Yetkili Serviste Bakım Skandalı (Motoru Yağsız Çalıştırıp Hareket Ettirme)

Katılım
22 May 2019
Mesajlar
8
Tepki puanı
1
Konum
Türkiye
Tam bir skandal. 20bin bakımına gideceğim önümüzde ki ay içinde. Bu forumun kurulmasının sebebi zaten bu durumları bildirmek. Servisin adını söyle ki gitmeyelim oraya, dava vs.açmasan bile asıl cezayı vermiş olursun, servis adını ver lütfen

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
183
Tepki puanı
132
Konum
Sakarya
Merhaba Değerli Dostlar, 2018 Model FC5 Dizel Aracımı, ilk bakım olan 10.000 Km bakımı için yetkili servise götürdüğümde karşılaştıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Sabah saat 09:00 gibi aracı teslim ettim. Öğleden sonra saat 16:00 dan sonra teslim edebileceklerini söylediler. Normalde 18:00 de kapatıyorlar. Saat 19:15 de aracım teslim edildi.
Buraya kadar her şey, normal bir gecikme gibi görünüyor. Ancak aracıma binip kontağı çevirdiğimde araç içinde takılı olan kameramdan SD kart takılı değil sesli uyarısını aldım..
Normalde hiç bakmam, zaten aynanın arkasında ön cama yapışık vaziyette duruyor. Ancak kameraya baktığımda tabiri caizse kameramla adeta savaşıldığını görüyorum.
Servis yetkilisine durumu sorduğumda, kayıtları sildiklerini söylüyorlar.
Dediğim gibi normalde Allah göstermesin herhangi bir kaza vb. durum olmadıkça bakmam ama bu deformasyonu görünce kayıtlara bir bakayım dedim.
Kayıtları silmeye çalışmışlar, sanıyorum SD karttan da silmişler ancak, telefonumla wi-fi ile kameraya bağlandığımda kayıtlar silinmemiş ve izlenebiliyordu.
Kayıtlardan gördüğüm kadarıyla aracımı saat 16:00 da bakıma yeni alıyorlar. 18:00 de de bakım bitiyor. Kalan 1 saatte de kamera ile boğuşarak kayıtları silmekle uğraşıyorlar herhalde.
Beni üzen en önemli konu, teknisyenin biri arabayı çalıştırıyor ve hareket etmeye başlayınca, bir diğer teknisyen arabayı çalıştıranı "Arabada yağ yok, yağ." diye bağırarak uyarıyor.
Bunun üzerine az bir duraksama sonrası "Yağsız da gider bu araba" diyerek hareketine devam ediyor.
Daha sonra yanındaki teknisyen kamerayı fark ederek telaşlı bir şekilde, "Şu şeyi ver abi, hadi çıkart çıkart çıkart çıkart" diyor, hareket eden teknisyen de "Kontak açık kalsın mı" diyor öteki de "Kapat" diyor.
1. Aracın bakıma geç alındığı görülmüştür.
2. Kamera kayıtlarını silmeye hiç uğraşmayabilirlerdi. Çakmak soketini çıkarıp kameranın beslemesini kesselerdi zaten kamera kayıt yapmayacaktı.
3. Kamera kayıtlarını silmek için SD kartı aldıklarında, aynı zamanda benim özel kayıtlarım olan 10 günlük bir kayda da erişmiş bulunmaktalar.
4. Kamerayı bayağı deforme etmişler. Eskisi gibi sıkı sabitlenmiyor, gevşetmişler.
5. En önemlisi, bildiğiniz gibi yetkili servise aracın anahtarı teslim edildiğinde, o dakikadan sonra aracınıza siz bile dokunamazsınız. Konusunda uzman ve tek yetkili olan bu kurumlarda, hem kullanım manuelinde hem de bakım manuelinde, oldukça büyük ve kalın puntolarla "YAĞSIZ ÇALIŞTIRMA" uyarısı olmasına rağmen, motorun yağsız çalıştırılması imajı zedeleyen büyük bir skandaldır.

