EG6 kasa bu resimdeki
Kullanıcıları otomobilden soğutan şey Alman Fransız ve İtalyan üreticilerin yıllardan beri gelen beceriksizlikleri
BMW, Renault veya Citroen yada Fiat grubunun ekonomi otomobilleri kronik problemleri, kolay bozulan ön takımları, kısa sürede yıpranan motorları ve daha birçok sıkıntısı ile milyonlarca kişiye saç baş yoldurdu
zannetmiyorum civic te karbüratörde çözülemeyecek bir problem olacağını, evimde GX160 honda motorlu karbüratörlü jeneratör var 15 yıldan daha yaşlı, daha karbüratöre anahtar değmedi, ipli marşı var daha yarım ip çekmede enjeksiyonlu motordan güzel çalışıyor 65 yaşında annem bile çalıştırabiliyor. Zira ticari amaçlı kullanılan Rimo marka kartingler ve daha pek çok karting pistinde karbüratörlü GX220 tek silindir elektronik ateşleme honda motorları kullanılıyor hepsi sorunsuz vaziyette. Hatta honda GX serisi karbüratörlü motorların piyasada Çin ve Türkiye üretimi olan birebir çakmaları kopyaları var peynir ekmek gibi satıyorlar
markaları farklı loncin, tomking vs.
Renault Spring imiz vardı 1993 model karbüratörü 3 defa söküldü, sabah çalışmazdı, gaza basınca gitmezdi. Ondan önce 1986 renault 12 TS modeli vardı karbüratörün şamandıra haznesi kırılıp kaputtan dışarıya benzin püskürtmüştü, karbüratörü 4-5 defa sökülüp ayarlandı, vakum diyaframı 2 kere patlamış, tabi babam anlatıyor ben o zamanlar ufaktım.
EG6 kasaya Türkiye de civic 1.5 EX diyorlar yada yumurta kasa civic yada 5. nesil civic, ve yanlış bilmiyorsam tamamı ithalat yerli üretim değil hatta Japonya ithalat olabilir. İkinci elleri 10-15000 lira arasında ancak aldıktan sonra satmak çok zor.
Neyse bu araba modifiyecilerin vazgeçilmezi bir otomobil, çok ucuz çok hafif ve altyapısı modifiye için çok ideal.
Birde vti modeli vardı, hatta geçenlerde sahibinden de 16000 liraya satılıyordu.