Abi kusura bakmada demiyim demiyim diyorum senin araba bes para etmezmis satmayi gec kaldir at cope ya o ne oyle yalan yanlis yere para vermissin2017 temmuz, agustos ve eylulde alan toplam 9 kişiyi yolda durdurarak bildirdim. Hepsi, evet araclarda boyle bir sey varmis ama giderilmis, bizimkilerde yok dedi. Bizzat kendim gosterdim gocuk olan yerleri. Genelleme yapmayip deneyim paylasayim o zaman, htc bulusmasina katilmistim. Gocuksuz araba fc5 gormedim (hb vardi bir tane, onda yoktur diye bakmamistik), magdurlar istanbul bulusmasinda 37 aracin hepsi gocukluydu. İstanbul natulus avm de giris kat otoparkinda 3 arac sahibiyle denk geldim, 3 unde de problem vardi. Asiri buyuk bir uretim tesisinde calisiyorum, otoparkta 5 farkli kisinin fc5 i var, hepimizde bu gocuk var. Yolda vs. Cevirdiklerim cevirmediklerim herkeste gordum. Problem olmayan tek arac dahi gormedim.
Canimisi sikma diyosunuz ya, o zaman gidin baska basliga. Gocuk basligina girip a180 in cam tavanindan niye yakiniyorsunuz? Madem bilmek istemiyorsunuz o zaman okumayin.
Şasi konusu benim gorusumdur. Ben problem oldugunu dusunuyorum. Cunku, gozlemledigim kadariyla
*bagaj kapagindaki bosluklar (sagli sollu) degisiyor. Bir gun parkediyorsunuz sol alta parmak giriyor sag taraf sıkı, oteki gun tam tersi.
*Kapilarda ayarsizlik gozlemledik. Benimkinde yok cok sukur ama çaprazlaşan, ondeki veya arkadaki kapiya nazaran disarda gibi duran kapilari olan arkadaslar var
*Kapitun on tarafinda ve camurlugunda gocuk olan arkadaslar var
*C stunundan, tavanina dogru bir miktar gecmis gocugu olan arkadaslar var.
* Bendeki gocuk ve dalhalanma arkaya dogru yayilmaya basladi. On tarafa yolcu kapisinin ustune dogru veya camurluga dogru inen arkadaslar var.
*(Fotograflarda)Ters donmus ama c stunu kopmamis aracta gordum, direge carpip c stunu kopan da
*Euro ncap testinde, yandan darbe geldigi anda, c stununun direk bizdeki gibi goctugunu gordum
*Arkadan kaza alan bir aracta, bagaja kople girildigini gordum. Normalde araclsr arkadan alinan darbelerde on tarafa nazaran daha kuvvetlidir.
* Lip ve tampon dedigimiz (on ve arka) kisimlarda acilmalar var. Kazasi olmayan araclar ama disardan baktiginizda tampon sanki cikartilip duzgun geri takilmamis gibi duruyor. Plastik dis aksamda birlesim yerlerinde acilmalar oluyor.
Bu veriler ışığında, tuketici olarak, eşşek yukuyle para verip sıfır araba almış biri olarak şaseden ve guvenlikten şüphe duyuyorum. Bu da benim en dogal hakkım.
Nerede 1 e 10 katiyorum anlamıyorum. Araban yoka dahi getirdiniz. Yukarida yazdigim cogu sey hakkinda da foto da koydum. Derdiniz ne, illa mahkeme sonucu mu olmasi lazim fikir beyan etmek icin. Bir de araba icin sessiz diyen var. Aracin trim sesinden ve yol sesinden herkes sikayetci.
Aracin tabiki iyi yonleri var. Ben bu aracla isvicreye kadar gittim. Donup donup bakti herkes. İc konforu, koltuklari, diz mesafesi vs. Sinifina gore gayet yeterli. Motor ve sanzimani da iyi kotu tartismak yersiz. Bilip aldim (tabi problem cikarmayacagini varsayarak, cikarmaz ins.). Ama kendi acimdan, ne guvenlik ne de firmadan bekledigim ilgi acisindan hic memnun degilim. Bir daha bu firma ile alışverişe gireceğimi düşünmüyorum.
Merhaba. Bilerek almaniza sevindim. Bilinçli tuketicisiniz ve kandırılmamışsınız. Sizin gibilerine cok nadir denk geliyorum.Mesajım alıntı yaptığım mesajla aynı sayfada çıkmış düzelterek tekrar yayınlıyorum , özür dilerim
Aracın yol tutuşu ve viraj kabiliyeti ile şasi rijitliği , burulma direnci gibi kavramlar arasında bağlantı kuramıyorsanız o sizin probleminiz diyecek bir şey bulamıyorum
Peugeot 206 , çoğu Peugeot lar gibi iyi yol tutan stabilitesi güvenilir araçlar olarak bilinirler , benim 206 tecrübem yok ama 406 tecrübem var , yol tutuş ve verdiği güven hissi bakımından RS le aynı klasmandadır. Tabi 206 ya 18 jant ve 235 taban arabanın yürüyüşünü olumlu mu olumsuz mu etkiler , o ayrı bir konu.
