Civic FE1 Civic FE1 Üretim Hataları

Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
32
Tepki puanı
35
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mesut Mesut
Yaş
38
Aracınız
Civic FE1 2021
Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle 10 Aylık bir Honda kullanıcısı olduğumu belirtmek isterim. Daha öncesinde hiç Honda sahibi olmadım. Geçen sene performans nedeni ile "Civic 1.5L VTEC Turbo Benzin Otomatik Executive+" aracımı ikinci el olarak aldım. Aldığımda araç 8 ay önce trafiğe çıkmış ve sadece 4.000km kullanılmıştı. Poşetlerini falan ben söktüm sıfır sayılır anlayacağınız. Daha önce Alman ve Fransız araçlarını kullandığım için Honda'yı kullandıkça aracın özelliklerini, malzeme kalitesini, kaportasını kıyaslamaya başladım. Araçta gördüğüm bariz hatalar var. bunlara üretim hatası demek yanlış olmaz. Aracı almak isteyen arkadaşlara yol göstermesi açısından bu noktaları sizlerle paylaşmak istedim.

1 - Kaporta : Aracın kaporta sacını ölçme imkanımız yok ancak şunu net bir şekilde söyleyebilirim aracın sacı ya çok ince yada sac iskeleti çok zayıf konumlandırılmış. Tavan, ön kaput ve ön kapılar başta olmak üzere aracın bir çok noktasına serçe parmağınızla bile dokunduğunuzda yarım santim esneme yapıyor. Özellikle ön kaput ciddi almada zayıf. Kaputun sağ ve sol taraflarında alttan geçen direkler bunların dışında kalan orta kısım çarşaf gibi sallanıyor resmen. Oto yıkama tabancasının su taziği ile kaputumun orta kısmında hafif bir göçük oluştu. Fransiz arabalarının en düşük segmentinde bile bu zayıflıkta bir kaporta görmedim açıkçası. Alman araçları ile kıyaslamıyorum zaten. Beni ciddi anlamda hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.

2 - Boya : Aracın boyası içinde kaportadan çok farklı bir şey söyleyemeyeceğim arkadaşlar. Boya o kadar hassas ki en ufak bir temasta çizik oluşuyor. daha önce kullandığım 4 yaşındaki Honda aracımda 10 ayda kapı kollarının altında ciddi tırnak çizikleri oluşmaya başladı, daha önce kullandığım 4 yaşındaki Alman aracımın kapı kol altında bunun yarısı kadar bile çizik oluşmamıştı. yoldan geçerken bir ot, ağaç dalı falan aman değmeyin yumuşak olduğuna aldanmayın hemen çizik oluşuyor. Aracımın ön kaput, tampon ve çamurluklarında kaput koruma filmi var. Filmin üzerine sıçrayan taş parçaları filme zarar vermiyor ancak alttaki kaputun boyasının atmasına neden oluyor. Özetle önerim aracı çok iyi korumanız lazım.

3 - Camlar : Aracın ön camları problemli. Ön camı açıkken dış kısımdan camın bitiş noktasına parmağınızla bastırdığınızda kapı sacının yarın santim ileri geri hareket ettiğini göreceksiniz. Clio da bile böyle bir şey göremezsiniz. Bundan sebep camları açıp kapattığınızda kapı sacı esniyor ve kapılardan takır tukur sesler çıkıyor. Servise gittiğimde 2 defa bu problemi anlattım ve kendilerine de gösterdim. Servisteki yetkili evet böyle bir sorun var bu araçlarda ama yapabileceğimiz bir şey yok dedi. :) Camlar demişken aracın tüm camlarının kalınlıklarının Avrupa araçlara göre daha ince olduğunu düşünüyorum ölçmedim ama gözle kıyasladığım da fark olduğunu görüyorum. Bundan sebep özellikle yüksek hızlarda araç içeriye çok rüzgar sesi alıyor.

