Yeni Honda Civic FE Kasa

FE kasada yeni ama KAPUT AMORTÜSÖRÜ gene yok şaka gibi 380-400 bin TL araçta amotüser yok ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam Japonlar hep 20bin dolarlık yaptığı için koymuyorlar amortisörü her zamanki gibi... Fiyatta artış bizde oluyor, 500bin TL'ye Honda is Loading? Jazz'ın fiyatı sinyali verdi.
 
Hocam Japonlar hep 20bin dolarlık yaptığı için koymuyorlar amortisörü her zamanki gibi... Fiyatta artış bizde oluyor, 500bin TL'ye Honda is Loading Jazz'ın fiyatı sinyali verdi.

Evet valla 320 ye jazz rakipleri daha ekonomik kimler tercih edecek merak ediyorum civic tede aynı politikayı güderlerse ki dediğiniz gibi jazz dan verdiler sinyali yıl sonu kur rakamıyla ve ithal gelmesi ile okkalı LOADİNG hemide


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
City de gelecek bakalım belki bir ihtimal City fiyatları uygun olabilir. B segment rakipleri arasında iyi fiyatla gelirse yeni kasa citynin tutunma ihtimali var. Ama fiyat politikası jazz gibi olursa oda yanar. 1.0 3 silindir turbo cvt güzel bir seçenek olur. Fiyatını %50 vergi diliminde olacak şekilde getirirlerse iyi olur.
 
@Fsevim81

Hocam
Renonun yeni aracı 1.0 at 200 bin bandında 220-250 arasına gelse city 2018-2019 güzelinden civic bulunur sanki o rakamlara sınıf düşürmek hani tercih olur mu bilemedim ?‍♂️


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
@Fsevim81

Hocam
Renonun yeni aracı 1.0 at 200 bin bandında 220-250 arasına gelse city 2018-2019 güzelinden civic bulunur sanki o rakamlara sınıf düşürmek hani tercih olur mu bilemedim ?‍♂️


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
İlk başta tablo tabiki öyle haklısınız kesinlikle. Lakin yeni kasa Civic her zam yediğinde ikinci elinde yukarı hareket ettiğini düşünecek olursa bir zaman sonra müşteri ister istemez City e kayacaktir. Yani makas dar olunca ikinci el sıfıra yakın Civic tercih edilir . Makas açıldıkça sıfır City almak insanlara ister istemez mantıklı gelmeye başlar diye düşünüyorum. Reno örneğindeki gibi. 400 e Megane almak yerine 200 bine otomatik taliant alacak şirketler veya şahıslar. Örneklemek istediğim nokta buydu hocam ?
 
İlk başta tablo tabiki öyle haklısınız kesinlikle. Lakin yeni kasa Civic her zam yediğinde ikinci elinde yukarı hareket ettiğini düşünecek olursa bir zaman sonra müşteri ister istemez City e kayacaktir. Yani makas dar olunca ikinci el sıfıra yakın Civic tercih edilir . Makas açıldıkça sıfır City almak insanlara ister istemez mantıklı gelmeye başlar diye düşünüyorum. Reno örneğindeki gibi. 400 e Megane almak yerine 200 bine otomatik taliant alacak şirketler veya şahıslar. Örneklemek istediğim nokta buydu hocam

Hocam
Gene desene HER üründe olduğu gibi Halkımız 1. Kalite yerine 2.veya 3. Kaliteyle yetinmek zorunda Kalsın veya kalacak ( iyi market zincirinde şarküteri satınalma da arkadaşım var … marka peynirin o markete üst kalite verdiğini diğer zincirlerde daha ekonomik olsun diye alt kalite verdiğini biliyoruz) bunun gibi diyelim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
City de gelecek bakalım belki bir ihtimal City fiyatları uygun olabilir. B segment rakipleri arasında iyi fiyatla gelirse yeni kasa citynin tutunma ihtimali var. Ama fiyat politikası jazz gibi olursa oda yanar. 1.0 3 silindir turbo cvt güzel bir seçenek olur. Fiyatını %50 vergi diliminde olacak şekilde getirirlerse iyi olur.
Hocam söylediklerinize ilave şöyle bir düşüncemde var. Civic FD6-FB7 kompakt C sınıfı araçlardı ve boyutlarıyla şehiriçinde pek sırıtmıyorlardı. Ancak FC5ten itibaren Civic boyut olarak D sınıfına yaklaşti, FE kasa da nerdeyse D sınıfı boyutlarında bir araç olacak.
Bu nedenle şehiriçi ağırlıklı kullanıma hitap edebilecek City gibi boyutları ve motoru küçük bir aracı da ben ciddi ciddi düşünürüm, fiyatı da çekici olursa Civic yerine City alabilirim. Bildiğim kadarıyla City'nin 1.0 ve 1.5 Turbo versiyonlari var, hatta 1.5 Turbo RS versiyonu bile var :)
 
Son düzenleme:
Hocam söylediklerinize ilave şöyle bir düşüncemde var. Civic FD6-FB7 kompakt C sınıfı araçlardı ve boyutlarıyla şehiriçinde pek sırıtmıyorlardı. Ancak FC5ten itibaren Civic boyut olarak D sınıfına yaklaşti, FE kasa da nerdeyse D sınıfı boyutlarında bir araç olacak.
Bu nedenle şehiriçi ağırlıklı kullanıma hitap edebilecek City gibi boyutları ve motoru küçük bir aracı da ben ciddi ciddi düşünürüm, fiyatı da çekici olursa Civic yerine City alabilirim. Bildiğim kadarıyla City'nin 1.0 ve 1.5 Turbo versiyonlari var, hatta 1.5 Turbo RS versiyonu bile var :)
Evet hocam anlatmak istediğim tamda buydu. Bir miktar Civic kullanicisindan calacaktir. Bir miktarda emsal markalardan calacaktir müşteriyi . Fiyatı makul olursa kendine pazar çıkarma ihtimali var.1.0 turbo güzel motor FC kasayı çok rahat kucaklayıp götüren bir motor. City e her türlü yeterli gelecektir. 1.0 ın benim gözümde tek dezavantajı 3 silindir olmasından mütevellit 1500 devir civarına kadar biraz sarsıntılı çalışması rolantide beklerken o sarsıntıyı azda olsa hissediyorsunuz. Bu cityi baya baya doldurmuşlar. Geri eski kasaları da doluydu misal fd6 da katlanır ayna yokken cityde vardı gibi?
FE kasa Civic için dışına gözüm baya baya alıştı ama içi hala daha hoşuma gitmiyor ne yazikki? insan birazcık accorddan kopya çekerdi hiç değilse?
 
Resim singapurdan bir forum uyesinden gelmis sanirim asya icin degisik donanimlar ile gelicek gibi gozukuyor 11.nesil
1622303400819.png

 
Resim singapurdan bir forum uyesinden gelmis sanirim asya icin degisik donanimlar ile gelicek gibi gozukuyor 11.nesil
Ekli dosyayı görüntüle 265299

Evet hocam halojen mercekli far ve 1.5T 129bg 180 torklu bir motor seçeneğinden bahsetmiş :) Acaba bu LPGli Turbo olacak motormu :unsure:
 
Geri
Üst