Aracta kendiliginden olusan gocukler mevcut. Bir tek c stunu degil. Uzman kisi tarafindan 3 arac incelendi. Uzman kisi dedigim sanayideki usta degil, konunun egitimini alan kisiler. Kapi iclerindeki mentese taraflarinda, kaputta, camurluklarda kisaca her yerde gocukler bulundu. 3 arabada da benzer seyler. Konuya bu kadar yuzeysel bakmaniz, halkimizin can sagligi acisindan beni korkutuyor
Hb de, euro ncap da yapilan testteki tam darbe ani. C stunu aninda gocuyor.
Altina basarak tekrar ediyorum, bu arabanin 2 sene sonraki haline guvenmiyorum. Kopukle dolduruldugunda eger şasede bir problem var ise sadece ustu ortulecek. Biz dava acanlar 2 sene de surse arabalarimizi degistirmek istiyoruz. Yasal haklarini talep etmeyenler de kendimce guvensiz ama sizce guvenli olan arabayiya omur boyu kullanacak ya da satip baskasina kullandirtacak.
Malin ayipli oldugunu varsayiyorum:
Eger ki davayi biz kazanirsak, ki bence oyle olacak, rahat edicez. Siz arabayi satar kulturuz diyenler, eger ki bu arabada problem varsa ve bu sekilde satip kurtulacaginizi dusunuyorsaniz muhtemelen mahkeme yollarinda curuyeceksiniz. 2 seneyi gectigi icin hondadan hak idda edemeyeceksiniz. Ya da gizli ayiba sokmaya calsacaksiniz. Bunun yani sira alan adam bilincliyse sizi mahkemelerde surundurur, ustune maddi olarak gocertir. Aldigim arabada gocuk var ve bu satis sozlesmesinde yazmiyor demesi yeterli.
Eger ki davayi biz kaybedersek, arabanin problemli olmadigina dair (sadece kendi aracimiz icin) elimizde kapi gibi mahkeme sonucu olacak. Hem de bilirkisiler tarafindan kanitlanmis sekilde. Bu durumda biz yine rahat satacagiz ama sizin icin ayni problem gecerli.
Aracin ayipsiz oldugu ihtimali benim icin gecerli degil. Hukuk mucadelemiz sonucunda her sey ortaya cikacak. Ama eger arac ayipsiz ise, yine gonul rahatligi ile elden ciksrabiliyor olucaz.
Gelelim amerika meselesine, ordaki iadeleri incelemek lazim, ve satis adetlerini. Amerikada sadece bir forumda bir kullanici yorumu var. Daha sallamamis ve farkina varamamış olabilirler. Araba yikama ihtiyaci olmayan bir ulke sonucta. Emisyon krizi bile ta ne zaman patlak verdi.
Bu sdar problem varken, ustune ustluk hondadan cevap alamazken, kobe çelik skandali patlamisken benim icim rahat degil. Umarim problem yoktur ve umarim kimsenin (çoluğunuzun çocuğunuzun) canini tehlikeye atmadan uzun sureler surersiniz arsclarinizi.
Lenovo P1a42 cihazından
CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.