Yeni Honda Civic FE Kasa

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,949
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Hocam tr deki fc5 RS leri incelerseniz aynı sistemin birebir halini gorebilirsiniz. Makyajlı kasayla isim degistiren VTEC turbo da olmadığını bu yalitimlarim çıkarıldığını da belirteyim ?
FB7de de normalde motor koruma karter ve altta koruma plakaları mevcuttu, makyajlı versiyonda ise hepsini kaldırmışlardı ?
Hep aynı taktik demekki ?
 
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
19
Konum
Elazığ
Aracınız
Civic FB7 2016
Aynen bu yeni 1.5 130 hp Turbo bence TR de LPG li olarak gelecek.Bu iyi bir haber bence
Singapur’da da araç vergilerindeki yükseklik nedeniyle uzun süredir Türkiye ile oldukça benzer motor ve donanım paketindeki araçlar satılıyordu, bu durumun devam edeceğini düşünüyorum. Mesela Dünya’da Türkiye harici 1.6 atmosferik motorun kullanıldığı birkaç ülkeden biriydi ama artık kalkmış görünüyor.

Singapur’da bugün Yeni Civic FE kasa tanıtılmış, yanlız beni şaşırtan detay 1.5 Turbo motor 130 bg/180 nm tork olmuş :unsure: Tahminimce bu gücü kısıtlanmış motor ile Türkiye’de LPG’li versiyonu satışa sunulacak.

Singapur versiyonunun görselleri ve detayı için,

PDF katalogu,
Exterior.png
Ekli dosyayı görüntüle 266043

Singapur Tanıtım videosu,

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

VaiN

Özel Üye
Katılım
7 Kas 2018
Mesajlar
708
Tepki puanı
884
Ad Soyad
Uğur Şenyavaş
Yaş
33
Aracınız
Diğer Markalar
İncelemelerde gördüğüm kadarıyla Yeni Civic'in Hatchback kasası Sedan'dan çok daha güzel görünüyor :)




Daha önce bakmamıştım yeni kasanın HB versiyonuna. Yine bizim FK7ler givi Coupe formda yapmışlar. Böyle olunca boyu uzun, iç ve bagaj hacmi büyük HB ler çıkıyor ortaya. Bu hallerini seviyorum açıkçası ama yeni kasanın tasarımına bir türlü ısınamadım :)
 
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
564
Tepki puanı
277
Konum
izmir
Aracınız
Aslında dream ve premium paket olarak lpgli ve dizel seçenekleri de gelse düz vitesle birlikte güzel olur. Dream ve premium dememin nedeni de malum vergiler...

Dizel avrupada sonlanıyor ama ben hala hibrit ve elektrikli araçlara sıcak bakmıyorum.. Eğer dizel harcamı azalırsa dünyada, ben dizel fiyatlarının biraz daha düşebileceğini umuyorum ayrıca. Petrol aynı petrol, tipine göre rafineriden sonra elde edilen ürün miktarı aynı, elindeki ürünü yakacak değiller ya..Kısa vadede böyle düşünülebilir.

Uzun vadede ise , elektrikli arabalara artan taleple fosil yakıtlara olan talebin azalması, diğer petrol ürünlerinin fiyatının artmasına neden olabilir. Tabi bu benzinli ve dizel motorlarının üretiminin komple kalkması ile olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
564
Tepki puanı
277
Konum
izmir
Aracınız
Aynen bu yeni 1.5 130 hp Turbo bence TR de LPG li olarak gelecek.Bu iyi bir haber bence

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


1.5 turbo 130 hp ama direkt enjeksiyonlu. Direkt enjeksiyonlu motorlara uygulanan dönüşüm kitleri pahalı ve biraz daha sorun çıkarmaya yatkın. Hrv deki atmosferik motordan sadece tork fazlası var. Muhtemelen emisyonları düşürmek için böyle bir opsiyona gittiler.
 
