Yeni Honda Civic FE Kasa

1 Kasım'da Niyeti bozup aracım üzerine 80 bin lira verip 2014-2015 E 180 style (cam tavan vs. oldukça dolu bir paket) almak için niyetlendim,başka bir gündem ile niyeti hayata geçiremedik,420 bin lira idi araç,95 bin km de hatasız. Şuan 2020 eco elegance 340 bin ,15 günde E kasa oldu 530 bin... Geçen yılda aynı durum olmuştu, aracım üzerine 20 bin lira verip 2015,50 bin km de hatasız c180 style alıyordum,yine kısmet olmamıştı. Hep diyorum bütçe yüksekse premium yada alman D segment alın (Türkiye gerçeği),keyif için alacaksanız Civic Sport+ alın arkadaşlar. Ne kadar yeni kasa da olsa c segment Civic vs. için 450-500 bin vermeyin , hem bineyim hem ekonomi kısmını da düşünüyorum diyorsanız... Naçizane tavsiyedir,FE kasaya eleştiri yada etmez vs. gibi algılamayınız. Yaşadığım bir kaç deneyimi paylaşmak istedim samimiyetimize sığınarak...
 
Premium pakette önde park sensörü ve arkada geri görüş kamerası yok. Kamerayı geçtim hadi de önde sensör olmaması hoş değil 374bin liralık bir araba için..


Acaba integra Türkiye'ye gelecek mi?
 
11. Nesil - FE1 CIVIC

Çok fazla vaktim yoktu...
Biraz inceleme fırsatım oldu...

Japon Japon dediler,THAILAND üretimi civic i getirip koydular bayilere. Sağlık olsun.

2 farklı motor seçeneği sunulmuş,

1.si RS den bildiğimiz 1.5 Vtec Turbo 182 hp lik ünite.

2. Si ise yeni bir şey (?) 1.5 Vtec Turbo LPG 129 hp

(?) Sanırım bu BENIM BILDIGIM FABRIKA SEVIYESI URETILEN TURBO LU VE LPG LI İLK MOTOR.

BRC nin kiti var yine. Zamanla öğreneceğiz.

Görsellik olarak, önden bakınca 90 li model civicleri anımsatıyor.

Fren diskleri hala minnacık.

Söylenecek yazacak çok şey var daha ama zaman vermek gerekli.

her iki versiyonun da kasa kodu aynı...

....FE1....
 

Ekli dosyalar

  • 20211113_162509.jpg
    20211113_162509.jpg
    110.7 KB · Görüntüleme: 112
  • 20211113_162916.jpg
    20211113_162916.jpg
    180 KB · Görüntüleme: 117
  • 20211113_170701.jpg
    20211113_170701.jpg
    200.2 KB · Görüntüleme: 116
Lansman yapıldı detaylı test etmek lazım. Araç ne kadar yalıtılmış, motor ne kadar tepkili görmek lazım. Tasarım göreceli bir konu, onun için bir şey söylemek zor. Bu zamanda bütün pahalı araçlar pahalı. Rakiplere bakınca pahalı demek haksızlık olur. Hala torsiyon kullanan rakiplerin fiyatına bakın. Aynı donanım ve güvenlik paketlerini ilave ederseniz Civic 70-100 bin TL daha ucuz.
 
Bugüne kadar Japon araçlarının yumuşak karnı yol sesi yalıtımı idi. Ama nedense hep Bridgestone veya Yokohama gibi sert ve db değeri yüksek lastik kullanıyorlar. Madem yumuşak karnınız yalıtım, bunu kapatmak için yumuşak lastik kullanmak hiç mi akıllarına gelmez. Yine FE de Executive+ modelinde Bridgestone Turanza ER-33 kullanmışlar. Niye Turanza T005 kullanmazlar ki, anlamak mümkün değil.
 
11. Nesil - FE1 CIVIC

Çok fazla vaktim yoktu...
Biraz inceleme fırsatım oldu...

Japon Japon dediler,THAILAND üretimi civic i getirip koydular bayilere. Sağlık olsun.

2 farklı motor seçeneği sunulmuş,

1.si RS den bildiğimiz 1.5 Vtec Turbo 182 hp lik ünite.

2. Si ise yeni bir şey (?) 1.5 Vtec Turbo LPG 129 hp

(?) Sanırım bu BENIM BILDIGIM FABRIKA SEVIYESI URETILEN TURBO LU VE LPG LI İLK MOTOR.

BRC nin kiti var yine. Zamanla öğreneceğiz.

Görsellik olarak, önden bakınca 90 li model civicleri anımsatıyor.

Fren diskleri hala minnacık.

Söylenecek yazacak çok şey var daha ama zaman vermek gerekli.

her iki versiyonun da kasa kodu aynı...

....FE1....

Hocam

Ben yol testi yaptım 2 arkadaş yaptık hem kullandım hem arkada idim MOTOR TEPKİSİ EXE+ iyileştirilmiş cvt turbo ile ÇOK GÜZEL tepkimeler veriyor hele arka koltukda mesela öncekiyle konuşmak için az önde iseniz geri sizi koltuğa yaslıyor fren Balata konusu haklısınız ve rabbim korusun biraz sıkıntı olabilir


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar Honda civic 1. 5 exe plus mı almak mantıklı? Yoksa 3008 1.6 allure paket mi almak mantıklı?

Civic=440.00 tl
3008=492.00 tl
 
Geri
Üst