Konuyu Honda Türkiye'ye bildirdiğimde, müşteri temsilcileri, aracınızda oluşan bir hasar var mı kısmına yoğunlaşmış, yapılan uygunsuz müdahale için bir görüş bildirilmemiştir.
Ben de bölge müdürünün benimle irtibata geçmesi talebimi ilettim. Ancak müşteri temsilcisi bu şekilde bir süreç ilerleyişinin olmadığını sıkıntıyı bayiye ileteceklerini söylediler.
Ben de bayinin/servisin uygunsuz tutumunu, bölge müdürüyle görüşmek istediğimi tekrar belirttim.
Bunun mümkün olmadığını söyleyince, o zaman görüntü kayıtları ile birlikte sosyal medyadan konuyu hep beraber takip edelim dedim. Tamam dediler.

Hepinize Kazasız günler dileyerek, skandalı yorumlarınıza sunuyorum...
Allah cc herdaim bizleri doğru insanlarla karsilastirsin.insaallah...
Saygıdeğer "mozden" kardeşim yetkili servis ismini paylasmanizi ve yasal süreç baslatmanizi tavsiye ederim,
Lütfen paylaşın servis ismini forumumuzda

Redmi Note 5 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

akif

0
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
570
Tepki puanı
837
Yaş
36
Konum
izmir
Aracınız
Bakımları izmir terakki de yaptırıyorum, orada da bir müşterinin aracı teslime getirilirken bayağı genç bir çocuk aracın kapısını hafif sürttü indi sildiler felan belli belirsiz iz kaldı sonra aracı getirdiler sahibi etrafına bakmadan aracı teslim alıp gitti. Aracınızı sürttüler demek için fırsat kolladım ama sahibi aracı aldığı gibi gittiği için söyleyemedim. Servis danışmanına söyledim yaptığınız çok ayıp araç sahibine bilgi bile vermediniz diye abi nerden gördün dediler. Terakki'nin servis kısmında aracı görmeniz bayağı zor çok kısıtlı bir alan var hele ki müşteri bekleme tarafında oturursanız sadece sıfır araç kısmını görüyor sunuz. Pek fazla oturmadan ayakta dolanarak kısıtlı alandan takip etmeye çalışıyorum arabayı. Aracı teslim almadan önce de detaylıca etrafında geziniyorum birşey yapmışlar mı diye, paranoyak ediyorlar insanı. Garanti bozulmasın diye paramızla rezil oluyoruz. Satış danışmanı Şenol Bey var elinden gelenin fazlasıyla yardımcı olmaya çalışıyor sırf onun hatrına gidiyorum Terakki'ye.

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
526
Tepki puanı
616
Yaş
36
Konum
İzmir
Aracınız
Honda CRV
servıslerde zaten 2 tane ustabası olur gerısı teknık lıse mezunu genc arkadaslar ustalık ögrenıyorlar
 
