Otomobil Teknik Bilgiler

Otomobil Teknik Bilgiler
(2020 civic eco elegance cvt) 1)İlk 150-200 km, 100 km hız sınırını geçmeden drive modunda eco devre dışı ve benzinde 70-80-90-100 km hızlar arası hız artırılıp azaltılarak ***(ilk yağ ve yağ filtre değişimi) 2)200-1.000 km şehir içi-şehir dışı, eco devredışı ve benzinde drive modunda sakin bir şekilde dalgalı 70/80/90-100 arası hız artırılıp azaltılarak ***(ikinci yağ ve yağ filtre değişimi) 3)Spor Mod pedal shift ile manuel kullanım ve 120 km hız sınırını geçmeyecek şekilde; a)1.000-1.500km arası S mod 3.000 devir; b)1.500-2.000 km arası S mod 3.500 devir c)2.000-2.500 km arası S mod 4.000 devir d)2.500-3.000 km arası S mod 4.500 devir e)3.000-3.500 km arası S mod 5.000 devir (İlk 2 vites 1.500-2.000 devir; 3-4-5-6-7...
Arkadaşlar biliyorum tamamen zevk meselesi . Hangisini tercih ederdiniz . Satışta da ikisi de peynir ekmek gibi satılır mı :)))) Start stop ( sadece açma kapamaya yarıyor değil mi ? Yani trafik ışıklarında kendini motorunu açıp kapatmıyor ? ) Deri koltuk ( kimisi bakımı zor ve sıcakta kötü diyor ) 17 inch jant ( lastik alırken daha pahalı alırsın diyorlar ) Anahtarsız giriş ( güzel bir sistem :) ) Çift taraflı klima ( hiç bilmiyorum ne işe yarıyor ) Başka var mı ektsra özelliği ??? iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aşınma Aşınma, lastik performansının önemli bir parçasıdır, ancak doğru aşınma testinin yapılması için gereken zaman ve maliyetler nedeniyle, lastiklerin diş ömrünü düzenli olarak test eden çok sayıda yayın yoktur. Auto Bild, aşınma testi yapan birkaç dergiden biridir, ancak bu bile hala bir tezgahta davul testidir ve gerçek yol aşınma testi değildir! Testlerde en iyi ve en kötü lastik arasındaki aşınma farkı çok büyük, testte en iyinin 47.940 km ve en kötü 26.180 km'yi kapsayacağı tahmin ediliyor. Bu, lastik ömründe %60'lık bir fark demektir! Testin en iyisi, genel olarak çok saygın bir ikinci sıraya yerleşmek zorunda olan olağan Michelin Primacy 4 değildi, bunun yerine yeni Goodyear EfficientGrip Performance 2, 2020'de verdiği sözü...
Herkese mrb aracımın bagaj kapağına çocukların attığı taş sonucu göcük ve taşın direk temas ettiği yerin boyası sıyrılmış aynı renk boya ile dolgu yaptım sonra 2500 lük sulu zımpara ile sıfırladım pasta cila çektim, ama dikkatli bakınca zımpara yaptığım yer hala mat kaldı 2 nci defa aynı işlemi yaptım ama sonuç aynı ne yapmam gerekiyor bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Arkadaşlar merhaba aracımda renk değişikliği yaptım muayneden heryerden geçti fakat başıma olmayacak bir iş geldi ruhsat bölümünde aracın azami yüklü ağırlık kısmı boşmuş bundan dolayı rengi ruhsata işletiyorum eğer aynı kasadan elinde olan varsa kapı eşğinde aracın azami yük ağırlığı yazıyormuş benim araç boyanırken sökülmüş yardımcı olabilirseniz minettar kalırım ✋
İyiakşamlar , Sanılanın aksine Honda CVT ile 1995 yılında Civic modeliyle tanışmıştır. 1995 yılında ortaya çıkan CVT şanzımanın ismi HONDA MULTİMATİC olarak adlandırılmakta olup 3 farklı sürüş moduna sahipti. (D-S-E ) (SUBAB SAYISI AYARLAMA) aynı zamanda bu modları bazı modellerde direksiyondan kontrol edebiliyordunuz. Üretici kısmına gelirsek 1995'den bu yana kullanılan tüm CVT şanzımanları Honda kendi bünyesinde üretmiş. CVT kayışını kendi üretmesine rağmen bazı modellerde dış tedarik yolunuda tercih etmiş. (Son nesille alakalı bilgi bulamadım) Üretim yerleri : Japonya ,Meksika, Endenozya Son olarakta markaların hangi CVT markasını tercih ettiğini aşağıya grafik olarak bırakıyorum ;
Geri
Üst