Bu gibi konuları anlayabilecek donanımda olmadığımız konusunda yaptığınız genelleme de sizi bağlar , doğrusu ben donanımım konusunda fazlaca şikayetçi değilim.
Fiyat konusunda yaptığınız değerlendirmede katıldığım pek çok husus var ama siz benim ne demek istediğimi anlamamışsınız . Ben bu arabayı bu paraya aldık artık kusurlarına göz yumacağız mı dedim . Hayatın her aşamasında olduğu gibi oturup bir bilanço yapalım , ne verdik ne aldık , alamadığımız neler var , bardağın ne kadarı doldu ne kadarı boş kaldı bunun hesabını yapalım dedim.
Benim RS imle benzer özellikleri bana sunabilen bir araba vardı ben alırken BMW 320 i , C sütununda çökme olduğuna dair bir bilgiye de rastlamış değilim ama fiyatı 210.000 TL idi , fakat aksi gibi o kadar param yoktu , ne yapmalıydım sizce , C sütunu çökmeyen ama RS in yanına yanaşmayan aynı paraya bir sürü arabadan birini mi seçseydim.
Bilmem bu sefer ne demek istediğimi anlatabildim mi
Tabi bu arada herkesin düşüncesine de saygı duyuyorum , C sütunu problemlerini majör bir hata olarak görenler ona göre tavır alırlar ama ben bilerek aldım , kimse bana birşey kazıklamadı , çünkü ben bu konuyu arabanın genel kalitesinin önüne geçen majör bir problem olarak görmüyorum , bunu yaparken de atıfta bulunduğunuz kendi donanımıma güveniyorum.
Saygılar
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ayipli mal satisi konusunda mahkemeye vermissiniz zaten anlattiginiz seylerde urunun ayiplari. Bunlari duzeltmeye ugrasmayin mahkeme sonucunu bekleyin. Burda da kinaye yok mantikli bi oneri sunuyorum sadece.Merhaba. Bilerek almaniza sevindim. Bilinçli tuketicisiniz ve kandırılmamışsınız. Sizin gibilerine cok nadir denk geliyorum.
Bunun yani sira, beni en cok dusunduren
*zamanla orta cikan ve artan diger aksamlardaki gocukler (ozellikle kaput)
*Euro ncapta, basta gocuk olmamasina ragmen yandan darbe testinde, kapi tarafina ilk dokunuldugu anda c stununun gocmesi
*C stunundaki gocugun zamanla one ve arkaya dogru artmasi. Sofor kapisi hizasia veya srka tekerlek ustune kadar yurumesi
*Arac kapilarinda, bagaj kapaginda zamana bagli degisen ayarsizliklar ve kaymalar
* Kaputum yuksek hizda sallaniyordu. Serviste ayar yaptilar ve duzeldi. Aracin kaputunu acmiyorum. Yani acip kapama islemi yok ama ayar tekarar bozuldu ve servise goturup tekrar yaptirmam gerekiyor. Yani kaputta da duzeltilse bile tekrarlayan ayarsizlik var.
Bu konular hakkında vsrsa fikir ve goruslerinizi merak ediyorum. Kinaye yok, mantığıma yatan bir açıklama olacak mı diye soruyorum.
Abi kusura bakmada demiyim demiyim diyorum senin araba bes para etmezmis satmayi gec kaldir at cope ya o ne oyle yalan yanlis yere para vermissin
SM-G955F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Yazilarinizdan anladigim kadari ile, bu tip problemlerde teknik analiz yapabiliyorsunuz. Onceki iletinizde peugeut vb. Benim merak ettigi, yukaridaki maddelerde bahsettigim ve fotograflarla birlikte birden fazla aracta goruldugunu soyleyebilecegim seyler hakkindaki teknik yorumunuz?Ayipli mal satisi konusunda mahkemeye vermissiniz zaten anlattiginiz seylerde urunun ayiplari. Bunlari duzeltmeye ugrasmayin mahkeme sonucunu bekleyin. Burda da kinaye yok mantikli bi oneri sunuyorum sadece.
VTEC Otomatik (ES7) - Beyaz - 2004
Elegance Eco Otomatik (FB7) - Beyaz - 2013
Elegance Eco Otomatik (FC5) - Beyaz - 2017
Ben sizin kadar isin teknik boyutuna girmiyorum. O konuda da pek bi bilgim yok. Ama gocuk olayini anladigim kadariyla sizin kadar sorun eden kimse yok. Size de nacizane tavsiyem bu kadar uzmeyin kendinizi mahkeme kararini bekleyin.Yazilarinizdan anladigim kadari ile, bu tip problemlerde teknik analiz yapabiliyorsunuz. Onceki iletinizde peugeut vb. Benim merak ettigi, yukaridaki maddelerde bahsettigim ve fotograflarla birlikte birden fazla aracta goruldugunu soyleyebilecegim seyler hakkindaki teknik yorumunuz?
Eger bahsettigim problemler var ise şaseden kaynaklanabilir mi?
(Ozellikle burulma kaynakli. Gozuken aksamda kendiliginden gocukler olusmasi ve bunlarin dis aksam boyunca her gecen gun yayilmasi. Bunun yani sira birlesme noktasina sahip mentese vb. Seylerle ana iskelete tutturulan seylerde zamanla ayar bozulmasi)