Katılım
17 Kas 2018
Mesajlar
1,182
Tepki puanı
791
Konum
Ümraniye
Aracınız
Civic FC5 2020
Merhaba Değerli Dostlar, 2018 Model FC5 Dizel Aracımı, ilk bakım olan 10.000 Km bakımı için yetkili servise götürdüğümde karşılaştıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Sabah saat 09:00 gibi aracı teslim ettim. Öğleden sonra saat 16:00 dan sonra teslim edebileceklerini söylediler. Normalde 18:00 de kapatıyorlar. Saat 19:15 de aracım teslim edildi.
Buraya kadar her şey, normal bir gecikme gibi görünüyor. Ancak aracıma binip kontağı çevirdiğimde araç içinde takılı olan kameramdan SD kart takılı değil sesli uyarısını aldım..
Normalde hiç bakmam, zaten aynanın arkasında ön cama yapışık vaziyette duruyor. Ancak kameraya baktığımda tabiri caizse kameramla adeta savaşıldığını görüyorum.
Servis yetkilisine durumu sorduğumda, kayıtları sildiklerini söylüyorlar.
Dediğim gibi normalde Allah göstermesin herhangi bir kaza vb. durum olmadıkça bakmam ama bu deformasyonu görünce kayıtlara bir bakayım dedim.
Kayıtları silmeye çalışmışlar, sanıyorum SD karttan da silmişler ancak, telefonumla wi-fi ile kameraya bağlandığımda kayıtlar silinmemiş ve izlenebiliyordu.
Kayıtlardan gördüğüm kadarıyla aracımı saat 16:00 da bakıma yeni alıyorlar. 18:00 de de bakım bitiyor. Kalan 1 saatte de kamera ile boğuşarak kayıtları silmekle uğraşıyorlar herhalde.
Beni üzen en önemli konu, teknisyenin biri arabayı çalıştırıyor ve hareket etmeye başlayınca, bir diğer teknisyen arabayı çalıştıranı "Arabada yağ yok, yağ." diye bağırarak uyarıyor.
Bunun üzerine az bir duraksama sonrası "Yağsız da gider bu araba" diyerek hareketine devam ediyor.
Daha sonra yanındaki teknisyen kamerayı fark ederek telaşlı bir şekilde, "Şu şeyi ver abi, hadi çıkart çıkart çıkart çıkart" diyor, hareket eden teknisyen de "Kontak açık kalsın mı" diyor öteki de "Kapat" diyor.
1. Aracın bakıma geç alındığı görülmüştür.
2. Kamera kayıtlarını silmeye hiç uğraşmayabilirlerdi. Çakmak soketini çıkarıp kameranın beslemesini kesselerdi zaten kamera kayıt yapmayacaktı.
3. Kamera kayıtlarını silmek için SD kartı aldıklarında, aynı zamanda benim özel kayıtlarım olan 10 günlük bir kayda da erişmiş bulunmaktalar.
4. Kamerayı bayağı deforme etmişler. Eskisi gibi sıkı sabitlenmiyor, gevşetmişler.
5. En önemlisi, bildiğiniz gibi yetkili servise aracın anahtarı teslim edildiğinde, o dakikadan sonra aracınıza siz bile dokunamazsınız. Konusunda uzman ve tek yetkili olan bu kurumlarda, hem kullanım manuelinde hem de bakım manuelinde, oldukça büyük ve kalın puntolarla "YAĞSIZ ÇALIŞTIRMA" uyarısı olmasına rağmen, motorun yağsız çalıştırılması imajı zedeleyen büyük bir skandaldır.

Konuyu Honda Türkiye'ye bildirdiğimde, müşteri temsilcileri, aracınızda oluşan bir hasar var mı kısmına yoğunlaşmış, yapılan uygunsuz müdahale için bir görüş bildirilmemiştir.
Ben de bölge müdürünün benimle irtibata geçmesi talebimi ilettim. Ancak müşteri temsilcisi bu şekilde bir süreç ilerleyişinin olmadığını sıkıntıyı bayiye ileteceklerini söylediler.
Ben de bayinin/servisin uygunsuz tutumunu, bölge müdürüyle görüşmek istediğimi tekrar belirttim.
Bunun mümkün olmadığını söyleyince, o zaman görüntü kayıtları ile birlikte sosyal medyadan konuyu hep beraber takip edelim dedim. Tamam dediler.

Hepinize Kazasız günler dileyerek, skandalı yorumlarınıza sunuyorum...

Çok çok geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın can sıkıcı bir durum
Benimde başıma Ayışığı Honda’da geldi sormadan etmeden 17bin tl tramer çıkardılar
Peki araştırma yaptınız mı araç değerleri tl olarak yüksek olduğu için bu tarz olaylarda tüketici mahkemeleri bakmıyor galiba normal mahkeme yoluyla dava açılması gerekiyormuş bu konuyu atlamadan hukuki yollara başvurun
Bizi de bilgilendirin


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
31
Tepki puanı
25
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
Öncelikle çok geçmiş olsun. Kesinlikle kabul edilebilir birsey değil bu. Sizden ricam bu olayın yaşandığı servisin bilgisini vermeniz değil. Hukuken haksız duruma düşmeyin.
Sadece siz olsanız hangi ildeki servise gitmezsiniz en azından onu söyleyebilirsiniz.
 