4 - Plastik aksamlar : Aracın içinde kullanılan plastik aksamların C segment bir araca uygun olmadığını düşünüyorum. Özellikle kapı içleri çok zayıf bir malzemeden yapılmış. Yine yukarıda bahsettiğim cam kapatıp açınca olan esnemeler kapı içindede oluyor. Ön konsol kaplaması yumuşak malzemeden yapılmaya çalışılmış ama bu kısımda aslında muadillerinden çok zayıf kalmış yarı-yumuşak diyebiliriz belki.

5 - Hız ve Performans : Aracı aldığımdan beri 25.000km yol yaptım. Aracın mekanik aksamı ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım. Şanzıman, motor ve diğer tüm aksamlar saat gibi çalışıyor. Aracın şanzımanı eski CVT lere göre çok daha tutarlı bir hale gelmiş. Özellikle eko modda motor 2.000 devri görmeden yolculuk yapıyorsunuz. Sakin kullanımda araç şehir içi 5-6lt yi geçmiyor. Hızlanma ve durma performansı gayet tatmin edici. %10-12 eğimli yokuşları tırmanırken düz yolda hızlanıyormuş gibi 12sn de 0-100 yapabiliyorsunuz. Bu kısım gerçekten beni tatmin etti diyebilirim. Ancak burada da gördüğüm bazı hatalar var. 120 yi geçince ciddi bir rüzgar sesi alıyor araç ve 150km sonrasında yan aynalarda titreme başlıyor. 200km ye geldiğinizde bu titremeler ayna görüşünüzü etkileyecek seviyeye çıkıyor. Titremenin nedeni yine aynaların bağlı olduğu ön kapı saclarının esnemesinden kaynaklı. Rüzgar aynaya çarpınca bir baskı uyguluyor ve ayna kökünün bağlı olduğu sac esneyince başlıyor titreme..

6 - Ses Sistemi : Aracın ses sistemi ciddi anlamda kötü. Muadili araçlarla kıyasladığınızda aralarında bariz bir fark var. Özellikle baslar boğuk geliyor EQ ayarından tizi arttırdığınızda da yine boğuk ve kötü bir ses alıyorsunuz. Bu araca yakışmamış açıkcası. Müzik meraklılarının bu tarafa biraz para harcayıp bir revizyon yapması şart yoksa keyif almak mümkün değil.

Buraya kadar yazdıklarım araçla ilgili gördüğüm genel kusurlar ve yorumlarımdı. Bundan sonrası ise araca göre değişkenlik gösterebilecek problemler. Benim aracımda yaşadığım ancak genelleyemeyeceğimiz sorunlar diyebiliriz.

7 - Bagaj Kapagı : Kullanma kılavuzuna göre bagaj kapağı kumandadan açılıyor. (kilit açma değil tamamen kapağın açılmasından bahsediyorum.) aldığımdan beri benim aracımda bu özellik düzgün çalışmıyor. 2 defa servise belirttim ancak çözüm bulunamadı.

8 - Android Auto : Araçta kablolu ve kablosuz bir şekilde android auto bağlantısı kurduğunuzda sürekli kopmalar yaşanıyor. Bağlandığında da sık sık "GPS Sinyali kayboldu" uyarısı veriyor ve sağlıklı bir şekilde navigasyonu kullanamıyorsunuz. Aldığımdan beri bu özelliği verimli bir şekilde kullanmadım. Servise son bıraktığımda belirtmiştim ama herhangi bir çözüm sağlanmamış.

Arkadaşlar, samimiyetle araçta gördüğüm kusurları ve problemleri yazdım. Her aracın eleştirilecek yada eksik olmuş denecek bir çok yönü olabilir. Torpito çok küçük, saklama gözü yok, bagaj askısı yok, arkada USB soket yok vs.. vs.. Yüzlerce yazarız buraya ama bunlar kimileri için sorun bile değildir kişiye göre değişen opsiyonel özelliklerdir. Bunları kusur olarak göremeyiz. Bu nedenle ben bu detaylara girmedim ve aracın sürüşü ve konforunu ciddi anlamda etkileyen problemlere değindim. Almayı düşünen arkadaşlara katkısı olur umarım. Herkese mutlu günler dilerim.

