- Katılım
- 12 Mar 2019
- Mesajlar
- 199
- Tepki puanı
- 236
- Konum
- Bitlis
- Ad Soyad
- sef gngr
- Yaş
- 32
- Aracınız
- Civic FC5 2019
Günümüzde üretilen yaglar kalınlığından ziyade içerdikleri katkılarla ön plana çıkıyor.
Viskosite dediğimiz şey yağın soguk ve sıcaklık karşısında gösterdiği tepki , aldığı hâl.
Üretici uluslararası alanda tüm pazarlarında 0w20 yi öneriyor. Kitapciklarina yazıyor. Diyor ki bu yag sıcaklık karşısında en fazla 20 viskositeye gelsin. Daha fazla kalinlasmasin. Daha fazla kalinlasirsa yani 30 , 40 viskositeye gelirse benim ürettiğim motoru yeterince yaglamayacaktir, yeterince sogutmayacak , yeterince temizlemeyecektir.
İnce yag yeterince yaglamaz, yeterince tutunmaz kavramı cok basit ve eski bir bakış açısı. Bu sadece viskosite değeriyle alakalı değil. İçerdiği formulasyon önemli.
İzmir adana 40 derece olabilir. Motorun içerisindeki sıcaklık cok daha fazlası. Sıcaklık karşısında yağın Daha fazla kalinlasmamasi için çabalanmis ve 0w20 üretilmiş. Sıcaklık karşısında da olsa 20 viskositedeki ilsac gf5 standardini karşılaması yeterli demiş.
Yüksek devir , sert kullanım vs bunlarla yorumlamaya calisiyoruz ama adam 320 hp typer a bile 0w20 koyuyor.
İnce yag tutunmaz uçar gider, yag yakar mantığı çok onceki zamanlarda üretilen az gelişmiş sistemlerdi. Kafa karışıklığı yaratıp aracınıza zarar vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.
En az 15 yıl onceki mantıkla hareket etmemek gerekir. Bu eski araçların yakittan fazla yag yakması gibi bir şey değil.
Uygun viskosite ve buna uygun formulasyon. Hepsi bu.
SM-N975F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Viskosite dediğimiz şey yağın soguk ve sıcaklık karşısında gösterdiği tepki , aldığı hâl.
Üretici uluslararası alanda tüm pazarlarında 0w20 yi öneriyor. Kitapciklarina yazıyor. Diyor ki bu yag sıcaklık karşısında en fazla 20 viskositeye gelsin. Daha fazla kalinlasmasin. Daha fazla kalinlasirsa yani 30 , 40 viskositeye gelirse benim ürettiğim motoru yeterince yaglamayacaktir, yeterince sogutmayacak , yeterince temizlemeyecektir.
İnce yag yeterince yaglamaz, yeterince tutunmaz kavramı cok basit ve eski bir bakış açısı. Bu sadece viskosite değeriyle alakalı değil. İçerdiği formulasyon önemli.
İzmir adana 40 derece olabilir. Motorun içerisindeki sıcaklık cok daha fazlası. Sıcaklık karşısında yağın Daha fazla kalinlasmamasi için çabalanmis ve 0w20 üretilmiş. Sıcaklık karşısında da olsa 20 viskositedeki ilsac gf5 standardini karşılaması yeterli demiş.
Yüksek devir , sert kullanım vs bunlarla yorumlamaya calisiyoruz ama adam 320 hp typer a bile 0w20 koyuyor.
İnce yag tutunmaz uçar gider, yag yakar mantığı çok onceki zamanlarda üretilen az gelişmiş sistemlerdi. Kafa karışıklığı yaratıp aracınıza zarar vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.
En az 15 yıl onceki mantıkla hareket etmemek gerekir. Bu eski araçların yakittan fazla yag yakması gibi bir şey değil.
Uygun viskosite ve buna uygun formulasyon. Hepsi bu.
SM-N975F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.