mozden

Özel Üye
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
5
Tepki puanı
34
Konum
İSTANBUL
Aracınız
Civic FC5 2018
Değerli Arkadaşlar,
Problemim ile ilgili sevindirici ve komik bir olay yaşandığını belirterek yaşananları sizlerle paylaşmak istiyorum.
Konu ile ilgili Honda Türkiye şikayetimi kapatmıştı. Ben de, 2 Müşteri temsilcisi ile görüşme sonucu (sadece bu kişilerin inisiyatifinde kalmasın diye) ilgili şikayetin Honda Türkiye, Bölge, Bayi Servis müdürlerine iletip iletilmediğini ve bunun hesabının sorulup sorulmadığını sorgulamak için Servisi aradım. Honda Türkiye'ye yapmış olduğum şikayetin onlara ulaşıp ulaşmadığını sordum. Görüştüğüm kişi bana gelen bir şey yok ancak Bayi müşteri temsilcimize veya Servis Müdürümüze bir sorayım belki onlara gelmiştir dedi. Ben de Servis Müdürüyle görüşme imkanımın olup olmadığını sordum. Sağolsun Arkadaş tabi tabi ben konuyu kendisine iletip hemen görüştüreyim sizi dedi. 2 gün geçmesine rağmen herhangi bir dönüş olmadı. Tekrar ben aradım daha önceden ismini öğrendiğim servis müdürüyle görüşmek istediğimi söyledim, görüştürdüler. Servis müdürü ilettiğim problem ile alakalı herhangi bir problem olmadığını söyledi. İlaveten gün boyu kayıt edilmiş Servis kamera kayıtlarını izlemek için de beni davet etti. Ben de problemimi önemli olduğu gerekçesiyle yetkili bir (Honda Türkiye Servis Müdürü, Bölge Servis Müdürü, Bayi Servis Müdürü vb.) kişiyle yüz yüze görüşmek istediğimi ve elimdeki kaydı göstermek istediğimi söyledim ve Servise gittim. Öncelikli olarak Servis kayıtlarını inceledik. Araçtan yağın boşaltıldığını ve akabinde dolum işleminin yapıldığını gösterdi. Daha sonra aracın hareket ettiği ve bendeki kamera kaydı (kamera ön cama yapışık olduğu için görüntü olarak açık kaput ve konuşanların ses kaydı) olan saatlerdeki kısımları izledik. Hatta tam olarak ikna olmayıp kayıtları tekrar tekrar izleme talebimi de hiç gocunmadan tekrar tekrar izlettiler. Çünkü görüntülerde herhangi bir atlama kes-yapıştır vb. durum var mı diye şüpheyle yaklaştım. Hatta hareket sonrası araç servisten çıkana kadar herhangi bir yağ dolumu yapılıyor mu diye de bakmak istedim. Onun da kayıtlarını sonuna kadar izledik. Herhangi bir yağ dolumu yapılmıyordu. Yani araç lift bölgesinde kaldırılıp yağı boşaltılıyor ve akabinde araç indirilip yağ dolum işlemi yapılıyordu. Sonra da başka bir probleme müdahale etmek için bir başka istasyona hareket ettiriliyordu.
Daha sonra o zaman bende elimdeki kayıtları göstereyim dedim. Açtım, izledik. Bana da sonuna kadar hak verdiler. Çünkü konuşmalarda ilk yazımda bahsettiğim cümleler geçiyordu. Sonuç olarak, teknisyenlerin kendi aralarında şakalaşma diyaloğu konuyu buralara getirmişti.
Bu süreçte edindiğim tecrübeleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Çok hassas bir hukuki süreç ilerleyişi ve yorumlayışı var.
2 farklı hakime konuyu danıştığımda, bu tarz görüntü kayıtlarının herhangi bir yerde paylaşılmaması gerektiği sadece mahkemeye delil olarak sunulması gerektiği belirtildi. Aksi bir durumda haklı konumundan haksız duruma düşülebileceği belirtildi.
Ancak konu ile ilgili bir kaç dava geçirmiş arkadaş ve avukatların yorumuna göre araçta takılı olan kameranın kişinin özel mülkünde takılı (gizli olmayan) görünür güvenlik kamerası olarak değerlendirildiği ve bu görüntüleri de bir uygunsuzluk durumunda dilediği şekilde paylaşabileceği şeklinde yorumlanmıştır. Ayrıca daha önceden bahsettiğim SD kartı çıkarıp özel bilgilere ulaşma durumunun da uygunsuz olduğu tekrarlandı. (Bu kısmı Servis Müdürüne sorduğumda her ne kadar sözlü beyana inanama durumu takdirinizdir, sadece kendisinin ilgili kısmı sildiğini başka kimsenin görüntülere ulaşmadığını söyledi.)
Vel-hasıl'ı kelam; durum böyle arkadaşlar. Az kalsın iki teknisyenin aralarındaki şakalaşma diyaloğu konuyu davalık hale getirecekti. Kolay ikna olan biri değilimdir, hala inanmakta zorluk çekiyorum kafamda acaba bir şekilde görüntülerle falan oynadılar mı diye düşünüyorum ancak dediğim gibi defalarca izledim. Normal kayıt mı diye sistemden çıkış yaptırıp tekrar online izleme sistemini bile açtırdım :) O tarihi ve saatleri seçip giriş yaptık ve sonuç aynıydı. Bir de araca herhangi bir zarar verilmediği sonucu beni daha çok mutlu ettiği için artık ikna olmuş durumdayım. Ayrıca olaya çok yönlü bakıldığında çıkarılacak bir çok ders/tecrübe olduğunu da düşünüyorum.
Aslında buraya Servisin hangisi olduğunu da yazabilirim ancak, hem yazılanın tamamını okumayanlar için sadece problem ve Servis adı akılda kalmasın diye yanlış bir algı olabilir hem de reklamın iyisi kötüsü olmaz durumundan dolayı gereksiz yere reklam yapmış olmayalım. :) Amacımız bu değil çünkü. Yani sizin anlayacağınız bir de mahkemeye versem tam filmlik bir vaka olacaktı. :)
İlginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Değerli zamanınızı aldığım için kusura bakmayın, inşallah hepimizin faydalanacağı bir ders çıkmıştır. Serviste kendine ders çıkardığını ay sonu toplantısında bu tarz tutumlara daha dikkat edeceklerini teknisyenlere beyan edeceklerini söyledi.
 
