Civic FB7 Prins Lpg izlenimlerim...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan onurgcl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,387
Çözümler
4
Tepki puanı
3,460
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Aracımı 3 yıldan bu yana lpg'li kullanıyorum. benzinden bir fark yok. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. Atiker grand bu zamana kadar kullandığım en sorunsuz kit oldu diyebilirim :)
Tamamen doğru montajın artıları.
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
62
Çözümler
2
Tepki puanı
56
Yaş
39
Konum
izmit
Aracınız
Civic FB7 2012
Evet arkadaşlar Lpg maceramızda aracımız bu gün itibariyle kafayı yedi. Aracım sürekli arıza lambaları yakmaya başladı.Lastikçiye gittim lastiklerde sorun olmadığını söyledi. Resetledim ve 3 km sonra bu sefer direksiyon arızasıyla tekrar geri dönen ikaz ışıkları. Yarın sanayi yolu gözüktü. Hayırlısı bakalım.
P_20191009_184238_vHDR_Auto.jpg
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,933
Çözümler
9
Tepki puanı
8,928
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Evet arkadaşlar Lpg maceramızda aracımız bu gün itibariyle kafayı yedi. Aracım sürekli arıza lambaları yakmaya başladı.Lastikçiye gittim lastiklerde sorun olmadığını söyledi. Resetledim ve 3 km sonra bu sefer direksiyon arızasıyla tekrar geri dönen ikaz ışıkları. Yarın sanayi yolu gözüktü. Hayırlısı bakalım.
Ekli dosyayı görüntüle 254701
Akünüz zayıf olabilir mi? Şarj dinamosunada bir baktırın derim.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
62
Çözümler
2
Tepki puanı
56
Yaş
39
Konum
izmit
Aracınız
Civic FB7 2012
Akünüz zayıf olabilir mi? Şarj dinamosunada bir baktırın derim.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
Akü? arıza işaretleri lastik, direksiyon birde kaydırma. Bu sabah çalıştırdım sorun yoktu. Akşam iş dönüşü evin önüne gelince tekrar yanmaya başladı. Yalnız tek deiğişik durum lastik basınç işaretinin üstünde çizgi işareti vardı. Cumartesini bekleyeceğiz yapacak bir şey yok.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,448
Çözümler
1
Tepki puanı
1,276
Aracınız
Geçmiş olsun. Benim araçta da prins var ama çok şükür sıkıntı yok. Yalniz geçen kış akü ölçümü yatırmıştım ve 10V altı görünmüştü. Bu kişi çıkarır belki demişlerdi ama ben değişmiştim. Elektriksel birşey olsa ilk başta verir. Bence sorun aküde.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,933
Çözümler
9
Tepki puanı
8,928
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Akü arıza işaretleri lastik, direksiyon birde kaydırma. Bu sabah çalıştırdım sorun yoktu. Akşam iş dönüşü evin önüne gelince tekrar yanmaya başladı. Yalnız tek deiğişik durum lastik basınç işaretinin üstünde çizgi işareti vardı. Cumartesini bekleyeceğiz yapacak bir şey yok.
Göstergeler rasgele yanıp sönmeye başlar. Sanırsam yeterince elektrik alamadığı için yapıyor.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
62
Çözümler
2
Tepki puanı
56
Yaş
39
Konum
izmit
Aracınız
Civic FB7 2012
Göstergeler rasgele yanıp sönmeye başlar. Sanırsam yeterince elektrik alamadığı için yapıyor.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
Akü de sıkıntı olsa akü işareti yanmaz mı?
Ama şöyle birşey var amerikan parkları açınca ekranın soluklaştığı belli oluyor. Bakalım ne gelecek başımıza?
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
871
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Akü de sıkıntı olsa akü işareti yanmaz mı?
Ama şöyle birşey var amerikan parkları açınca ekranın soluklaştığı belli oluyor. Bakalım ne gelecek başımıza?
Far park modunda ekranın kararması ayarlanabilir bir özellik, onun ile karıştırmış olabilir misiniz?
Benzin ile giderken aynı sorunu yapmıyor ise lpg elektrik sistemi bu sorunu tetikliyor olabilir. Lpg yüksek akım çeker mi emin değilim. Aku konusunda başka bir başlıkta yazdığım yorum ve onerim aşağıdadır
Eğerki akü zayıflamış olsa bile yazın bunu hissettirmez. Havaların soğumaya başladığı bu aylarda ve daha da soğudukça kendini belli eder. Akü performansı soğdukça düşer, daha doğrusu zayıf akü daha fazla dayanamaz. Sonuç olarak bir anda bitti olur :))

Süpriz yaşamamak için ;
-Akü ne zaman takılmıştı (2 seneden sonra aşağıdaki maddelere daha da dikkatli bakmak lazım)
-Ne kadar km. yol yapıldı (bu aslında çok büyük etken değil, daha çok ne kadar sıklıkla marşa bastığınız önemli)
-Akü üzerinde şarj durumunu kabaca gösteren gözdeki rengin takibi
-Araç far parlaklığının rölantide biraz zayıf, devir yükselinde biraz daha parlak yanması
-Heleki elektrik destekli direksiyonlarda direksiyonu bir yöne sonuna kadar dayayıp farların parlaklığıciddi azalıyor hatta teyp kapanıyorsa doğru akü bakımına.

gibi belirtilere dikkat etmek tebiriçin yerinde olacaktır.

Her ne kadar akünün bittiğine emin olunsa da, ilk iş şarj dinamosunun görevini tam olarak yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir. Tam şarj edemediği için de akü bitmiş olabilir.
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
62
Çözümler
2
Tepki puanı
56
Yaş
39
Konum
izmit
Aracınız
Civic FB7 2012
Far park modunda ekranın kararması ayarlanabilir bir özellik, onun ile karıştırmış olabilir misiniz?
Benzin ile giderken aynı sorunu yapmıyor ise lpg elektrik sistemi bu sorunu tetikliyor olabilir. Lpg yüksek akım çeker mi emin değilim. Aku konusunda başka bir başlıkta yazdığım yorum ve onerim aşağıdadır
?
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
113
Tepki puanı
108
Konum
Istanbul
Aracınız
Civic FC5 2019
Bu arada 150'yi gecince benzine gecmesi ayardan dolayidir. X devirden sonra benzine gec diye bir ayar var lpg yaziliminda, sicaklik cok artip motora zarar vermesin diye.

Ama bunu lpg servisleri hep kapali tutar, ne ise yaradigini da anlamazlar zaten. Sadece 1 tane menuyu acip otomatik ayar yapmaktan baska bisey bilmezler.
 
Geri
Üst