Not: Talep gelirse bu tespitlerimi videoya çekip yayınlamaya çalışacağım.
 
Katılım
9 Tem 2024
Mesajlar
30
Tepki puanı
8
Konum
4Murat4
Ad Soyad
Murat Demir
Yaş
29
Aracınız
Civic aracım yok
İndirimli fiyatlardan gidelim o zaman 4 Ekim Güncel Fiyatlar:

Civic Executive+: Liste fiyatı 2.070.000₺ kampanyalı fiyatı : 1.965.000₺ (Ekim kampanyalı fiyat) - 57.800$

Astra Ultimate : Liste Fiyatı 1.908.900₺ kampanyalı fiyatı : 1.858.000₺ (Ekim ayına 50.000 indirim) - 54.670$

Bu hesaba göre şuan 3.130$ fazla para verip ADAC testlerine göre genel değerlendirme puanı 2.4 olan araç yerine 1.9 puan olan aracı almış oluyorsunuz.

Hayırlı alışverişler sizlere..:)

Not : Hala civic kullanıcısıyım 2 yıldır kullanıyorum çok sık araç değiştiren biri değilim ve malum 1 yıldır ikinci el satışları bitti bu nedenle binmeye devam ettim. İnsan kendi malını durup dururken neden kötülesin? Aracın tabiki memnun olduğum yönleride var bunlarıda yazdım bu forumda. Ama kötü yönleri daha ağır basıyor. ADAC ta benle aynı fikirde gibi görünüyor bu konuda..

Körü körüne bir şeylere bağlanıp fanatik olmayın, olaylara objektif bakmaya çalışın arkadaşlar. Ben aldım diye dünyanın en iyi f/p arabası bu değil.. ama net söyleyebilirim bu paraya yada 2 bin dolar üzerine çok daha kaliteli bir araç alabilirsiniz..

ADAC Son noktayı koymuş daha fazla yorum yapmayacağım ben..

Son Not : Arkadaşın belirttiği gibi avrupada 1.5 olmadığından 2.0HB ile yapılmış bu testler ama motor dışında değişen bir şey yok kasa FE yani hatta daha dolu bu testin yapıldığı araçlar hibrit ve kör nokta, direksiyon ısıtma, arka trafik uyarısı, elektirikli koltuklar falan var. Bizimkilerden daha dolu ve konforlu..
Ekli dosyayı görüntüle 272531Ekli dosyayı görüntüle 272532
1.9 puanı daha iyi ama 2.4 e göre. Aşağıdaki puan tablosunu okuyun.
 
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
310
Tepki puanı
320
Konum
1 numara (Adana)
Ad Soyad
Timur.S
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2023
1.9 puanı daha iyi ama 2.4 e göre. Aşağıdaki puan tablosunu okuyun.

dahasıda var arkadaş sadece verilen puanı anlamadığı yetmiyor paylaştığı araçların yorumlarınıda,civic için yorumuda okumamış bile belliki çünkü yorumlarda Civic için övgülerle bahsediliyor, konuyu açan arkadaşın şikayetinin tam aksine malzeme kalitesi çok yüksek demiş arkadaşın refere ettiği ADAC ama dediğim gibi sanırım okumamış :)


şimdi gelelim 1.9 notunun ne derece ciddi bir not olduğuna (hani 2.1-2.3 gibi vs gibi değerlere yakın diye düşünenler olursa diye)

