Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

Arkadaşlar dpf problemi ne yazıkki Euro 6 geçişinden sonra hemen hemen tüm markalarda yaşanıyor. En iyisi benzin-lpg'li alıp binmek.

LG-D802 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

hakılısın ama hiç kimse 6.000 km de malına sahip çıkmamazlık yapmaz bari ilk bakımdan sonra yapsaydıda hondaya bu kadar güvenim sarsılmasaydı :)
 
hakılısın ama hiç kimse 6.000 km de malına sahip çıkmamazlık yapmaz bari ilk bakımdan sonra yapsaydıda hondaya bu kadar güvenim sarsılmasaydı :)

Honda'ya güven servisine güvenme demekki hiç bir şeyi kabül etmicek bu adamlar düşünsene motora bir şey olduğunu olur ya kul yapısı ozamanda derler çok yüksek devir kullanmışsın


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Honda Türkiye uzun süredir böyle hiçbir kusuru kabul etmeyen sorumsuzluk zihniyetiyle yönetiliyor. Sırf bu yüzden insanların bakımlarını serviste yapmamaları konusunda sürekli tavsiyelerde bulunuyorum, nasıl olsa garanti diye bir olay yok, herşeyin suçlusu kullanıcı.

Ekşisozluk ve donanımhaber’e de konuyu taşıman doğru bir hareket, insanların bilinçlenmesini sağlıyorsun bu vesile ile. İnş Honda Türkiye aklını başına alır ama pek umudum yok. Adli makamlardan elinden geldiğince uğraş ama adalet mekanizmasının aşırı ötesi yavaşlığını da iyi bildiklerinden genelde bezdirme usulü ilerliyorlar, umarım daha kısa sürede çözülür sorun.
 
Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

Honda'ya güven servisine güvenme demekki hiç bir şeyi kabül etmicek bu adamlar düşünsene motora bir şey olduğunu olur ya kul yapısı ozamanda derler çok yüksek devir kullanmışsın


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"

Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerika’da bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.
 
Son düzenleme:
Honda civic 1.6 i-dtec dizel partikül filtre sorunu - motor ariza işiği

Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerika’da bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o. Servislerde buna adapte oluyor, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.

Bu şirletler ülkemizde araç satıp ülkemizin insanından para kazanıyormu ? Evet, ülkemizde arazilerde yer ediniyorlar mı ? Evet ozaman devlet'te diyecek ki sen benim vatandaşıma ayıplı mal satamazsın satarsanda geri almak zorundasın göçük problemindede aynısı olmadımı


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Keşke devlet detaylı denetim yapsa da bu ince kaporta gibi durumlara çözüm getirse ama o yönde bir çalışma görünürde yok açıkçası.
 
Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerika’da bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.
Tekleme sorunu cozumu nedir

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Honda Türkiye grubunda mantık olarak sorun var, Honda Amerika’da bu hususlar kullanıcı memnuniyeti için çok ciddiye alınır ama Honda Türkiye tam Türk Sistemine kendini adapte etmiş.
Sorunun esas kaynağı o.
Bu duruma meşhur VTEC teklemesinde emin oldum. LPG servislerinin çözüm bulabildiği duruma koskoca fabrika çözüm bulamadı, halen FC5lerde bile bu durumdan bahsedenler.
Aracın hafif gaza basıldığında teklemesi motor özelliği olamaz, olay bu kadar basit. FB7 araçta olan tekleme, FD6da yok.
En nihayetinde Servislerde bu duruma adapte olmuşlar, eski bir Honda servis çalışanı tanıdığımda bundan bahsetmişti, servisin parçayı değiştirmek işçilik ücretini aldığı için işine gelir ama fabrika daha önceden bültenle bildirilmiş bir sorun değilse kolay kolay onay vermiyor diyordu.

Tekleme denilen olay sadece honda da olan bir şey değil değişken sübap zamanlaması olan motorlara ona göre lpg takcaksın serviste işin kolayına kaçıyor ARKADAŞLAR SERVİSE ÖNEMLİ PARÇALAR TEDARİK EDİLMESİ HARİCİNDE GİTMEYELİM


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Geri
Üst