Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.
LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Düzeltiyorum Euro 5 ile başladı.
Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.
LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.
LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.
LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
hakılısın ama hiç kimse 6.000 km de malına sahip çıkmamazlık yapmaz bari ilk bakımdan sonra yapsaydıda hondaya bu kadar güvenim sarsılmasaydı
Honda'ya güven servisine güvenme demekki hiç bir şeyi kabül etmicek bu adamlar düşünsene motora bir şey olduğunu olur ya kul yapısı ozamanda derler çok yüksek devir kullanmışsın
"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerikada bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o. Servislerde buna adapte oluyor, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.
Tekleme sorunu cozumu nedirHonda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerikada bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.
Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerikada bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.