Buyrun kendi grubunda son model BMW 3 serisi: https://assets.adac.de/image/upload.../PDF/BMW_330e_M_Sport_Steptronic_1_iyfwah.pdf

birde dizeli: https://res.cloudinary.com/adacde/i...xt/PDF/BMW_320d_M_Sport_Steptronic_i27dww.pdf

hadi bakalım bakalım Mercedes C ne alacak (son kasa) : https://assets.adac.de/image/upload...es-benz-c-200-avantgarde-9g-tronic_ohvfae.pdf

Alla Alla ya Audi A4?: https://assets.adac.de/image/upload...i_A4_Avant_40_TFSI_S_line_S_tronic_bompyo.pdf

gördüğünüz üzere 2puanı altını alan bile yok kaldıki dediğim gibi bizdeki honda 1.9 puanı birde 235 taban,18 jant,150kg extra ağırlık,hatchback kasa vs vs ile alıyor testdeki araç bizim sedan exe + olsa dahada iyi bir puan kuvvetle muhtemel 1.7 civarı alacak= muazzam bir sonuç

son olarak arkadaş kalite ,Octavia vs demiş ya tam benim damarıma basan bir konu çünkü tamda bahsetiği aracı kullanmış lannet etmiş biriyim, daha ilk haftasında akü arızalandı, 1inci aynı dolmadan bir halta yaramayan sözde mild hybrid sistemi arızalandı, dsg habire 1-2 geçişlerde titreme vs yapıyordu korka korka direkt elden çıkardım.

buda onun iç kalitesi:

 

DMR

Özel Üye
Katılım
13 Ara 2019
Mesajlar
191
Tepki puanı
161
Konum
Ankara
Ad Soyad
Alper D
Yaş
34
Aracınız
Civic FC5 2020
Opel astrancaptan 4 yildizi zor aldi, surucu kaza puani 80/100 , civic ncapten 5 yildiz aldi surucu kaza puani 90/100. Civic yillardir abd iihs kurumundan en yuksek kaza ni alir.( top safety pick). Astrayi gecen yil almayi dusunmustum fakat hem kaza puanlari hemde arka suspansiyonun torsiyon olmasi buyuk dezavantaj. Birde direksiyonu gereksiz ince ve buyuk. Ses yalitimi almanlarda japonlara gore en az 1 gomlek daha ustun buyuk avantaj ama iste is can guvenligi olunca bence made in japan. Kisisel dusuncem; Kimse bana carpisma onleme yaya koruma serit takip gibi oyuncaklari ovmesin, yagmurlu bir havada yada tozlu bir yolda sacmalamasi an meselesidir, yillarca sensorlu sistemler uzerine is yaptik. Ben bunu nufusu yaslanan ab nin kazalari azaltmak icin cikarildigina inaniyorum. Ama asla genc birinin refleksi yada tecrubesi gibi etkin olamaz. Herkese kazasiz huzurlu surusler.
 
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
32
Tepki puanı
35
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mesut Mesut
Yaş
38
Aracınız
Civic FE1 2021
ADAC test derecelendirmeleri konusunda haklısınız puan kriterleri gözümden kaçmış..

Arkadaşlar arabanın artıları eksileri var ben çok kötü bir araba demiyorum. İlk postum da arabanın artılarından da bahsetmiştim. 2 senedir kullanıyorum ama tekrar söylüyorum arabada ciddi bir malzeme kalitesi sorunu var.. Daha önce 4 defa sıfır araba aldım. En problemlisi Honda oldu.. Arabanın motor ve şanzımanı gayet iyi yol tutuşu ve frenlerinden de çok memnunum. Hatta fren tarafında C sınıfında benim kullandığım araçlar arasında en iyisi. Motor performansı da öyle ama benim temel şikayetlerim ve eleştirilerim,

