden kaynaklı(içerisindeki alaşım, sonrasındaki tabi oldukları ısıl işlem vs..) esneme oranları farklı olabiliyor. Tabi standart üretim şartlarında imal edilmiş yaylar için bu mümkün değil , birebir aynı tepkiyi verirler.

Ben şansıma iki tane yay aldım birkaç kara düzen ayar ile 3-4 senedir kullanıyorum. Bagaj kollarının mevcut stopper üzerine de çok sert sünger yapıştırdım, sekecek olursa (rüzgara denk gelebiliyor bazen) biraz daha sönümlemesine faydası oluyor. Herhalde 2 yay için 10 ya da 20 tl vermiştim :)) , şans. Biraz da adı bagaj açma yayı olunca fiyatını da farklı yapabiliyorlar.

Benim kara düzen resimlerdeki gibidir. Yapacak arkadaşlara tavsiyem, yayın ucunu bagaj kapağı fitili altındaki saca takarken kanca ucunu contayı çok aralık bırakmayacak şekilde yapın. Yoksa fitilde boşluk olup içeri su alacaktır.

Ne zamandır şiddetli yağmurlarda arabanın içinde nem kokardı bugün tesadüf bu durumu gördüm, bagaja buradan su alıyormuş meğer. Tabi birkaç nokta daha olmalı ki arka sinyal lambasının içerisinde de damlacık gördüm ki bu sayede bagaj tarafından aldığına kanaat getirmiştim.
IMG_20200620_185731.jpg IMG_20200620_185743.jpg
 
Katılım
3 Ara 2017
Mesajlar
78
Tepki puanı
82
Konum
Ankara
Bende 15 gün önce FB7 için olan yay seti aldım ama tecrübem farklı oldu :)
Asıl bi tanıdığıma almıştım ama onun biraz yan çizdiğini görünce el koydum
Özellikle biraz deneme için zaman geçmesini bekledim.
FB7ler için 2 yay satıyor, ancak kurduktan sonra 2 yay ciddi şekilde bagajı fırlatarak açıyordu, bende bagajda herhangi bir eklenti de yok.
Bende önce sağ yayın bağlantısını ayırdım, sol yay tek başına bagajı yarım açabiliyordu.
Sonra sol yayı ayırdım ve sağı takınca sağ yay tek başına gayet rahat bir şekilde bagajı açabiliyor.
Sol yayın parçalarını ayırıp kenara koydum ve sağ yay ile tek başına kullanıyorum, 15 gündür açılma performansında bir sıkıntı yok.
Sağ yay performansını kaybetmeye başlarsa sol yayı destek amaçlı takmayı düşünüyorum.
Yanlız sağ yayın neden sola göre güçlü olduğunu pek anlamadım.

Merhaba
Neden farklı yay olduğunu anlatayım
Her aracın bagaj açılma hızı aralığı araçlar modeller aynı olsa da farklılık gösteriyor size 3mm ve 2.8mm kalınlığında iki çeşit yay gönderdim (Spoiler olmadığı için) Spoiler takılı olmayan FB7lere standart olarak bunu gönderiyorum bundan önceki 500 e yakın araçtan edindiğim tecrübeler bu yönde özellikle kargo ile gönderim sağlıyorsam paket içeriği bu şekilde geliyor.
Çok yumuşak yay olduğu zaman ve bagaj açılmayınca kullanıcının ilk dediği ben bagaj açılsın diye almıştım oluyor! Bagaj açılmadığında da doğal olarak satan kişi olarak yeniden yay maliyeti ve kargo ücreti ödemek zorunda kalıyorum. Montajı kendimin yaptığı sistemde 8 çeşit yay sertliği olduğundan ayarlamak daha kolay oluyor.
Bir diğer yaşadığım tecrübe şu oldu oluyor
Kullanıcılar 130₺ yi hem çok buluyorlar hemde ödenilen ücretin çok daha fazlasını hizmet olarak geri istiyorlar amatör ruhla profesyonel bir hizmet vermeye çalışıyorum bu konuda aldığım geri dönüşler %95 oranında iyi ve çok iyi oldu oluyor.
Ve ne yaptığımı bilerek yapan yapmaya biriyim umarım siz de memnun kalmışsınızdır.
Saygı ve selamlar


iPhonercan cihazından YouTube nam’ı değer
Caner Usta inovasyon=#hobays / since 2017
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba
Neden farklı yay olduğunu anlatayım
Her aracın bagaj açılma hızı aralığı araçlar modeller aynı olsa da farklılık gösteriyor size 3mm ve 2.8mm kalınlığında iki çeşit yay gönderdim (Spoiler olmadığı için) Spoiler takılı olmayan FB7lere standart olarak bunu gönderiyorum bundan önceki 500 e yakın araçtan edindiğim tecrübeler bu yönde özellikle kargo ile gönderim sağlıyorsam paket içeriği bu şekilde geliyor.
Çok yumuşak yay olduğu zaman ve bagaj açılmayınca kullanıcının ilk dediği ben bagaj açılsın diye almıştım oluyor! Bagaj açılmadığında da doğal olarak satan kişi olarak yeniden yay maliyeti ve kargo ücreti ödemek zorunda kalıyorum. Montajı kendimin yaptığı sistemde 8 çeşit yay sertliği olduğundan ayarlamak daha kolay oluyor.
Bir diğer yaşadığım tecrübe şu oldu oluyor
Kullanıcılar 130₺ yi hem çok buluyorlar hemde ödenilen ücretin çok daha fazlasını hizmet olarak geri istiyorlar amatör ruhla profesyonel bir hizmet vermeye çalışıyorum bu konuda aldığım geri dönüşler %95 oranında iyi ve çok iyi oldu oluyor.
Ve ne yaptığımı bilerek yapan yapmaya biriyim umarım siz de memnun kalmışsınızdır.
Saygı ve selamlar


iPhonercan cihazından YouTube nam’ı değer
Caner Usta inovasyon=#hobays / since 2017
Bu kuvvet farkı tercihi bilinçli yani :unsure:
Düşündüğüm gibi sağdaki şu anda bagajı açmak için fazla fazla yeterli seviyede, diğer tarafı da bu yayın yetersiz kaldığını düşündüğüm zaman destek amaçlı takmayı düşünüyorum. Kullanım tecrübelerimi zaman geçtikçe aktarırım (y) Kolay gelsin.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
285
Tepki puanı
453
Konum
Karabük
Ben bu işi Piston ile çok yakında çözüp hepimizi kurtaracağım bbu sıkıntıdan.Yay afalan para vermeyin boşuna ömrü kısa ve zamanla mukavemetini kaybediyor.Sert olursa bagajı sona vurduruyor vs.
Biraz beklemede kalın 10-15 gün max.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Ben bu işi Piston ile çok yakında çözüp hepimizi kurtaracağım bbu sıkıntıdan.Yay afalan para vermeyin boşuna ömrü kısa ve zamanla mukavemetini kaybediyor.Sert olursa bagajı sona vurduruyor vs.
Biraz beklemede kalın 10-15 gün max.
Yayda iş görüyor hocam ama pistonlu çözümünü de merak ediyorum :)
 
Geri
Üst