Katılım
24 Kas 2018
Mesajlar
294
Tepki puanı
110
Konum
Gebze
Aracınız
Civic FC5 2018
Değerli Arkadaşlar,
Problemim ile ilgili sevindirici ve komik bir olay yaşandığını belirterek yaşananları sizlerle paylaşmak istiyorum.
Konu ile ilgili Honda Türkiye şikayetimi kapatmıştı. Ben de, 2 Müşteri temsilcisi ile görüşme sonucu (sadece bu kişilerin inisiyatifinde kalmasın diye) ilgili şikayetin Honda Türkiye, Bölge, Bayi Servis müdürlerine iletip iletilmediğini ve bunun hesabının sorulup sorulmadığını sorgulamak için Servisi aradım. Honda Türkiye'ye yapmış olduğum şikayetin onlara ulaşıp ulaşmadığını sordum. Görüştüğüm kişi bana gelen bir şey yok ancak Bayi müşteri temsilcimize veya Servis Müdürümüze bir sorayım belki onlara gelmiştir dedi. Ben de Servis Müdürüyle görüşme imkanımın olup olmadığını sordum. Sağolsun Arkadaş tabi tabi ben konuyu kendisine iletip hemen görüştüreyim sizi dedi. 2 gün geçmesine rağmen herhangi bir dönüş olmadı. Tekrar ben aradım daha önceden ismini öğrendiğim servis müdürüyle görüşmek istediğimi söyledim, görüştürdüler. Servis müdürü ilettiğim problem ile alakalı herhangi bir problem olmadığını söyledi. İlaveten gün boyu kayıt edilmiş Servis kamera kayıtlarını izlemek için de beni davet etti. Ben de problemimi önemli olduğu gerekçesiyle yetkili bir (Honda Türkiye Servis Müdürü, Bölge Servis Müdürü, Bayi Servis Müdürü vb.) kişiyle yüz yüze görüşmek istediğimi ve elimdeki kaydı göstermek istediğimi söyledim ve Servise gittim. Öncelikli olarak Servis kayıtlarını inceledik. Araçtan yağın boşaltıldığını ve akabinde dolum işleminin yapıldığını gösterdi. Daha sonra aracın hareket ettiği ve bendeki kamera kaydı (kamera ön cama yapışık olduğu için görüntü olarak açık kaput ve konuşanların ses kaydı) olan saatlerdeki kısımları izledik. Hatta tam olarak ikna olmayıp kayıtları tekrar tekrar izleme talebimi de hiç gocunmadan tekrar tekrar izlettiler. Çünkü görüntülerde herhangi bir atlama kes-yapıştır vb. durum var mı diye şüpheyle yaklaştım. Hatta hareket sonrası araç servisten çıkana kadar herhangi bir yağ dolumu yapılıyor mu diye de bakmak istedim. Onun da kayıtlarını sonuna kadar izledik. Herhangi bir yağ dolumu yapılmıyordu. Yani araç lift bölgesinde kaldırılıp yağı boşaltılıyor ve akabinde araç indirilip yağ dolum işlemi yapılıyordu. Sonra da başka bir probleme müdahale etmek için bir başka istasyona hareket ettiriliyordu.
Daha sonra o zaman bende elimdeki kayıtları göstereyim dedim. Açtım, izledik. Bana da sonuna kadar hak verdiler. Çünkü konuşmalarda ilk yazımda bahsettiğim cümleler geçiyordu. Sonuç olarak, teknisyenlerin kendi aralarında şakalaşma diyaloğu konuyu buralara getirmişti.