1 - Gerçekten çok gürültü alıyor özellikle 130 sonrası uzun yolda ses yoruyor adamı..
2 - Kaporta sacı ve boyası çok zayıf. Bu aracın dandik olduğu yada kazalarda dayanıksız olduğu anlamına gelmiyor ama belli bir mukavemette olması lazım. Oto yıkamada tazyikli suyla ön kaportada göçük oluştu. Oto yıkamaya verdiğimde "Suyu çok yakından tutmayın" demek zorunda kalıyorum.
3 - Arabanın paspaslarından tutunda koltukta kullanılan suni deriye kadar kalite düşük. 2 yıllık 40 bindeki arabada şoför koltuğunda çatlamalar olmaya başladı.
4 - Aracın mekanik parçalarında da kalite sorunu var. Honda sağlamdır diye bildik aldık.
Serviste değişen parçalar,
- Arka iki amortisör 4.000km de iken yağ kaçırdı. Servis üretim hatası dedi ve ikisini de garantiden değiştirdi.
- 15.000 de direksiyonda takılma problemi çıktı. Servise götürdük bu kronik problem direksiyon kutusu değişecek dediler. Sonra revizyon yapılıp aynı kutu takıldı. Tekrar ederse değişim yapacağız dediler.
- Cam motorları 20.000 bakımında camların kapanıp açılırken ses çıkardığını söyledim kontrol ettiler motorlarda sorun var dediler. 2 cam motor garantiden değişti.
- 25.000'de Fren ve kalkışlarda tak tuk diye sesler gelmeye başladı. Götürdüm motor takozundan geldiği tespit edildi ve garantiden değişimi yapıldı.
- 30.000 bakımında akü akımında sorun tespit edildi ve garantiden aküsü değiştirildi.
- 35.000 de arabadan yüksek devirlerde değişik bir ses gelmeye başladı. 40.000 bakımında söyledim incelediler. Gergi bilyası bozulmuş. Garantiden değişim yapacağız dediler. Sipariş verildi haber bekliyorum..
- Henüz çözülemeyen 3 sorumun daha var. Android auto sürekli kopuyor, motor 1.000-1.100 devirdeyken önden değişik bir ses geliyor, bagaj kapağı kumandadan açılmıyor..
- Bu işlemleri yaptırmak için servisten randevu alıyorsunuz, gidiyorsunuz bazen aracı bırakıyorsunuz, sorun tespit ediliyor, parça siparişi veriliyor garanti onayı bekleniyor bi daha gidiyorsunuz yine 1 gününüz gidiyor.. Ben bu işlerle uğraşırken 2 haftadan fazla zaman kaybetmişimdir. Bir araba alıp sürekli peşinden mi koşturacağız? ben böyle bir şey görmedim gerçekten..

2 yaşında 43.000km de araba 6 tane parça değişimi yaptım. El insaf... Daha önce 2 Renault, 1 Skoda, 1 Opel sıfır araç aldım. Hepsini 2-3 sene en az 50.000'e kadar kullandım. Sadece Opel'de direksiyon ile ilgili bir sorun oldu direksiyon kutusu değişimi yapıldı. Bunun dışında rutin bakımlarımı yaptırıp devam ettim.

Şimdi gelin beni bu arabanın kalitesine bilmem neyine ikna edin. Benim yaşadığım deneyim var arkadaşlar. Bu saydıklarımın hepsi servis kayıtlı.. İstanbul'dayım isteyen arkadaş gelsin görüşelim hepsini tek tek gösteririm.. :)

Not: Arabanın ön kaputu 2021 ve 2022 modellerin bir kısmında çok zayıf daha sonrasında revizyon gördü ve altına 2 profil daha koyup sorunu çözdüler. ilk çıkan serilerin hali bu şekilde. Bendeki de aynı..

