- Katılım
- 21 Ara 2014
- Mesajlar
- 2,742
- Çözümler
- 3
- Tepki puanı
- 3,031
- Konum
- Adana
- Ad Soyad
- *
- Yaş
- 99
- Aracınız
- Civic FC5 2019
Elli dokuz gün beklemenize gerek yoktu. Otuz iş günü dolduktan sonra yeni cihaz veya fatura bedelini size vermeleri gerekir. Hakem heyetinden gelen cevap karar niteliğinde olmayıp, delil niteliğindedir. Bazı firmalar hakem heyetinden çıkan kararı tanıyıp gerekeni yapıyor, bazıları ise kararı tanımayıp mahkemeye vermenizi bekliyor. Eğer Honda sizin mağduriyetinizi gidermezse hakem heyeti kararı ile mahkemeye verip kısa zamanda sonuç alabilirsiniz.Yetkili honda servisinden almış olduğum diğer marka navigasyon cihazımı yayın sesi gelmesinden dolayı garanti kapsamında tamiri için teslim ettim. 59 gün geçmesine rağmen cihazı teslim etmediler. Bu yüzden hakem heyetine yeni bir cihaz vermeleri konusunda başvurdum. Sizce yeni bir cihaz takarlar mı? 30 iş günü geçtiği için. Konuyla alakalı düşüncelerinizi merak ediyorum.
SM-A705FN cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.