rundll32
0
- Katılım
- 17 Eyl 2015
- Mesajlar
- 1,119
- Çözümler
- 2
- Tepki puanı
- 1,007
- Konum
- izmir
- Ad Soyad
- Onur T.
- Yaş
- 42
- Aracınız
- Civic FK7 HB 2018
Yüksek devirlerde benzin yakması BRC'nin diğer ucuz alternatiflere göre ÜSTÜNLÜĞÜDÜR arkadaşlar, gereksiz uygulama değildir.
Benzinin kalorifik değer 8250 iken LPGde bu 11000 seviyesine çıkar. Özellikle üst devirlerde (>5000RPM) yükselen basınçla birlikte aşınmayı azaltmak için silindir içinde yanma odasına bir miktar benzin (sanırım %15'e kadar) püskürtülerek SOĞUTMA yaptırılır.
Bilgisayara bağlatılıp kapatılabilir. Böylece sisteminizi 1000 lira ucuz olan kite çevirmiş olursunuz: Tebrik ederim!
Motorun kısalan ömrünü tabii ki 150bin km görünce satanlar değil, sonrasında kullanacaklar tecrübe edecektir.
Siz böylece aylık 20 lira az benzin yakmış olursunuz, onu da yukarıdaki formülasyona ekleyiverin.
Emeğinize sağlık.
Hesaplamalarda keşke ortalama tüketimleri kullansanız. Hesaplamak zordur ama daha genel geçer sonuç verir.
* Benzin ve LPG tüketimleri arası BRC verilerine göre ortalama %18 sarfiyat farkı vardır. Günümüz pompa fiyatlarına göre 9 kuruşluk farkı imkansız kılar.
* Eğer kişi yaklaşık 16.000km/yıl kullanıyorsa hesap doğru. Ancak değişik menzillerde bakım giderleri değişkenlik gösterebileceği için hesaplama sapacaktır.
Ustad lpg ile ayni anda benzin tuketmez arac bahsettigim uygulama yuskek devirde otomatikman aracin lpg yi devre disi birakip benzine gecmesidir. Amac ust devirlerde fazla isinan motora engel olmaktir dediginiz gibi. Eski aracimda 25 binde atiker takilip 135 bindeyken ben sattim hicde motorunda sorun yoktu. Ondan onceki aracimda da brc kullandim yakit sarfiyati olarak bir fark gormedim. Benn 3000 tl bi kite para vermem alacak olanada engel olmam. Benzine gecis isi bi ayardir isteyen kullanir isteyen kullanmaz. Gereksiz kelimesi kendim icin kullandigim bir ibare kişiye gore degisit
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi