Honda Kaporta Sorunu Çözüldüğü söyleniyor

emr@h

0
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
117
Tepki puanı
2
Yaş
39
Konum
Mersin
Göçük konusunda size katılıyorum kimse sıfır aldığı arabasında hata istemez c sütununda kullanılan malzeme problemli kimse bi ton para verip hatalı arabaya binmek istemez ama bazı arkadaslar kapıda göçük oldu die resim atıyor o göçüğün kapı çarpması olduğu aşikar honda hatasını düzeltsin ama arabanın her göçen yerinde de arabayı karalamak doğru değil bence ayrıca güvenlik zafiyeti olsaydı inanin amerika ve avrupa pazarında şimdiye kadar yer yerinde oynardı die düşünüyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

kayhanbozkus

0
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,340
Tepki puanı
1,101
Yaş
36
Konum
Ankara
C sutunda ki gocukten kaputta ki dalgalanmadan dolayi araci sahin dogan kategorisine soktunuz ilginc sonucta herkes sizin gibi para vermis ve bir cogu keyfini suruyo su anda memnun degilseniz ki gordugum kadariyla memnun degilsiniz en kisa zamanda bir sekilde satmanizi tavsiye ederim.

VTEC Otomatik (ES7) - Beyaz - 2004
Elegance Eco Otomatik (FB7) - Beyaz - 2013
Elegance Eco Otomatik (FC5) - Beyaz - 2017
 
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Yaş
33
Konum
İstanbul
Aracınız
1 Ekim'de teslim aldığım, 25 Eylül üretim tarihli, 27 Eylül muayeneli aracım, 21.11.2017 itibari ile henüz 1903 KM'de iken sol taraftan dalgalanma olmadan direk göçtü. Bugün bayiye gidip bende göçerteceğim. Alırken HRV alayım, sorun çıkmasın demiş, onlarda sorun çözüldü Civic alabilirsiniz demişti. Şimdi öttürme vakti.
 

sezgi

0
Katılım
29 Kas 2016
Mesajlar
103
Tepki puanı
0
Yaş
39
Aracta kendiliginden olusan gocukler mevcut. Bir tek c stunu degil. Uzman kisi tarafindan 3 arac incelendi. Uzman kisi dedigim sanayideki usta degil, konunun egitimini alan kisiler. Kapi iclerindeki mentese taraflarinda, kaputta, camurluklarda kisaca her yerde gocukler bulundu. 3 arabada da benzer seyler. Konuya bu kadar yuzeysel bakmaniz, halkimizin can sagligi acisindan beni korkutuyor

b9ab8000a25e3d6f65772b71d000599c.jpg


Hb de, euro ncap da yapilan testteki tam darbe ani. C stunu aninda gocuyor.
9d4cee015e812be19175e4ff8b597894.jpg


Altina basarak tekrar ediyorum, bu arabanin 2 sene sonraki haline guvenmiyorum. Kopukle dolduruldugunda eger şasede bir problem var ise sadece ustu ortulecek. Biz dava acanlar 2 sene de surse arabalarimizi degistirmek istiyoruz. Yasal haklarini talep etmeyenler de kendimce guvensiz ama sizce guvenli olan arabayiya omur boyu kullanacak ya da satip baskasina kullandirtacak.

Malin ayipli oldugunu varsayiyorum:
Eger ki davayi biz kazanirsak, ki bence oyle olacak, rahat edicez. Siz arabayi satar kulturuz diyenler, eger ki bu arabada problem varsa ve bu sekilde satip kurtulacaginizi dusunuyorsaniz muhtemelen mahkeme yollarinda curuyeceksiniz. 2 seneyi gectigi icin hondadan hak idda edemeyeceksiniz. Ya da gizli ayiba sokmaya calsacaksiniz. Bunun yani sira alan adam bilincliyse sizi mahkemelerde surundurur, ustune maddi olarak gocertir. Aldigim arabada gocuk var ve bu satis sozlesmesinde yazmiyor demesi yeterli.

Eger ki davayi biz kaybedersek, arabanin problemli olmadigina dair (sadece kendi aracimiz icin) elimizde kapi gibi mahkeme sonucu olacak. Hem de bilirkisiler tarafindan kanitlanmis sekilde. Bu durumda biz yine rahat satacagiz ama sizin icin ayni problem gecerli.

Aracin ayipsiz oldugu ihtimali benim icin gecerli degil. Hukuk mucadelemiz sonucunda her sey ortaya cikacak. Ama eger arac ayipsiz ise, yine gonul rahatligi ile elden ciksrabiliyor olucaz.

Gelelim amerika meselesine, ordaki iadeleri incelemek lazim, ve satis adetlerini. Amerikada sadece bir forumda bir kullanici yorumu var. Daha sallamamis ve farkina varamamış olabilirler. Araba yikama ihtiyaci olmayan bir ulke sonucta. Emisyon krizi bile ta ne zaman patlak verdi.

Bu sdar problem varken, ustune ustluk hondadan cevap alamazken, kobe çelik skandali patlamisken benim icim rahat degil. Umarim problem yoktur ve umarim kimsenin (çoluğunuzun çocuğunuzun) canini tehlikeye atmadan uzun sureler surersiniz arsclarinizi.

Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

kayhanbozkus

0
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,340
Tepki puanı
1,101
Yaş
36
Konum
Ankara
Aracta kendiliginden olusan gocukler mevcut. Bir tek c stunu degil. Uzman kisi tarafindan 3 arac incelendi. Uzman kisi dedigim sanayideki usta degil, konunun egitimini alan kisiler. Kapi iclerindeki mentese taraflarinda, kaputta, camurluklarda kisaca her yerde gocukler bulundu. 3 arabada da benzer seyler. Konuya bu kadar yuzeysel bakmaniz, halkimizin can sagligi acisindan beni korkutuyor

b9ab8000a25e3d6f65772b71d000599c.jpg


Hb de, euro ncap da yapilan testteki tam darbe ani. C stunu aninda gocuyor.
9d4cee015e812be19175e4ff8b597894.jpg


Altina basarak tekrar ediyorum, bu arabanin 2 sene sonraki haline guvenmiyorum. Kopukle dolduruldugunda eger şasede bir problem var ise sadece ustu ortulecek. Biz dava acanlar 2 sene de surse arabalarimizi degistirmek istiyoruz. Yasal haklarini talep etmeyenler de kendimce guvensiz ama sizce guvenli olan arabayiya omur boyu kullanacak ya da satip baskasina kullandirtacak.

Malin ayipli oldugunu varsayiyorum:
Eger ki davayi biz kazanirsak, ki bence oyle olacak, rahat edicez. Siz arabayi satar kulturuz diyenler, eger ki bu arabada problem varsa ve bu sekilde satip kurtulacaginizi dusunuyorsaniz muhtemelen mahkeme yollarinda curuyeceksiniz. 2 seneyi gectigi icin hondadan hak idda edemeyeceksiniz. Ya da gizli ayiba sokmaya calsacaksiniz. Bunun yani sira alan adam bilincliyse sizi mahkemelerde surundurur, ustune maddi olarak gocertir. Aldigim arabada gocuk var ve bu satis sozlesmesinde yazmiyor demesi yeterli.

Eger ki davayi biz kaybedersek, arabanin problemli olmadigina dair (sadece kendi aracimiz icin) elimizde kapi gibi mahkeme sonucu olacak. Hem de bilirkisiler tarafindan kanitlanmis sekilde. Bu durumda biz yine rahat satacagiz ama sizin icin ayni problem gecerli.

Aracin ayipsiz oldugu ihtimali benim icin gecerli degil. Hukuk mucadelemiz sonucunda her sey ortaya cikacak. Ama eger arac ayipsiz ise, yine gonul rahatligi ile elden ciksrabiliyor olucaz.

Gelelim amerika meselesine, ordaki iadeleri incelemek lazim, ve satis adetlerini. Amerikada sadece bir forumda bir kullanici yorumu var. Daha sallamamis ve farkina varamamış olabilirler. Araba yikama ihtiyaci olmayan bir ulke sonucta. Emisyon krizi bile ta ne zaman patlak verdi.

Bu sdar problem varken, ustune ustluk hondadan cevap alamazken, kobe çelik skandali patlamisken benim icim rahat degil. Umarim problem yoktur ve umarim kimsenin (çoluğunuzun çocuğunuzun) canini tehlikeye atmadan uzun sureler surersiniz arsclarinizi.

Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Haklisiniz bu konuda size tek kelime edemez kimse ama bu kadar da gömmeye gerek yok mahkemeye verdiyseniz sonucunu bekleyin sonucta insanlar hatasiyla kusuruyla belli bir para vermis ve keyfini surmek istiyor neden bu kadar insanlari sogutacak paylasimlara israrla devam ediyosunuz buna anlam veremiyorum.

VTEC Otomatik (ES7) - Beyaz - 2004
Elegance Eco Otomatik (FB7) - Beyaz - 2013
Elegance Eco Otomatik (FC5) - Beyaz - 2017
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,147
Tepki puanı
6
Konum
Antalya
Aracınız
Sizde bu araca sahip olduğunuz icin bu kadar rahatsiz olmus olabilirsiniz
Benim aracım fb7 ama ben hondanin yerin dibine sokulmasının sonuna kadar arkasındayım aracimin ikinci el değerini falan da umursamıyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
181
Tepki puanı
187
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2017
Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim.
Bu aracın yeni çıktığında üstüne basa basa övündükleri şey “Şase rijitliği”ydi. Bir önce ki kasaya göre %25 daha rijit bir hale getirildi ve esneme payları azaltıldı.

Honda USA sitesine girerseniz FC5 kasa gövde yapısı ile ilgili bir çok matematiksel hesaplama mevcut.

Honda gibi bir firmanın bu şase tasarımında hata yapma ihtimali Yok.

Sorun kesinlikle ama kesinlikle ya montaj aşamasında yapılması gereken bir şey yapılmadı/ eksik yapıldı.
Ya da sac’da bir sıkıntı var.

Bu aracın şasesinde bir sorun olma ihtimali bile görmüyorum. Şase gerçekten çok sağlam. Ultra çelik çok yüksek basınçlı darbelere dayanımlı Çelik kullanıldı bu otomobilin şasesinde.

Kısaca bu otomobilin sıkıntısı yalnızca ya montaj ya da sac içindeki karışım.

Şase olayı tamamen insanlar tarafından öne sürülen bir felaket senaryosu/ şehir efsanesi.
 

sezgi

0
Katılım
29 Kas 2016
Mesajlar
103
Tepki puanı
0
Yaş
39
Haklisiniz bu konuda size tek kelime edemez kimse ama bu kadar da gömmeye gerek yok mahkemeye verdiyseniz sonucunu bekleyin sonucta insanlar hatasiyla kusuruyla belli bir para vermis ve keyfini surmek istiyor neden bu kadar insanlari sogutacak paylasimlara israrla devam ediyosunuz buna anlam veremiyorum.

VTEC Otomatik (ES7) - Beyaz - 2004
Elegance Eco Otomatik (FB7) - Beyaz - 2013
Elegance Eco Otomatik (FC5) - Beyaz - 2017
Merhaba,

Derdim insanlari arabasindan sogutmak degil. Yolda giderken uzulerek de olsa aynen bendeki gibi araclarinda gocuk oldugunu gosteriyorum. Uzuluyorlar ancak tesekkur de ediyorlar.

Kullandigim araci ureten firmaya zerre guvenim kalmadi. Bunun icin kendimce gecerli sebeplerim var. Benim gibi cokca kisi de var. Bir daha kapisinin onunden gececegimi sanmiyorum.

Aracinizdan sogumanizi istemem ama bir yandanda yasalarla korunmus haklariniz ve verdiginiz paranin karsiligini almaniz icin de mucadele gostermenizi beklerim. Sonucta ne parayi kolay kazaniyoruz ne de tasidigimiz cani/canlari sokakta buluyoruz. Seve seve kullandiginiz bir srabada can kaybiyla sonuclanan bir kaza yasamaktansa, supheyle yaklasip sorunsuzlugundan emin oldugum bir arabayi surmekten kendi adima daha mutlu olurum.

Acik acik aracta guvenlik problemi olup olmadigini sordum. Ben aradigimda honda turkiye sadece, ncap testini gecti dedi. Kendi adima, ozellikle kullandikca esneyen, sekil degistiren parcalar nedeni ile bu cevaptan tatmin olmadim. Net bir sey diyemiyorum cunku ben de konu uzmani degilim. Son sozu bilirkisi soyleyecek.

Alacagim bilir kisi raporu kapsaminda, gerekirse arac kiralayip bunu firmaya fatura ettirecegim. Can guvenligimi dusunmek en temel hakkim.

Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

sezgi

0
Katılım
29 Kas 2016
Mesajlar
103
Tepki puanı
0
Yaş
39
Eger bir problem arabayi kullandikca artiyorsa, esnemeyen şasede nasil mumkun olabilir? Ek olarak amerikada da olayi farketmisler. İlk baslarda sadece bie girdi vardi. Kullanicilar farketmeye baslamis ve 19 sayfa olmus yorumlar. Oylama bile yapmislar kimlerde var yok diye. Ciddi rakamlardan bahsediliyor. Kullanicilar yasal haklarini aramaya baslamis. Sanirim guvenlik problemi teskil edip etmedigi bilgisini amerikadan da takip edebiliriz.

http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/page-19

Lenovo P1a42 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

nemlee

0
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
413
Tepki puanı
10
Konum
burSAkarya
Aracınız
Civic FC5 2020
Haklisiniz bu konuda size tek kelime edemez kimse ama bu kadar da gömmeye gerek yok mahkemeye verdiyseniz sonucunu bekleyin sonucta insanlar hatasiyla kusuruyla belli bir para vermis ve keyfini surmek istiyor neden bu kadar insanlari sogutacak paylasimlara israrla devam ediyosunuz buna anlam veremiyorum.

VTEC Otomatik (ES7) - Beyaz - 2004
Elegance Eco Otomatik (FB7) - Beyaz - 2013
Elegance Eco Otomatik (FC5) - Beyaz - 2017

İnsanlar soğuyacak ise bu paylaşımı okumamalı o halde. Bu düşünce ile kimse olumsuz gördüğünü yazmamalı, her şey güllük gülistanlık devam etmelidir.
Ben 100bin lira verdiysem, o aracın en sağlam olması gereken yerde, benim 1 yaşındaki kızımın oturduğu yerde şase kaynaklı problem varsa, bırakın yorum yapmayı, kaza anında o bölgede bir sorun olduğunda bir yerlerinden kan alırım kan..
Mevzu öncelikle doğru algılanmalı, para-pul-marka karalama vs mevzuu kesinlikle değil. Kendi adıma FC5 in görselini müthiş beğendiğim için göçük sorununu bilerek aldığım bir araç.
Görsel de umrumda değil fakat bu iş güvenlik zaafiyetine neden olacaksa ki inşallah olmaz, bilirkişi tarafından bu onaylanıp kamuoyuna duyrulmalı.

İşin bu hale gelmesinin tek nedeni Honda TR'nin çıkıp bir açıklama yapmaması.
"Biz işi takip ediyoruz, güvenlik ile alakalı kesinlikle bir sorun yoktur, kaza anında c sütunundan doğacak marjinal güvenlik zaafiyetleri maddi ve manevi olarak firmamızca karşılanacaktır." deseler bu olay çoktan kapanmış, göçük falan unutulmuştu. Demek ki sorun bu kadar basit değil ve ciddi anlamda sıkıntılar var. Günler haftalar değil aylar geçti hala bir aksiyon yok. 3-5 ay daha açıklama, geri çağırma vs. olmaz ise Honda markası Türkiye'de bitmiştir. Çok net.
 
Geri
Üst