Bu süreçte edindiğim tecrübeleri de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Çok hassas bir hukuki süreç ilerleyişi ve yorumlayışı var.
2 farklı hakime konuyu danıştığımda, bu tarz görüntü kayıtlarının herhangi bir yerde paylaşılmaması gerektiği sadece mahkemeye delil olarak sunulması gerektiği belirtildi. Aksi bir durumda haklı konumundan haksız duruma düşülebileceği belirtildi.
Ancak konu ile ilgili bir kaç dava geçirmiş arkadaş ve avukatların yorumuna göre araçta takılı olan kameranın kişinin özel mülkünde takılı (gizli olmayan) görünür güvenlik kamerası olarak değerlendirildiği ve bu görüntüleri de bir uygunsuzluk durumunda dilediği şekilde paylaşabileceği şeklinde yorumlanmıştır. Ayrıca daha önceden bahsettiğim SD kartı çıkarıp özel bilgilere ulaşma durumunun da uygunsuz olduğu tekrarlandı. (Bu kısmı Servis Müdürüne sorduğumda her ne kadar sözlü beyana inanama durumu takdirinizdir, sadece kendisinin ilgili kısmı sildiğini başka kimsenin görüntülere ulaşmadığını söyledi.)
Vel-hasıl'ı kelam; durum böyle arkadaşlar. Az kalsın iki teknisyenin aralarındaki şakalaşma diyaloğu konuyu davalık hale getirecekti. Kolay ikna olan biri değilimdir, hala inanmakta zorluk çekiyorum kafamda acaba bir şekilde görüntülerle falan oynadılar mı diye düşünüyorum ancak dediğim gibi defalarca izledim. Normal kayıt mı diye sistemden çıkış yaptırıp tekrar online izleme sistemini bile açtırdım :) O tarihi ve saatleri seçip giriş yaptık ve sonuç aynıydı. Bir de araca herhangi bir zarar verilmediği sonucu beni daha çok mutlu ettiği için artık ikna olmuş durumdayım. Ayrıca olaya çok yönlü bakıldığında çıkarılacak bir çok ders/tecrübe olduğunu da düşünüyorum.
Aslında buraya Servisin hangisi olduğunu da yazabilirim ancak, hem yazılanın tamamını okumayanlar için sadece problem ve Servis adı akılda kalmasın diye yanlış bir algı olabilir hem de reklamın iyisi kötüsü olmaz durumundan dolayı gereksiz yere reklam yapmış olmayalım. :) Amacımız bu değil çünkü. Yani sizin anlayacağınız bir de mahkemeye versem tam filmlik bir vaka olacaktı. :)
İlginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Değerli zamanınızı aldığım için kusura bakmayın, inşallah hepimizin faydalanacağı bir ders çıkmıştır. Serviste kendine ders çıkardığını ay sonu toplantısında bu tarz tutumlara daha dikkat edeceklerini teknisyenlere beyan edeceklerini söyledi.
Ay sonu toplantısında arkadaşlar aracı Yağsız hareket ettirecekseniz bile araçta kamera kaydı vs var mı dikkat edin ona göre hareket ettirin hadi onu geçtik madem kayıt altına alınmış görüntüleri daha dikkatli bir şekilde özenerek silin gibi şakalaşmacalar geçebilir aralarında.

Lenovo K33a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst