Merhabalar,
Son mesajim.
Beni uzaklastiran kisiler, guvendikleri arabalarina binmeye, honda calisanlari iseler de millete guvendikleri arabalarini 'kakalamaya' devam edebilirler.
Durmadan arabayi kotuluyormusum da o yuzden uzaklastirmislar. Bu halk, basina ne geliyorsa hakkediyor. İnş. Arabalariniz saglamdir da kaza aninda bu kadar savundugunuz arabada sag salim yasarsiniz. Colugunuzun cocugunuzun da basina bisey gelmez.
Benim 1 yildir icinde oldugum olaylari siz daha heni konusuyorsunuz. Yok gidelim bayiye yok bilmem ne.
Ben kendi derdimi cozmek icin ugrasiyorum suanda. Geri kalan kisiler umurumda degil.
Ben hukuki cozum icerisinde ilerliyorum. Hukuki yolla belirttigim problemlerim;
Aracin arka bagaj kapagi yol yaptikca yamuluyor. Bir taraftan artik parmagim girmeye basladi. Bu parmak giren taraf bazen sol bazen sag.
Kapilarimda ayarsizlik var. Sol on kapim bir kredi karti kalinligindan biraz fazla onde duruyor. Gecen is yerindeki biri kapin acik kalmis galiba diye uyardi.
Her iki c stunumda gocuk var.
Camurlugumda ufak gocukler mevcut.
Kaput sallanmasi her ayar yaptirdiktan bir sure sonra tekrar basliyor.
Kaputumda gocukler basladi.
Aracin konsolunda 80 model arabalardaki gibi trim sesi var.
Kol dayamanin ordan plastik surtunme (trim sesleri) gelmeye basladi.
Aracimda yer yer sarsilma oluyor.
Direksiyon simidinin alt tarafinda esit araliklarla kesikler var. Yuzuk kullanmiyorum. Esit aralikli kesikler oldugundan gerilmeye ya da malzeme kalitesine bagli olustugunu dusunuyorum.
Aracin kaporta birlesim yerleri ufaktan bosluklanmaya basladi.
Bagaj kapaginin mentesesinin oldugu yerde kaynak var. Bu kaynak atti, uzerindeki maskeyi yardi. Ordan pas yapmaya basladi.
Benim peoblemim c stunu degil. Arabanin geneli. C stunu problemi olan, honda sevicileri gitsin 100tl versin ve köpük sıktırsın.
Ornek mahkeme bekleyenlere de iyi haber. Honda, mahkemenin bitmesini beklemeden acanlarla anlasir. Avucunuzu yalarsiniz. He diyelim anlasmadi, bu tip seyler bireyseldir. Benim arabamda problemli olan c stunu, fabrikasyon hata olsa bile, sizde de ayni sebeple oldugunu ispatlamaz. Yani emsal karari unutun. He diyelim ben sonuna kadar gittim, zaten sizle paylasmam. Herkes kendi ektigini bicsin artik.
Hepinize iyi gunler.
Bonus: baska bir mahkemenin bilirkisi raporunun sonuc kismi
Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Son mesajim.
Beni uzaklastiran kisiler, guvendikleri arabalarina binmeye, honda calisanlari iseler de millete guvendikleri arabalarini 'kakalamaya' devam edebilirler.
Durmadan arabayi kotuluyormusum da o yuzden uzaklastirmislar. Bu halk, basina ne geliyorsa hakkediyor. İnş. Arabalariniz saglamdir da kaza aninda bu kadar savundugunuz arabada sag salim yasarsiniz. Colugunuzun cocugunuzun da basina bisey gelmez.
Benim 1 yildir icinde oldugum olaylari siz daha heni konusuyorsunuz. Yok gidelim bayiye yok bilmem ne.
Ben kendi derdimi cozmek icin ugrasiyorum suanda. Geri kalan kisiler umurumda degil.
Ben hukuki cozum icerisinde ilerliyorum. Hukuki yolla belirttigim problemlerim;
Aracin arka bagaj kapagi yol yaptikca yamuluyor. Bir taraftan artik parmagim girmeye basladi. Bu parmak giren taraf bazen sol bazen sag.
Kapilarimda ayarsizlik var. Sol on kapim bir kredi karti kalinligindan biraz fazla onde duruyor. Gecen is yerindeki biri kapin acik kalmis galiba diye uyardi.
Her iki c stunumda gocuk var.
Camurlugumda ufak gocukler mevcut.
Kaput sallanmasi her ayar yaptirdiktan bir sure sonra tekrar basliyor.
Kaputumda gocukler basladi.
Aracin konsolunda 80 model arabalardaki gibi trim sesi var.
Kol dayamanin ordan plastik surtunme (trim sesleri) gelmeye basladi.
Aracimda yer yer sarsilma oluyor.
Direksiyon simidinin alt tarafinda esit araliklarla kesikler var. Yuzuk kullanmiyorum. Esit aralikli kesikler oldugundan gerilmeye ya da malzeme kalitesine bagli olustugunu dusunuyorum.
Aracin kaporta birlesim yerleri ufaktan bosluklanmaya basladi.
Bagaj kapaginin mentesesinin oldugu yerde kaynak var. Bu kaynak atti, uzerindeki maskeyi yardi. Ordan pas yapmaya basladi.
Benim peoblemim c stunu degil. Arabanin geneli. C stunu problemi olan, honda sevicileri gitsin 100tl versin ve köpük sıktırsın.
Ornek mahkeme bekleyenlere de iyi haber. Honda, mahkemenin bitmesini beklemeden acanlarla anlasir. Avucunuzu yalarsiniz. He diyelim anlasmadi, bu tip seyler bireyseldir. Benim arabamda problemli olan c stunu, fabrikasyon hata olsa bile, sizde de ayni sebeple oldugunu ispatlamaz. Yani emsal karari unutun. He diyelim ben sonuna kadar gittim, zaten sizle paylasmam. Herkes kendi ektigini bicsin artik.
Hepinize iyi gunler.
Bonus: baska bir mahkemenin bilirkisi raporunun sonuc kismi
Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.