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2020
Mesajlar
66
Tepki puanı
51
Konum
Izmir
Aracınız
Civic FC5 2020
Ne zaman honda ile alakalı bir konu açılsa en azından dsg gibi yolda bırakmadı vs neyse ben 3 adet vag grubu araç kullandım üçüde farklı grup hepside dsg idi.Şuan fc5 civicimde yasadığım problemleri hiçbirinde yaşamadım alman araçlarından sonra civic aldım keske almasaydım demiyorum her aracın kendıne özgü iyi kötü özellikleri var benım şahşi görüşüm türkiyedeki distribütörler müşterilerden gelen geri bildirimleri umursamıyorlar leonumda her servise gittiğimde aktivasyon var ücretsiz yapacağız diyorlardı. Benim aracımda 4 kapı içlerinde , davlumbazlar ve arka koltuk altlarında yalıtım var hepsini kendim emeğimle yaptım tek trim sesim yok sunroof hariç.
Demem o ki honda bizim burda kendimiz kurduğumuz fabrika değil elbet eleştiriye açık olacağız sunu unutmayalım ki şikayetvar adlı siteye bakarsanız kaç milyonluk arabalarda ne problem var.
Herkese keyifli forumlar dilerim kazasız belasız sürüşleriniz olsun iyi akşamlar 👏🏻
 
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
310
Tepki puanı
320
Konum
1 numara (Adana)
Ad Soyad
Timur.S
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2023
Ne zaman honda ile alakalı bir konu açılsa en azından dsg gibi yolda bırakmadı vs neyse ben 3 adet vag grubu araç kullandım üçüde farklı grup hepside dsg idi.Şuan fc5 civicimde yasadığım problemleri hiçbirinde yaşamadım alman araçlarından sonra civic aldım keske almasaydım demiyorum her aracın kendıne özgü iyi kötü özellikleri var benım şahşi görüşüm türkiyedeki distribütörler müşterilerden gelen geri bildirimleri umursamıyorlar leonumda her servise gittiğimde aktivasyon var ücretsiz yapacağız diyorlardı. Benim aracımda 4 kapı içlerinde , davlumbazlar ve arka koltuk altlarında yalıtım var hepsini kendim emeğimle yaptım tek trim sesim yok sunroof hariç.
Demem o ki honda bizim burda kendimiz kurduğumuz fabrika değil elbet eleştiriye açık olacağız sunu unutmayalım ki şikayetvar adlı siteye bakarsanız kaç milyonluk arabalarda ne problem var.
Herkese keyifli forumlar dilerim kazasız belasız sürüşleriniz olsun iyi akşamlar 👏🏻

arkadaşa VAG kaka kuka denilmedi, Corona sonrası her marka zaten feci şekilde üretimde yumruk yedi yok o bu şu 1001 parça stok değildi vs ve burada yaşadığı sorunların neredeyse tamamı veya fazlası VAGlardada var denildi. (konuda çok daha fazla mesaj vardı diğer üyelerde dahil ama maalesef admin sildi o ara mesajları oyüzden kopmalı şekilde konu yanlış şekilde algılanabilir diye açıklamak istedim)

şimdi gelelim Leon,Octavia,Golf 7 & 7.5 kıyasla güncel Leon,Octavia ve Golf 8e, bu araçlar

A) Hem VAG grubunun ABD'deki Dizel Skandalı sonrası acaip şekilde maddi sıkıntıya girdi
B) Hem Corona döneminin teslimat vb sorunları yaşandı
B) Hem yönetimsel sorunlar ,haberlerde görüyorsunuz an itibariyle hepsi grev,adam çıkarma,batma noktasında

etkisi? arkadaşlar Octavia kaliteli ve güvenilir araçtan feci şekilde arıza yapan araca,Golf 7 uyguna Premium hissi veren araçtan Golf 8'de sert plastik kullanımına,saçma sapan bir multimedyaya,anormal arızalara vs dönüştü.

inanmıyorsanız buyrun bakın, Önceki kasa Octavia en güvenilir araçlar sıralamasında 8inci,Leon 7inciyken şu anda
yeni kasa tam tersi EN GÜVENİLMEZ (aynı sayfa altlarda) araçlar sıralamasında Audi A3 1 numara,Golf 8 2 numara, Octavia 3 numara, Yeni Leon 5 numara yani 5 en güvenilmez aracın 4üde VAG grubu araç = şahsen bence netice apaçık ortada..

