Civic FB7 Kalorifer sorunu

Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
225
Tepki puanı
80
Konum
Giresun
Arkadaşlar merhaba. Aracım 2014 civic. Problem klima kapalı kolorifer açık 28 derecede çok ılık üflüyor ancak bir üst kademe olan en sıcak moda alınca çok aşırı sıcak oluyor yani derece derece ayarlayamıyorum. Bunun sebebi ve çözümü hakkında bir bilgisi olan var mı acaba. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Merhaba bu siteyi bilgiyi bulduğun forumu paylaşma şansınız var mı acab

SM-M515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu arada havalandırmadan gelen sıcaklık AC OFF modunda iken çok daha hissedilir hale geliyor ama cam bugusu oluşabiliyor, ben motor ısındıktan sonra 25 dereceye ayarlayıp AUTOda çalıştırdıktan kısa süre sonra ACOFF moduna alıp çalıştırıyorum.
 
2014 premium da ve 2014 elegance da sonrasında 2013 elegance da böyle bir şey yaşamadım.

Şuan kullandığım 2012 Elegance da ise bu sorun var ve hiç ugrasmamistim.... Isı yı sürekli elimle ayarlar gezerim.

Bu konuyu takip edeceğim umarım sağlığına kavuşur.

Fc5 te hiç sıkıntı yok, her derecenin ısı farkı hissediliyor
 
İyi günler Hamid bey benim size bir sorum olacaktı klima A/C tuşuna bastığınızda üzerindeki led lamba yanıyormu

SM-A515F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ON/OFF tuşu ile AC tuşunun üzerinde ortadaki tuslardaki gibi gösterge LEDi mevcut değil, sadece yazılar için farla yanınca arka ışık aydınlatma aktif oluyor.
 
Arkadaşlar merhaba. Aracım 2014 civic. Problem klima kapalı kolorifer açık 28 derecede çok ılık üflüyor ancak bir üst kademe olan en sıcak moda alınca çok aşırı sıcak oluyor yani derece derece ayarlayamıyorum. Bunun sebebi ve çözümü hakkında bir bilgisi olan var mı acaba. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
dostum aracina bir sorun yok tumu boyle araciniza ic sicaklik olce bir sensor var buda kontrol panelinin hemen yanin da igne ucu olan kucuk bir delikler var ic hava emer emede sensor dan gecer yani o deliklerin arkasin da bir sensor sensorun arkasin da bir hortum emiş saglar auto da bu da gorev yapar nem olayi oldun da yine otomatik auto modun da calşir sensor ariza etmiş olsa şu şekil deneye bilirsiniz icerde nem buhar var diyelim direk auto mod da acin 5 dakkada icerde olan nemi buhari almasi gerekir eger bunu yapmiyorsa ya sen sor bozuk yada sensor arkasin da olan hortum yerinden cikmiştir .ancak bu genel de tum civicler de 28 derece de bu sorunu kismi vermekte kendilin den sonra da duzelmek te
 
Geri
Üst