hepsi dişli sesiyle alakalı degil benimki hepsi bir araya denk geldi.
1-soguk motor çalıştırırken dişli sesi marş motorundan geliyordu dişliler garantiden yapıldı düzeldi
2-ilk harekette kayış sesi geliyordu yıpranmış çatlamış v kayışı degişti. normalde 100 binde değişirmiş benimki biraz erken degişti.
3-ilk marşta marş motoru sesi dışında motor fazla silkeleniyorudu çalışmıyordu 2 3 marşta çalışıyordu buda regülatör içindeki diyaframın ömrünü tamamlamasından oluyormuş araba sabaha kadar gaz sızdırıyormuş sabahta ilk marşta benzin soguk gaz hava derken motor napcagını şaşırıp çalışmıyormuş
bende degiştirmedim bi kaç baktım içindeki plastik parçaları degiştiriyorlar öle yaptım. internette kopme degiştirmek istiyorlar kar marjı yüksek diye yalan atıyorlar yazıyordu. mantıklıda geldi metal bir şey zaten tamir ettirdim yani sonuç olarak şu an bir sıkıntı yok arabada.
Aracın garantisi varsa servise götürün yardımcı olmazlarsa ben plakayı veririm size söylersiniz. garanti yoksa ne kadar dogru bilmiyorum çıkmacıları aramıştım 10bin küsür km de bir aracın marş motoruna 500 lira demişti komple benim dişliler sadece serviste degişti 2000 liradan az daha yüksekti