Amcamda 2011 1.4hb sport var I-shift. Aldığından 1 ay sonra şanzıman dişlisi şeklinde ünlem çıkmaya başladı ekranda ve bu olduğunda araç vites atmıyor kendini korumaya alıyor kapatıp açınca düzeliyor. Bunu ara ara yapıyor 2 sene oldu bu şekilde kullanıyor. Gelelim sorunu çözmek için neler yaptığımıza; öncelikle İzmir’de meşhur özel servislerden birine götürdük bize serviste orijinal yazılımı olduğunu teste soktuklarını ve baskı balata durumunu gördüklerini biz açarsak baskı balata iyi durumda ise boşa masraf etmiş olursun dedi ve yetkili servise git tavsiyesi verdi. Bunun üzerine terakkiye götürdük servisteki eleman teste sokacağız duruma göre baskı balata ve volant değişebilir ve ücretti 7500 TL gibi bir rakama çıkar dedi. Teste soktuklar ve baskı balata değişimine gerek yok dediler yazılım güncellemesi ve kalibrasyon yapalım 350 TL fiyatı var eğer yaptırmazsanız 250 TL arıza tespit ücreti alırız dediler 100tl daha verip kalibrasyon yaptırmak mantıklı geldi ve yaptırdık. Daha sonra elemanla teste çıktık Manisa yoluna yokuşa filan vites geçişleri çok güzel buraya çok araba geliyor teste çıkıyoruz araba diri dedi. Neyse aracı teslim aldık gerçekten vites geçişleri hızlandı araç daha kararlı çalıştı ama bu arıza geçmedi yine ara ara arıza ışığı yakıyor kontak açıp kapatıyoruz düzeliyor. Soketlerden biri temassızlık yapıyor olabilir. Aslında ben aküden şüphe duyuyordum çünkü benim fb7 deki akü zayıflayınca yağmur sensörü ilk marşta kendini yeniden başlatıyordu aküyü değişince düzelmişti bundada akü değişimi yaptık ama fayda etmedi.