- Katılım
- 7 Eyl 2014
- Mesajlar
- 10,447
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 13,328
- Konum
- Türkiye
- Ad Soyad
- M2Hamid
- Yaş
- 40
- Aracınız
- Civic FD6 2010
FB7de de normalde motor koruma karter ve altta koruma plakaları mevcuttu, makyajlı versiyonda ise hepsini kaldırmışlardı ?Hocam tr deki fc5 RS leri incelerseniz aynı sistemin birebir halini gorebilirsiniz. Makyajlı kasayla isim degistiren VTEC turbo da olmadığını bu yalitimlarim çıkarıldığını da belirteyim ?
Hep aynı taktik demekki ?

Kaldı ki 1.5 motordan 182 bg alan bir üretici , Aynı hacimden hem 130 bg ‘e düşmek hemde turbo olmasına rağmen atmosferiklerdeki gibi 100 ‘lü torklar sunmak aklıma yatmıyor, merakla bekliyoruz, Honda Türkiye CEO ‘su gölcük fabrikamızda LPG montajı yapacağız dedikten sonra turbosuz direk enjeksiyonlu olması fikri git gide güçleniyor bende. Senede 30 bin Km yapan biri olarak LPG uyumlu olması en büyük temennim olur Tabiki