özetle son derece güvenilir kaliteli araçlardan dönüşüp tam aksine oldukça sorun çıkaran vede kalitesi son derece düşmüş durumda VAG.: https://www.whatcar.com/news/reliability-survey-most-reliable-family-cars/n26149
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
310
Tepki puanı
320
Konum
1 numara (Adana)
Ad Soyad
Timur.S
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2023
konu sahibi arkadaş ADAC kendi kullandı ki bencede çok sert eleştri yapan çok iyi araştırmacı ve dünyaca kabul görmüş bir yayınevi ve gördüğünüz gibi Civic açık ara 1 numara bahsetiği tüm araçlar içersinde.

ha onumu beğenmiyor, FE kasa Civic neredeyse ödül almadığı kıta bulunmuyor ABD'desinden ABsine.

buda yine sosyal media vs de son derece tutulan Carwow ve tamda nokta atışı arkadaşın bahsetiği araçlar ne ilginç dimi bundada 1 numara yine Civic :)

 
Katılım
6 Ağu 2024
Mesajlar
14
Tepki puanı
5
Konum
Bursa
Ad Soyad
Mehmet Beşler
Yaş
37
Aracınız
Civic FE1 2022
Aynen katılıyorum hocam. Marka sahibi gibi takilmanin anlamı yok. Burada deyim paylaşıyoruz herkes artısı eksisi neyse yazmalı..
Senin sorunun ne biliyor musun? Yaşadığın münferit durumdan ötürü aracı ve markayı karalamayı kendine misyon edinmen. Kardeşim senin yaşadığın saçma sapan sorunlar binlerce civic kullanıcısında yok! İstisnasın ve mağdursun. Git hakkını ara ya da sat aracı kurtul.
 
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
32
Tepki puanı
35
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mesut Mesut
Yaş
38
Aracınız
Civic FE1 2021
Senin sorunun ne biliyor musun? Yaşadığın münferit durumdan ötürü aracı ve markayı karalamayı kendine misyon edinmen. Kardeşim senin yaşadığın saçma sapan sorunlar binlerce civic kullanıcısında yok! İstisnasın ve mağdursun. Git hakkını ara ya da sat aracı kurtul.
Haklısın hocam yazdıklarım münferit problem,

- Aracın ses yalıtımı münferit!.. (forumda okuduğuma göre 2023 sonrasında revizyon yapılmış ve alt kısma izolasyon eklenmiş)
- Ön kaput sacının çarşaf gibi dalgalanması münferit!.. (2022 3. çeyrekten sonra üretilen araçlarda revizyon yapıldı düzeltildi bilgisini servis verdi.)
- Tırnakla bile çizilen boya münferit!.. (Yıllardır hondanın boyası tartışılır bu kasada da çözememişler maalesef)
- Cam motorlarından gelen ses münferit!.. (Yetkili servis kronik problem olduğunu söyledi ve ikiletmeden garantiden değiştirildiğini söyledi, değişti.)
- Direksiyon kutusu problemi münferit!.. (Bu kronik sorun nedeni ile ABD de geri çağırma programı uygulandı. Senin ülkende insana değer verilmediğinden kaza riski yaratabilecek bir durum için honda türkiye kılını bile kımıldatmıyor..)

Konunun açılış yazısını okumadığın belli. Ben orada münferit olduğunu düşündüğüm problemleri yazdım. Ama yazdıklarımın büyük bir kısmı "Üretim Kaynaklı Genel Sorunlar" Honda da bunun farkında ama siz değilsiniz..

ABD Direksiyon kutusu sorunu geri çağırma programı bilgilendirmesi :


 
Geri
Üst