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
19
Konum
Elazığ
Aracınız
Civic FB7 2016
Bencede hocam birde Araç Kilo suna bakacak olursak 1400 civarı ve O kadar tork yetmiyor ha birde CVT işe giriyor orası ayrı sıkıntı ve 1.5 130 Turbo LPG gelirse Daha verimli olur illaki Direkt enjeksiyon muhabbetine çare bulmuşlardır ve Emsiyon konusunda katılıyorum.Turbolu Lpg bakalım nasıl olacak göreceğiz.
1.5 turbo 130 hp ama direkt enjeksiyonlu. Direkt enjeksiyonlu motorlara uygulanan dönüşüm kitleri pahalı ve biraz daha sorun çıkarmaya yatkın. Hrv deki atmosferik motordan sadece tork fazlası var. Muhtemelen emisyonları düşürmek için böyle bir opsiyona gittiler.

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
23 Mar 2020
Mesajlar
32
Tepki puanı
34
Konum
Güneydoğu
Aracınız
Civic FC5 2018
Bencede hocam birde Araç Kilo suna bakacak olursak 1400 civarı ve O kadar tork yetmiyor ha birde CVT işe giriyor orası ayrı sıkıntı ve 1.5 130 Turbo LPG gelirse Daha verimli olur illaki Direkt enjeksiyon muhabbetine çare bulmuşlardır ve Emsiyon konusunda katılıyorum.Turbolu Lpg bakalım nasıl olacak göreceğiz.

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Yeni gelecek olanda da 180 Nm tork olacağını yazmış bir arkadaşımız. Turbo motorlu bir araç için bence bu da çok düşük bir değer :(


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
19
Konum
Elazığ
Aracınız
Civic FB7 2016
Maalesef ki öyle ama Turbo olduğundan onun eksikliği kapanacaktır.Olmazsa Tr ye geldiğinde Düzeltiriz yazılımla
Yeni gelecek olanda da 180 Nm tork olacağını yazmış bir arkadaşımız. Turbo motorlu bir araç için bence bu da çok düşük bir değer :(


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
9
Motorun turbo olduğuna emin miyiz ? 2021 Corolla ‘daki gibi 1.5 turbosuz direk enseksiyonlu olamaz mı ? Açıkçası 0.9 , 1.0 litre gibi hacimlerden günümüzde 110 120 bg gibi güçlerin alındığını düşünürsek sanki bana toyotadaki gibi olacak izlenimi veriyor ?‍♂️ Kaldı ki 1.5 motordan 182 bg alan bir üretici , Aynı hacimden hem 130 bg ‘e düşmek hemde turbo olmasına rağmen atmosferiklerdeki gibi 100 ‘lü torklar sunmak aklıma yatmıyor, merakla bekliyoruz, Honda Türkiye CEO ‘su gölcük fabrikamızda LPG montajı yapacağız dedikten sonra turbosuz direk enjeksiyonlu olması fikri git gide güçleniyor bende. Senede 30 bin Km yapan biri olarak LPG uyumlu olması en büyük temennim olur Tabiki ?
 
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
33
Tepki puanı
19
Konum
Elazığ
Aracınız
Civic FB7 2016
Motorun turbo olduğuna emin miyiz ? 2021 Corolla ‘daki gibi 1.5 turbosuz direk enseksiyonlu olamaz mı ? Açıkçası 0.9 , 1.0 litre gibi hacimlerden günümüzde 110 120 bg gibi güçlerin alındığını düşünürsek sanki bana toyotadaki gibi olacak izlenimi veriyor Kaldı ki 1.5 motordan 182 bg alan bir üretici , Aynı hacimden hem 130 bg ‘e düşmek hemde turbo olmasına rağmen atmosferiklerdeki gibi 100 ‘lü torklar sunmak aklıma yatmıyor, merakla bekliyoruz, Honda Türkiye CEO ‘su gölcük fabrikamızda LPG montajı yapacağız dedikten sonra turbosuz direk enjeksiyonlu olması fikri git gide güçleniyor bende. Senede 30 bin Km yapan biri olarak LPG uyumlu olması en büyük temennim olur Tabiki
Hocam buyurun dediğim motor Simagpur pazarında satışa sunulmuş.İkimcisi eğer Turbosuz direkt enjeksiyon getirirlerse yedikleri kaba pislerler.Onun uetine turbo+direkt enjeksiyon gelse daha mantıklı verimli olur.Ve 1400 küsür araca 155 tork mu koyacaksınız? En azından diğer motor nm daha fazla ve turbo su var.Screenshot_20210819-182309_Chrome.jpeg

SM-A515F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst