Bu konuyu hortlamış gibi olacağım ama şu anda atmosferik FC5 sahibi ve 200bin km.ye gelip hiç sorunla karşılaşmayan varmi?
Son zamanlarda sosyal medyada kullanıcı geri bildirimlerinden ve şikayetlerinden okuduğum kadarıyla atmosferik FC5lerdeki CVT şanzımana cidden kuşkuyla yaklaşmaya başladım.
Yakın zamanda bir tanıdığımla muhabbeti açılınca eski FC5inde 60binde şanzımanı sorunu yaşadığını ve zincir değişimi yaptırmak zorunda kaldığını anlattı. İnternette biraz araştırma yapınca da bekledigimden bayağı fazla şikayet mevcut gibi görünüyor.
Eksisozlukte bu mesajı da görünce de bu konuda bir uyarı yapmaya karar verdim, belki bu forumdan biri olabilir,
2018 model cvt şanzımanlı olanından 2 ay önce 133.000 km olarak aldığım, yaklaşık 2.5 ay ve 3.000 km yaptıktan sonra şanzımanı elime verip 55.000 tl masraf açan araçtır. şanzıman ustasının dediği…
eksisozluk111.com
FC5 sahiplerinin araçlarının şanzıman yağını zamanında değiştirip mümkün mertebe şanzımana dikkat etmelerini, zorlamamalarını öneriyorum, maalesef kullanıcı geri dönüşlerinde görünen atmosferik FC5lerdeki CVT şanzıman önceki nesiller gibi dayanıklı değil gibi görünüyor.