CVT Şanzıman - ANA KONU

Katılım
12 Mar 2018
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Yaş
46
Konum
kayseri
Fc5 kasa civic lerdeki cvt otomatik şanzıman ile ilgili problem yaşayan varmi sormak istedim. Devir saati dalgalanması, D den R ye geçişte sarsıntı yada direksiyonda kayma sağa veya sola çekme gibi

SM-N920C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
16 Şub 2019
Mesajlar
47
Tepki puanı
39
Konum
ankara
Aracınız
Civic FC5 2017

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,949
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar vergileri çıktığımızda arabalarımızın değeri 130-140-150 bin TL.gibi.Nasıl olurda tek başına bir şanzıman değişimi için 70 bin gibi bir bedel istenebilir?.Honda servisleri diğerlerine oranla biraz daha pahalı gibi.Bu şanzımanın orijinalinin servis dışında temin edilebilmesi mümkün müdür?Belki de şanzıman değiştirmek durumunda kalan arkadaşlar daha hesaplı böyle bir imkandan faydalanabilir.
Bu fiyatın açıklaması yok, Honda'nın orjinal yedek parçası ülkemizde maalesef servis olarak tek bir kanaldan temin edilebildiği için bu şekilde saçma sapan fahiş yedek parça fiyatlarıyla karşılaşıyoruz.
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
257
Tepki puanı
172
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Bu cvt arıza potansiyeli yüzünden değiştirirmiyim diye dün arkadaşımın fb7 sini kullandım. Yok yok fb7 ile fc5in sürüş karakteri ile alakası yok. Direksiyon çok yumuşak güven vermedi. Birde alışmışım alçak oturma pozisyonuna fb7 yüksek geldi ve bana sürüş sitili uymadı. Tabi benim kanaatim bu yönde. Cvt yede narin davrancaz artık.

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,949
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bu cvt arıza potansiyeli yüzünden değiştirirmiyim diye dün arkadaşımın fb7 sini kullandım. Yok yok fb7 ile fc5in sürüş karakteri ile alakası yok. Direksiyon çok yumuşak güven vermedi. Birde alışmışım alçak oturma pozisyonuna fb7 yüksek geldi ve bana sürüş sitili uymadı. Tabi benim kanaatim bu yönde. Cvt yede narin davrancaz artık.

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hemen değiştirme niyetine girmenize gerek yok bence, FC5 ile FB7 şasi ayarı olarak farklı setuplara sahip araçlar zaten :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
257
Tepki puanı
172
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Cvt tamiri olmayıp ta komple değişimi 70 bin tl lerden bahsedilince korktum açıkçası. O yüzden denedim. Ee malum honda dan vazgeçemiyorum. O yüzden bakımlarımı zamanında yaptırıp devam edeceğim. Hayırlısı olsun.
Hemen değiştirme niyetine girmenize gerek yok bence, FC5 ile FB7 şaşi ayarı olarak farklı setuplara sahip araçlar zaten :)

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Bu cvt arıza potansiyeli yüzünden değiştirirmiyim diye dün arkadaşımın fb7 sini kullandım. Yok yok fb7 ile fc5in sürüş karakteri ile alakası yok. Direksiyon çok yumuşak güven vermedi. Birde alışmışım alçak oturma pozisyonuna fb7 yüksek geldi ve bana sürüş sitili uymadı. Tabi benim kanaatim bu yönde. Cvt yede narin davrancaz artık.

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Manuel FC 5 al

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

bLind

Özel Üye
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
935
Tepki puanı
1,044
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FB7 2013
Bir fb7-fd6 kadar dayanıklı olmasada sıfır alıp bakımlarını düzenli yapan ve aracında sorun olmadan bu forumda takılan arkadaşların araçlarına kolay kolay birsey olacağını sanmıyorum ? (Aracında sorun olmadan burada vakit geçiren arkadaşlar iyi bakar diye tahmin ettiğimden.) Bu şanzıman bu kadar dayanıksız olsa birkaç sene sonra tüm fc5 lerin çöp olması lazım. Sonuçta uzun süre sorunsuz kullanan taksici örnekleri var. Ama şu var zaten 1.6 atmosferik bana çok güçsüz geliyor arada bir kendimi tatmin etmek için redline, kesiciye filan giriyorum fc5 im olsaydi cesaret edemezdim herhalde ?
 
Katılım
4 Ocak 2018
Mesajlar
677
Tepki puanı
777
Konum
istanbul
Fc5 1.6 cvt kullanan arkadaşlara naçizane tavsiyem hele hele cvt yağ soğutucusu yok ise bu araçlar kullanılırken muhakkak duraklamalarda n ye alınmalıdır. D de sürekli kavrama modunda olduğu için yağ durduğu yerde ısınmaya devam edecek ve yağ radyatöru yok ise ısınma çok fazla olacaktir. N ye alındığında kavrama yapılmaz yağ ısınmadığı gibi soğumaya başlar. Hiç üşenmeyin n ye aliverin cunki ardadaaki fark tahmin ettiğinizden büyük. Aracı stop ederken yapılan P dişlisisi koruma çabasına göre binlerce kat daha önemli olduğunu düşünüyorum. Ben şahsen yağ soğutucusu olan rs i dahi her daim duraklamalarda n ye alırım. Sanzimanin bütün canı bu yağdır ve belirli bir sıcaklıktan sonra koruyucu özelliği kalmaz sanziman kendini yemeye başlar. Keşke diğer araçlarda olduğu gibi bizim araçlarda da sanziman veya yağını ölçen bir sensör koyulsaydi.
 
Geri
Üst